Sentute 40 B2 (etter en senabort) - PP 4/5 - EL 14/2 - IKM 1/3 hvis det klaffer nå vil vi få ca samme termin..
Hadde EL også 14/2 ifjor og da satt spiren etter bare to samleier den perioden.
Fått svar fra Medicus idag at AMH på 13 var bra for en på min alder. Så vi prøver fortsatt litt selv... Skal evt til offentlig gynekolog i mai, jææææævli lang ventetid. For å se om det er noen medisiner hun kan skrive ut for å få hjelp. Vet ikke om jeg bare skal spørre de på Medicus om det er noe de vil anbefale og heller få det der. Ivf er såååå insane dyrt!!
Selv om familie har sagt det ikke skulle bli noe problem, så virker det plutselig som de ikke er villige til å hjelpe med det økonomiske likevel. Kjenner jeg er litt bitter for det... Må bare få det ut en plass!!!!

når man først sier noe sånt så er man i en sårbar situasjon, og får faktisk litt håp!! Ja jeg vet vi er seint ute med og prøve å få barn, men jeg har faktisk ikke vært mentalt klar for å prøve føre nå. Og er en person som har trengt tid med hodet og hjerte å faktisk ønske meg dette.. Sånn da var dritten ute av meg for denne gagn!!