Skikkelig bra dekning på dere, hurra!Da kom toppen min i dag tidlig, endeligsiste aksjelegging i kveld eller i morra også er det bare å dure inn i dpo land på lørdag eller søndag regner jeg med
håper at aksjelegging hittil holder
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig bra dekning på dere, hurra!Da kom toppen min i dag tidlig, endeligsiste aksjelegging i kveld eller i morra også er det bare å dure inn i dpo land på lørdag eller søndag regner jeg med
håper at aksjelegging hittil holder
![]()

Den var rar denne siste, den ble ikke hvit, men mer spraglete, så ser ikke noe på den. Vet ikke hvorfor noen blir sånn? Men vi får se i morgen, når jeg først er i gang så går det unnaLa den ligge litt til. Eg har ikke fått strek på de som var vært negative vertfall![]()

Dette høres jo veldig lovende ut! Hvordan det testene ut nå?Ahh frustrerende.. noe nytt i dag? Mine har vært like, bare litt svakere…
Tenkte å gi meg med testene, men nå syklusdag CD13, tar det skikke tak i eggstokkene her, kjenner det helt i ryggen! Så hvis dette ikke er egg som rangler løs nå snart så vet jeg ikkeSå gir det en dag til nå
Du er god som håperDet er ikke den mest negative testen jeg har sett det der![]()

Håper det blir snart på deg! Tester du en eller to ganger om dagen?Nå er jeg spent på morgendagen..! Ifølge beregningene er EL på lørdag, så da burde jeg få positiv test i morgen.. men alle testene mine denne uken har vist veldig svake streker og ingen stigning, så vi får se..
Bare 1.. litt fristet til å teste igjen nå i kveld, fikk plutselig masse murringer og «bevegelser» i eggstokkenHåper det blir snart på deg! Tester du en eller to ganger om dagen?

Oh my good, ikke dårlig start hvertfall! Jeg krysser alt!!Hmm.. Tok en test bare for moro skyld når jeg så igjennom den i stad, så ikke noe på den da - men når den er tørket er det selvsagt noeog jeg som akkurat tisset..... Men det uansett aaalt for tidlig, så det kan jo ikke være
![]()

Nei jeg har faktisk droppet testene nå, ble bare så demotivertAhh frustrerende.. noe nytt i dag? Mine har vært like, bare litt svakere…
Tenkte å gi meg med testene, men nå syklusdag 13, tar det skikke tak i eggstokkene her, kjenner det helt i ryggen! Så hvis dette ikke er egg som rangler løs nå snart så vet jeg ikkeSå gir det en dag til nå
Fortsetter å tempe da, men vi har vært syke av og på de siste to ukene så tempen er også litt på bærtur

Hjertet mitt knuses av detteDessverre kom jeg tilbake fortere enn planlagt.... med en stor sorg og brist i hjertetRedd vi ikke får flere sjanser nå...
Fødte en perfekt liten jente, så føles veldig meningsløst alt sammen
![]()
Ønsker dere godt i gang snarest og all lykke til i hele verden til dere 
Sniker litt, er det Cyclogest du skal ta? Da anbefales det å bli liggende i 15 minutter etter innsett for at vaginalkapselen ikke skal flytte seg for langt nedover i skjeden ved bevegelse. Da vil nok mer av den gå ut. Ps om du ikke har brukt det før så kan det bli litt gris. Jeg har begynt med å legge inn et bind som jeg fjerner etter en times tid. Det tar ofte det verste.Jeg fikk egentlig ikke noe særlig info om når jeg skulle begynne, i og med han bare sendte melding etter timen om at han skrev resept likevel.
Ser dog på «klisterlappen» at jeg skal begynne rett etter eggløsning. Chat GPT sier 1-3 dager etter el, men anbefaler meg å starte 1 DPO pga kort lutealfaseSå jeg tror jeg tar første dose i kveld.
Jeg har heller ikke fått noe beskjed om å ligge etterpå, men som du sier: lest at flere gjør det.
Tror jeg skal prøve å bli liggende litt så godt det lar seg gjøre![]()
!!! Den er jo rosaHmm.. Tok en test bare for moro skyld når jeg så igjennom den i stad, så ikke noe på den da - men når den er tørket er det selvsagt noeog jeg som akkurat tisset..... Men det uansett aaalt for tidlig, så det kan jo ikke være
![]()
Krysser alt jeg har for at det er en spire 
Ikke noe på de andre jeg tok, tok to til i går. Så var nok bare en teit tilfeldighet!!! Den er jo rosaKrysser alt jeg har for at det er en spire
![]()

Har du tatt i dag også?Ikke noe på de andre jeg tok, tok to til i går. Så var nok bare en teit tilfeldighet![]()

Happy humping på ValentinesBle ingen aksjer i går da samboer hadde sovna når jeg kom hjem fra fotballtrening
Så håper at det holder med siste aksjelegging onsdagen og da i dag på EL dagen
Legger ved bilde av testene, ble heldigvis en fin stigning og utrolig gøy å ha EL på valentines![]()
gøy om det blir baby lagd akkurat på dagen!Sjekker litt senere, morgenurin er aldri noen hit her hehe. Og litt styr med myr folk på badet på morgenenHar du tatt i dag også?