Åh, det var leit.. Masse lykke til videre, ta vare på deg selvJeg hopper ut av gruppa her nå, kroppen fikk ikke til el denne måneden heller. Vi tar nok også en pausemåned for å unngå desember![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det var leit.. Masse lykke til videre, ta vare på deg selvJeg hopper ut av gruppa her nå, kroppen fikk ikke til el denne måneden heller. Vi tar nok også en pausemåned for å unngå desember![]()

Ser en stigning synes jeg! Spennende
Skjønner! Håper det som nevnes over gir nok, i kombinasjon med "naturen"? Er jo heldigvis bare rundt eggløsningen du trenger å ikke bruke det vanlige, heldigvis!Ja, fullmåne i morgen 12.02Neida, du har nok rett, men er litt avhengig av glidemiddel pga. noe medisinsk (men det glidemiddelet jeg har er visstnok ikke sæd-vennlig) men hvis EL-slimet fortsetter sånn som i dag så kanskje jeg ikke trenger noe glidemiddel likevell, kanskje naturen ordner opp, det ville jo vært det beste
![]()
Det hørtes ut som perfekt timing, spennende altsåHer slapp egget igår som jeg mistenkte, og fikk lagt aksjer igjen rett før toppenSå nå krysser vi fingrene
![]()
Folk sier så mye rartNei nå er d jo barn nr 5 så alle har jo en mening om hvor mange barn som er innafor, sekretæren i skranken bare, wow fem barn hvem gidder det ? Ja så er mine fire store da men likevel, alle har en mening om hvor mange barn som er innafor føler jeg! Haha ja etterpåklok skap! Jeg er over fertil , denne kom kjapt , prøvde engang å der satt den! På en måte bra men på en annen måte så er det jo null spenning i det
og tenker ofte på seg selv, og eget situasjon. At de ikke hadde taklet det, sendt ønsket det, betyr jo ikke at andre ikke kan ha det ønsket

Kan jo se sånn ut daVeldig spent på når el kommer. Første her er fra sist jeg ble gravid (ente i MA). Eneste test serien jeg har lagt inn i premom. Lurer på om toppen kommer tidligere denne gangen da nivåene er nærmere cd 10 nå.
Vis vedlegget 454557
Hadde faktisk logget en syklus til, og går fra sånn .30 til peak dagen etter, så dette lover bra! Og med el så tidlig i syklus har jeg troa! Gubben skal få kjørt segKan jo se sånn ut da![]()
han har akkurat slutta å snuse, så han har litt ekstra energi på lager om dagen 
Så gøy, håper virkelig det.Hadde faktisk logget en syklus til, og går fra sånn .30 til peak dagen etter, så dette lover bra! Og med el så tidlig i syklus har jeg troa! Gubben skal få kjørt seg![]()
han har akkurat slutta å snuse, så han har litt ekstra energi på lager om dagen
![]()

Hadde stikking i går, men det har ikke tatt seg noe opp i dag.Enig! Er veldig frustrende når kroppen ikke spiller på lag og syklusen «harker» lenge For å toppe frustrasjonen fikk jeg en skyggestrek dagen før mens forrige syklus, så jeg tok gledene på forskudd trodde det var noe på gang… Syklusen ble 22 dager…Ikkesant, er hyggelig med folk i samme båt! Er litt der du er, sluttet på spiral og har nå i 2025 hatt min første ekte mens på 5 år (gravid 2020 og rett på spiral noen måneder etter fødsel), så prøver å finne frem til syklusen igjen![]()
Åneiii så frustrerende ja, ahh..Enig! Er veldig frustrende når kroppen ikke spiller på lag og syklusen «harker» lenge For å toppe frustrasjonen fikk jeg en skyggestrek dagen før mens forrige syklus, så jeg tok gledene på forskudd trodde det var noe på gang… Syklusen ble 22 dager…
Tror jeg skal legge bort el-testene en stund faktisk. Jeg bruker smileReader sine tester med tilhørende app og i dag fikk jeg beskjed for fjerde gang denne syklusen «AS LH surge has passed you are ovulating today»… tror ikke jeg har hatt fire eggløsninger på 13 dager for å si det sånnJeg syns strekene på EL-testen bare blir svakere jeg… dessuten nesten ingen eggløsningsmerter, jeg som pleier å kjenne det godt.. regnet ut EL i dag egentlig, men skjønner ingenting nåKom blod i EL-slimet nå også… vet ikke hva DET skal bety
Liten update: like etter jeg skrev kom ganske sterke murringer, akkurat like jeg hadde forrige eggløsning, så da regner jeg med det slapp da eller slipper ila kvelden/nattenHer er EL-testene fortsatt knallpositive, over et døgn etter første. Nå har både mannen og jeg blitt sjuke også, tror faktisk ikke vi orker å legge inn noe mer aksjer. Siste ble lagt rundt 17-18-tida i går…
Håper veldig at egget slipper snartHadde stikking i går, men det har ikke tatt seg noe opp i dag.
Testene har begynt å synke igjen, og nå er jeg tom (enda jeg kjøpte ny pakke i går morges
)
Så deilig å være i «mål»!Liten update: like etter jeg skrev kom ganske sterke murringer, akkurat like jeg hadde forrige eggløsning, så da regner jeg med det slapp da eller slipper ila kvelden/nattenTestene har begynt å synke igjen, og nå er jeg tom (enda jeg kjøpte ny pakke i går morges
)
Blir spennende å se tempen. Bruker bare Apple Watch, så helt nøyaktig blir den ikke, men den viser likevel en trend.
Men nå har jeg fått svak feber, så regner med tempen kommer til å være litt ute å kjøre i natt![]()
Jeg er så utålmodig 
Oi wow så fort det skjer! Det gir håp. Mine el-tester er så svake at jeg tenker det aldri vil skje her i gårdenJeg har vært syk i en uke og eggløsningstestene har vist lave LH-nivåer, så tenkte at eggløsning ble forsinket... helt til jeg tok en ny strimmeltest i kveld. Jeg er overrasket over at stigningen skjedde så raskt, men tar det som et godt tegn på at kroppen fungerer til tross for sykdom. Fikk også smiley på Clearblue![]()