Håper det for degSærdeles svak EL strek her enda. Skal ut i fra beregning ha eggløsning i morgen, men lite stigning her i gården. Får se om fullmånen vil påvirke noe i morgen da?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det for degSærdeles svak EL strek her enda. Skal ut i fra beregning ha eggløsning i morgen, men lite stigning her i gården. Får se om fullmånen vil påvirke noe i morgen da?![]()

Positiv EL-test her!! Hurra!Spent på å høre om/se testene i dag![]()

Takk for forklaring og tips, setter pris på det altså!Ja, det er reseptfritt. Tror billig-tester.no har ganske god pris på Conceive Plus
Slimløsende hostesaft kan brukes for å gjøre eggløsningsslimet tynnere så det blir lettere for sædcellene å svømme i det. Men det skal tas via munnen som når man har hoste. Slimløsende hostesaft og vaginalgel som man setter inn i vagina, er for å øke sjansene for graviditet, ikke nødvendigvis for bedre gli. Så hvis målet er et glidemiddel som ikke skader sæd, er Conceive Plus sin store tube et godt produkt.![]()
Skjønner! Veldig mye interessant man lærer her altsåHahah d ble litt feil, men har brukt d for og skape mer el slim eller tynnere slik at egget fester seg lettere![]()
Vi fikk barn sist uten helt meningen, så kan liksom ingenting om hvordan faktisk bli gravid
…vel, NOE vet jeg
Jeg syns det er rart det ikke er en vanlig ting å ha.. - det kunne bestilles opp da. Men det trodde ikke jeg at kom til å nå frem til i morgen, før eggløsning, så takket nei, men med de svake strekene her så kunne jeg rukket mye rart skal jeg si deg 
Godt du fikk tak i nye tester! Kjedelig å gå tom akkurat på målstrekenSå godt som positiv her også, nå
tok en aksjelegging sent i går kveld, får se om vi rekker i lunsjen i dag også (begge har hjemmekontor). Men mannen har blitt småpjusk, så vi får se hva han orker![]()
Men nå fant du tak i, hurra!Håpe fullmånen gjør sitt, er det nå altså? Spennende! Jeg tror fint du kan bli gravid uten og, så ikke stress med det. Det var mer et tips om det nå ikke går, men dere har jo gode statistikker så langt, med første som kom litt overraskende påSkjønner! Veldig mye interessant man lærer her altsåVi fikk barn sist uten helt meningen, så kan liksom ingenting om hvordan faktisk bli gravid
…vel, NOE vet jeg
Når det gjelder glidemidlene - jeg bor i en stor by i Norge, men de hadde liksom ikke sædvennlig glidemiddel på apotekene jeg hørte med i gårJeg syns det er rart det ikke er en vanlig ting å ha.. - det kunne bestilles opp da. Men det trodde ikke jeg at kom til å nå frem til i morgen, før eggløsning, så takket nei, men med de svake strekene her så kunne jeg rukket mye rart skal jeg si deg
![]()
Bare det å vite om syklusen sin (ikke bare følge apper) hjelper på! Wiii! Dette ser bra ut!Jeg trur nok at testene i går var enten tatt på for tynn uri, eller så var det bare en liten dropp før den øker på nytt
Tok test nå på morgenen og den er myyyye sterkere, nesten antydning til positiv
Også fått time til gyn i morra for å sjekke at alt er ok, så håper så inderlig at de sier EL er på vei.
I tillegg er hodepine og kvalme på plass for fullt![]()
Happy humping! Blir mange babyer laget i dag skjønner jeg!Positiv EL-test her!! Hurra!![]()

Spørs litt hvordan dere synes det er, vi er litt sånn at det helst må gå 2-3 dager mellom hver gang (minst), ellers blir det for slitsomtNegativ EL-test her i dag også - ikke uventet så det er helt ok, selv om jeg er utålmodig.
Tenker dere det er dumt å bare legge inn aksjer når man får positiv test? Jeg har ikke orket å begynne å prøve enda selv om uken er her..
Mens andre har seg hver dag uten problemer. Prøver å holde det til hver 2.-3. dag for å holde sæden så "bra som mulig", vet ikke om det har noe for seg, men gir mening i hodet mitt hehe. Prøver å få inn både på positiv el test-dagen, og dagen etter (eggløsningsdagen). Så to dager på rad da.Haha, jaa, selv om jeg var ganske sikker på at den ville bli positiv i dag, mtp tidliger sykluser og symptomer, så er det greit å være helt helt sikker siden jeg skal begynne med progesteron ca. 2 dager etter elGodt du fikk tak i nye tester! Kjedelig å gå tom akkurat på målstreken![]()
Men nå fant du tak i, hurra!
Ja, håper detWiii! Dette ser bra ut!Tipper den blir positiv i morgen?

Hahaha jeg lo så godt av dette!!!Happy humping! Blir mange babyer laget i dag skjønner jeg!![]()

Jeg bestilte den concive på nette, gikk kjapt før jeg fikk den! Ja alså har aldri planlagt noe barn det har bare skjedd! Tre på prevensjon en på slumpSkjønner! Veldig mye interessant man lærer her altsåVi fikk barn sist uten helt meningen, så kan liksom ingenting om hvordan faktisk bli gravid
…vel, NOE vet jeg
Når det gjelder glidemidlene - jeg bor i en stor by i Norge, men de hadde liksom ikke sædvennlig glidemiddel på apotekene jeg hørte med i gårJeg syns det er rart det ikke er en vanlig ting å ha.. - det kunne bestilles opp da. Men det trodde ikke jeg at kom til å nå frem til i morgen, før eggløsning, så takket nei, men med de svake strekene her så kunne jeg rukket mye rart skal jeg si deg
![]()