Noen som er gode på å gjette kjønn utifra TUL bilder?

MaiBaby2015

Andre møte med forumet
Hei
Er i uke 14+5, termin 9 august. Var på tidlig ultralyd uke 12+6. Noen som er gode på å gjette kjønnet utifra tul bilder? En måned til OUL, blir spennende se om det skjuler seg en jente eller gutt

Last edited:
Hei
Er i uke 14+5, termin 9 august. Var på tidlig ultralyd uke 12+6. Noen som er gode på å gjette kjønnet utifra tul bilder? En måned til OUL, blir spennende se om det skjuler seg en jente eller gutt
Vi har prøvd å tyde litt på skjult forum! Gjerne legg til bilde her, så kan vi prøve å se :D♥️

Søkte opp forum i dag men fant ikke noe
Det er på grunn av at du ikke er medlem i den skjulte gruppa enda! Legger med et bilde som gir deg informasjonen du trenger for å bli medlem! For å nå 50 innlegg som er et av kriteriene for å bli en del av skjult gruppe, så anbefaler jeg deg til å fyre løs under det som heter «våre leker», der kan du raskt komme opp i 50 :) Når det kommer til Ul-bildet ditt, synes jeg det kan ligne på både gutt og jente! Litt vanskelig å tyde når foten ligger rett bak! Blir spennende å se hva de andre synes:)

Vedlegg

• IMG_2515.png
    IMG_2515.png
    391,9 KB · Visninger: 16
Har dere lyst til å prøve dere på vårt bilde? Jeg aner ikke hva jeg skal se etter! Så jeg vet egentlig ikke om nub er på bildet hehe. Dette blir jo mest for moro skyld ;)

Vedlegg

• IMG_0387.png
    IMG_0387.png
    961,4 KB · Visninger: 92
Hei! Er selv i uke 13+ 3. var på ultralyd i uke 12+4. tatt blodprøve som har sagt hvilket kjønn det er. Men spent på hva dere tror?

Vedlegg

• IMG_3995.jpeg
    IMG_3995.jpeg
    482 KB · Visninger: 80
  • IMG_3996.jpeg
    IMG_3996.jpeg
    466,2 KB · Visninger: 80
Mitt forrige barn var jente. Født i 2023. Slik så hun ut i uke 13+2. slik jeg forstår det: jenter har gjerne lang og flat nub og ofte gaffel form. Gutter har gjerne en lys strek med en lys tupp på. Men kan før dette ses som en kort nub som peker litt oppover og av og til gaffel form.

Vedlegg

• IMG_3944.png
    IMG_3944.png
    1,6 MB · Visninger: 82
Hei! Er selv i uke 13+ 3. var på ultralyd i uke 12+4. tatt blodprøve som har sagt hvilket kjønn det er. Men spent på hva dere tror?
Synes dette der ut som ei jente!

Edit: eller er det en ball på tuppen der? Hmm. Spent på hva blodprøven sa!

Back
Topp