❤️ IKM uke 9 ❤️

Jeg trur nok at testene i går var enten tatt på for tynn uri, eller så var det bare en liten dropp før den øker på nytt:smiley-angelic001
Tok test nå på morgenen og den er myyyye sterkere, nesten antydning til positiv ❤️
Også fått time til gyn i morra for å sjekke at alt er ok, så håper så inderlig at de sier EL er på vei.
I tillegg er hodepine og kvalme på plass for fullt:angelic:

Vedlegg

• IMG_4164.jpeg
    IMG_4164.jpeg
    250,4 KB · Visninger: 55
Negativ EL-test her i dag også - ikke uventet så det er helt ok, selv om jeg er utålmodig.

Tenker dere det er dumt å bare legge inn aksjer når man får positiv test? Jeg har ikke orket å begynne å prøve enda selv om uken er her..

Ja, det er reseptfritt. Tror billig-tester.no har ganske god pris på Conceive Plus :D

Slimløsende hostesaft kan brukes for å gjøre eggløsningsslimet tynnere så det blir lettere for sædcellene å svømme i det. Men det skal tas via munnen som når man har hoste. Slimløsende hostesaft og vaginalgel som man setter inn i vagina, er for å øke sjansene for graviditet, ikke nødvendigvis for bedre gli. Så hvis målet er et glidemiddel som ikke skader sæd, er Conceive Plus sin store tube et godt produkt. :happy:
Takk for forklaring og tips, setter pris på det altså! :flower

Hahah d ble litt feil, men har brukt d for og skape mer el slim eller tynnere slik at egget fester seg lettere :)
Skjønner! Veldig mye interessant man lærer her altså :bag: Vi fikk barn sist uten helt meningen, så kan liksom ingenting om hvordan faktisk bli gravid :wacky: …vel, NOE vet jeg :hilarious:

Når det gjelder glidemidlene - jeg bor i en stor by i Norge, men de hadde liksom ikke sædvennlig glidemiddel på apotekene jeg hørte med i går :bag: Jeg syns det er rart det ikke er en vanlig ting å ha.. - det kunne bestilles opp da. Men det trodde ikke jeg at kom til å nå frem til i morgen, før eggløsning, så takket nei, men med de svake strekene her så kunne jeg rukket mye rart skal jeg si deg :facepalm:

Så godt som positiv her også, nå :love7
tok en aksjelegging sent i går kveld, får se om vi rekker i lunsjen i dag også (begge har hjemmekontor). Men mannen har blitt småpjusk, så vi får se hva han orker :dead:

Vedlegg

• IMG_1539.jpeg
    IMG_1539.jpeg
    518,5 KB · Visninger: 47
Så godt som positiv her også, nå :love7
tok en aksjelegging sent i går kveld, får se om vi rekker i lunsjen i dag også (begge har hjemmekontor). Men mannen har blitt småpjusk, så vi får se hva han orker :dead:
Godt du fikk tak i nye tester! Kjedelig å gå tom akkurat på målstreken :hilarious: :knegg: Men nå fant du tak i, hurra!

Skjønner! Veldig mye interessant man lærer her altså :bag: Vi fikk barn sist uten helt meningen, så kan liksom ingenting om hvordan faktisk bli gravid :wacky: …vel, NOE vet jeg :hilarious:

Når det gjelder glidemidlene - jeg bor i en stor by i Norge, men de hadde liksom ikke sædvennlig glidemiddel på apotekene jeg hørte med i går :bag: Jeg syns det er rart det ikke er en vanlig ting å ha.. - det kunne bestilles opp da. Men det trodde ikke jeg at kom til å nå frem til i morgen, før eggløsning, så takket nei, men med de svake strekene her så kunne jeg rukket mye rart skal jeg si deg :facepalm:
Håpe fullmånen gjør sitt, er det nå altså? Spennende! Jeg tror fint du kan bli gravid uten og, så ikke stress med det. Det var mer et tips om det nå ikke går, men dere har jo gode statistikker så langt, med første som kom litt overraskende på :hilarious: Bare det å vite om syklusen sin (ikke bare følge apper) hjelper på! :)

Jeg trur nok at testene i går var enten tatt på for tynn uri, eller så var det bare en liten dropp før den øker på nytt:smiley-angelic001
Tok test nå på morgenen og den er myyyye sterkere, nesten antydning til positiv ❤️
Også fått time til gyn i morra for å sjekke at alt er ok, så håper så inderlig at de sier EL er på vei.
I tillegg er hodepine og kvalme på plass for fullt:angelic:
Wiii! Dette ser bra ut! :D Tipper den blir positiv i morgen?

Negativ EL-test her i dag også - ikke uventet så det er helt ok, selv om jeg er utålmodig.

Tenker dere det er dumt å bare legge inn aksjer når man får positiv test? Jeg har ikke orket å begynne å prøve enda selv om uken er her..
Spørs litt hvordan dere synes det er, vi er litt sånn at det helst må gå 2-3 dager mellom hver gang (minst), ellers blir det for slitsomt :hilarious: Mens andre har seg hver dag uten problemer. Prøver å holde det til hver 2.-3. dag for å holde sæden så "bra som mulig", vet ikke om det har noe for seg, men gir mening i hodet mitt hehe. Prøver å få inn både på positiv el test-dagen, og dagen etter (eggløsningsdagen). Så to dager på rad da.

Godt du fikk tak i nye tester! Kjedelig å gå tom akkurat på målstreken :hilarious: :knegg: Men nå fant du tak i, hurra!
Haha, jaa, selv om jeg var ganske sikker på at den ville bli positiv i dag, mtp tidliger sykluser og symptomer, så er det greit å være helt helt sikker siden jeg skal begynne med progesteron ca. 2 dager etter el :D

Hvor mange DPO er du nå da?

Eplejuice - 34 - B2 - PP5 - EL 12.02 - IKM 25.02

Hadde egentlig glemt av at det er så mye hyggeligere her på babyverden, men jeg slenger meg gjerne på her nå :) Jeg har hatt noen veldig merkelige sykluser etter at jeg slutten på minipilla så IKM er egentlig veldig usikker. Jeg har hatt så korte sykluser på 19-24 dager, men særlig har jeg hatt korte lutealfaser. Typ 9-10 dager. Tror jeg skal ha EL i morgen, men tester og temper for å finne ut.

Jeg bestilte den concive på nette, gikk kjapt før jeg fikk den! Ja alså har aldri planlagt noe barn det har bare skjedd! Tre på prevensjon en på slump ;) nå planlagt men da er jeg jo hysterisk livredd for hva alle mener å tenker! Skal ikke være lett uansett hvordan man vrir på det ;)

Back
Topp