Mammaentilsnart5
Andre møte med forumet
Blodprøvene sier jente. Er en lang flat nub parallelt med ryggrad. Veldig lik min forrige jente i uke 13.Jeg tror gutt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blodprøvene sier jente. Er en lang flat nub parallelt med ryggrad. Veldig lik min forrige jente i uke 13.Jeg tror gutt![]()
Det var ka skje en del av låret jeg så da?? Moro at det var jente!Blodprøven sa jente. Ingen ball. Gaffel form
Bildet var enten litt uklart eller så var det noe annet i bakgrunnen der. Gratulerer så mye!Blodprøvene sier jente![]()

Ja er så vanskelig når de er små. Men nub synes veldig godt på første bildet jeg la ut. Den er prikk lik min andre datters i uke 13. på andre bildet så ligger nub i mellom begge lårene ja.Det var ka skje en del av låret jeg så da?? Moro at det var jente!
Ja, jeg så jo som jeg skrev jente, men ble usikker av den skyggenJa er så vanskelig når de er små. Men nub synes veldig godt på første bildet jeg la ut. Den er prikk lik min andre datters i uke 13. på andre bildet så ligger nub i mellom begge lårene ja.![]()
har to jenter selv, så er kjent med jentenubJa, jeg så jo som jeg skrev jente, men ble usikker av den skyggenhar to jenter selv, så er kjent med
Kan jeg spørre om dine døtre hadde høy hjerterytme i uke 12/13?Ja, jeg så jo som jeg skrev jente, men ble usikker av den skyggenhar to jenter selv, så er kjent med jentenub
![]()
Ja, begge hadde høy i uke 12/13! Men nr. 2 hadde ganske mye lavere puls resten av svangerskapet. Baby i magen nå har også høy puls, så spent på kjønn der. Har du flere jenter? Hvordan har puls vært?Kan jeg spørre om dine døtre hadde høy hjerterytme i uke 12/13?
Guttene mine lå på 128/135 ish. Så lavt. Tror han ene ble målt på 150 en gang i full aktivitet på tidlig ul. Jenta født i 2023 lå på 150/155 og nå ligger babyen på 167 spennende med kjønn. Føler ikke at så mange av kjerringrådene som skal spå kjønn stemmer da. Ramzi metoden skal stemme, da det tidlig ble oppdaget at babyen ligger helt på venstre side og morkaken helt på venstre side.Ja, begge hadde høy i uke 12/13! Men nr. 2 hadde ganske mye lavere puls resten av svangerskapet. Baby i magen nå har også høy puls, så spent på kjønn der. Har du flere jenter? Hvordan har puls vært?
Oj det er moro!! Skikkelig spennende å kikke på disse tingene. Ramzi har stemt med de ti første. Om det stemmer denne gangen er det en gutt! Har ramzi stemt på dine?Guttene mine lå på 128/135 ish. Så lavt. Tror han ene ble målt på 150 en gang i full aktivitet på tidlig ul. Jenta født i 2023 lå på 150/155 og nå ligger babyen på 167 spennende med kjønn. Føler ikke at så mange av kjerringrådene som skal spå kjønn stemmer da. Ramzi metoden skal stemme, da det tidlig ble oppdaget at babyen ligger helt på venstre side og morkaken helt på venstre side.
Litt vanskelig å si med ramzi på de andre. De lå liksom mer i midten og morkake mer i midten. Både jenta og gutteneOj det er moro!! Skikkelig spennende å kikke på disse tingene. Ramzi har stemt med de ti første. Om det stemmer denne gangen er det en gutt! Har ramzi stemt på dine?
Ikke enkelt da!! Jeg har bestilt privat ultralyd i morgen for å få vite kjønn, så da får vi se!Litt vanskelig å si med ramzi på de andre. De lå liksom mer i midten og morkake mer i midten. Både jenta og guttene
Lykke tilIkke enkelt da!! Jeg har bestilt privat ultralyd i morgen for å få vite kjønn, så da får vi se!
Takk!Lykke til![]()

Ser dessverre ikke nub.. men veldig fin baby da

Tror ikke nuben er synlig her, lårbeinet er mulig i veien?Er det noen som vil prøve å tyde hva det blir her? Var på tidlig ultralyd i dag, er uke 13+6Vis vedlegget 455561
Hmm, jeg klarer ikke å se dessverre