❤️ IKM uke 9 ❤️

La den ligge litt til. Eg har ikke fått strek på de som var vært negative vertfall :smiley-ashamed004
Den var rar denne siste, den ble ikke hvit, men mer spraglete, så ser ikke noe på den. Vet ikke hvorfor noen blir sånn? Men vi får se i morgen, når jeg først er i gang så går det unna :hilarious:

Ahh frustrerende.. noe nytt i dag? Mine har vært like, bare litt svakere…

Tenkte å gi meg med testene, men nå syklusdag CD13, tar det skikke tak i eggstokkene her, kjenner det helt i ryggen! Så hvis dette ikke er egg som rangler løs nå snart så vet jeg ikke :arghh::nailbiting: Så gir det en dag til nå
Dette høres jo veldig lovende ut! Hvordan det testene ut nå?

Nå er jeg spent på morgendagen..! Ifølge beregningene er EL på lørdag, så da burde jeg få positiv test i morgen.. men alle testene mine denne uken har vist veldig svake streker og ingen stigning, så vi får se..
Håper det blir snart på deg! Tester du en eller to ganger om dagen?

Snork :smiley-ashamed008 :laughing002

Vedlegg

• IMG_4019.jpeg
    IMG_4019.jpeg
    615,8 KB · Visninger: 33
  • IMG_4020.jpeg
    IMG_4020.jpeg
    266,3 KB · Visninger: 34
Hmm.. Tok en test bare for moro skyld når jeg så igjennom den i stad, så ikke noe på den da - men når den er tørket er det selvsagt noe :bag: og jeg som akkurat tisset..... Men det uansett aaalt for tidlig, så det kan jo ikke være :laughing002
Oh my good, ikke dårlig start hvertfall! Jeg krysser alt!! :woot:

Ahh frustrerende.. noe nytt i dag? Mine har vært like, bare litt svakere…

Tenkte å gi meg med testene, men nå syklusdag 13, tar det skikke tak i eggstokkene her, kjenner det helt i ryggen! Så hvis dette ikke er egg som rangler løs nå snart så vet jeg ikke :arghh::nailbiting: Så gir det en dag til nå
Nei jeg har faktisk droppet testene nå, ble bare så demotivert :whacky011 Fortsetter å tempe da, men vi har vært syke av og på de siste to ukene så tempen er også litt på bærtur:shifty:

Spennende at du kjenner det så tydelig, det må jo være et bra tegn! Håper det kommer et gullegg:happy:

Dessverre kom jeg tilbake fortere enn planlagt.... med en stor sorg og brist i hjertet❤️ Redd vi ikke får flere sjanser nå... ❤️ Fødte en perfekt liten jente, så føles veldig meningsløst alt sammen ❤️
Hjertet mitt knuses av dette :Heartpink Ønsker dere godt i gang snarest og all lykke til i hele verden til dere :Heartred

Jeg fikk egentlig ikke noe særlig info om når jeg skulle begynne, i og med han bare sendte melding etter timen om at han skrev resept likevel.
Ser dog på «klisterlappen» at jeg skal begynne rett etter eggløsning. Chat GPT sier 1-3 dager etter el, men anbefaler meg å starte 1 DPO pga kort lutealfase :hilarious: Så jeg tror jeg tar første dose i kveld.

Jeg har heller ikke fått noe beskjed om å ligge etterpå, men som du sier: lest at flere gjør det.
Tror jeg skal prøve å bli liggende litt så godt det lar seg gjøre :shy:
Sniker litt, er det Cyclogest du skal ta? Da anbefales det å bli liggende i 15 minutter etter innsett for at vaginalkapselen ikke skal flytte seg for langt nedover i skjeden ved bevegelse. Da vil nok mer av den gå ut. Ps om du ikke har brukt det før så kan det bli litt gris. Jeg har begynt med å legge inn et bind som jeg fjerner etter en times tid. Det tar ofte det verste.

Kan min el har vært på cd15? Jeg pleier å ha lengre topper på el men ting blir jo annerledes etter MA. Hva tror dere? Har hvertfall lagt in aksjer cd14-cd16. usikker om jeg er i dpo landet nå cd18. Skal hvertfall el teste noen dager til.

Hmm.. Tok en test bare for moro skyld når jeg så igjennom den i stad, så ikke noe på den da - men når den er tørket er det selvsagt noe :bag: og jeg som akkurat tisset..... Men det uansett aaalt for tidlig, så det kan jo ikke være :laughing002
!!! Den er jo rosa :woot: Krysser alt jeg har for at det er en spire :love017

Ble ingen aksjer i går da samboer hadde sovna når jeg kom hjem fra fotballtrening :banghead:
Så håper at det holder med siste aksjelegging onsdagen og da i dag på EL dagen:angelic:

Legger ved bilde av testene, ble heldigvis en fin stigning og utrolig gøy å ha EL på valentines❤️

Vedlegg

• IMG_4170.jpeg
    IMG_4170.jpeg
    362 KB · Visninger: 43
Ble ingen aksjer i går da samboer hadde sovna når jeg kom hjem fra fotballtrening :banghead:
Så håper at det holder med siste aksjelegging onsdagen og da i dag på EL dagen:angelic:

Legger ved bilde av testene, ble heldigvis en fin stigning og utrolig gøy å ha EL på valentines❤️
Happy humping på Valentines :smiley-bounce016 gøy om det blir baby lagd akkurat på dagen!

Back
Topp