❤️ IKM uke 9 ❤️

Ja, fullmåne i morgen 12.02 :cheers Neida, du har nok rett, men er litt avhengig av glidemiddel pga. noe medisinsk (men det glidemiddelet jeg har er visstnok ikke sæd-vennlig) men hvis EL-slimet fortsetter sånn som i dag så kanskje jeg ikke trenger noe glidemiddel likevell, kanskje naturen ordner opp, det ville jo vært det beste :notworthy
Skjønner! Håper det som nevnes over gir nok, i kombinasjon med "naturen"? Er jo heldigvis bare rundt eggløsningen du trenger å ikke bruke det vanlige, heldigvis!

Nei nå er d jo barn nr 5 så alle har jo en mening om hvor mange barn som er innafor, sekretæren i skranken bare, wow fem barn hvem gidder det ? Ja så er mine fire store da men likevel, alle har en mening om hvor mange barn som er innafor føler jeg! Haha ja etterpåklok skap! Jeg er over fertil , denne kom kjapt , prøvde engang å der satt den! På en måte bra men på en annen måte så er det jo null spenning i det
Folk sier så mye rart :banghead: :bag: og tenker ofte på seg selv, og eget situasjon. At de ikke hadde taklet det, sendt ønsket det, betyr jo ikke at andre ikke kan ha det ønsket :Heartred

Men skjønner deg absolutt, man bør liksom litt blink når man stikker seg utenfor normalen..

Hvor gamle er de andre barna deres?

I dag var jeg en tur hos gyn for å sjekke at alt var ok.
Fikk bekreftet at jeg skulle ikke ha noe problem med å bli gravid innen kort tid, men at jeg hadde vist litt grums igjen som han mente kom på neste mens om ikke jeg skulle bli gravid på denne syklusen.
Fikk beskjed om å ikke ha noe håp for denne syklusen pga grumset, men samtidig så han en eggløsning på venstre side som kunne skje i løpet av 48 t ca. Hormoner og slimhinnene mine så veldig fine ut og alt ligger til rette for at noe skal skje, men kun dette grumset da etter senaborten som ligger igjen og derfor hadde jeg hatt heftigere blødninger enn jeg pleier.

Har også masse gode egg på høyre side også, så ingenting skulle være negativt. Så fikk beskjed at i løpet av våren ville jeg klare å bli gravid igjen❤️
Men jeg tenker at jeg kommer til å fortsette å teste etter EL og at jeg håper det klaffer denne mnd til tross for grums og kan se ut som testen er positiv nå, så da stemmer det med gyn sin konklusjon :hello2

Vedlegg

• IMG_4166.jpeg
    IMG_4166.jpeg
    400 KB · Visninger: 37
Hadde faktisk logget en syklus til, og går fra sånn .30 til peak dagen etter, så dette lover bra! Og med el så tidlig i syklus har jeg troa! Gubben skal få kjørt seg :gen014 :dance011han har akkurat slutta å snuse, så han har litt ekstra energi på lager om dagen :hilarious:
Så gøy, håper virkelig det.
Og bra han skal få utløp av energien sin :)

Her skal min også få brukt opp sin energi de neste dagene også:laughing001

Her er EL-testene fortsatt knallpositive, over et døgn etter første. Nå har både mannen og jeg blitt sjuke også, tror faktisk ikke vi orker å legge inn noe mer aksjer. Siste ble lagt rundt 17-18-tida i går…
Håper veldig at egget slipper snart :smiley-angelic001 Hadde stikking i går, men det har ikke tatt seg noe opp i dag.

Ikkesant, er hyggelig med folk i samme båt! Er litt der du er, sluttet på spiral og har nå i 2025 hatt min første ekte mens på 5 år (gravid 2020 og rett på spiral noen måneder etter fødsel), så prøver å finne frem til syklusen igjen :bootyshake
Enig! Er veldig frustrende når kroppen ikke spiller på lag og syklusen «harker» lenge For å toppe frustrasjonen fikk jeg en skyggestrek dagen før mens forrige syklus, så jeg tok gledene på forskudd trodde det var noe på gang… Syklusen ble 22 dager…

Enig! Er veldig frustrende når kroppen ikke spiller på lag og syklusen «harker» lenge For å toppe frustrasjonen fikk jeg en skyggestrek dagen før mens forrige syklus, så jeg tok gledene på forskudd trodde det var noe på gang… Syklusen ble 22 dager…
Åneiii så frustrerende ja, ahh.. :sorry:
La oss håpe syklusene kommer på rett kjøl for oss begge nå, snarest! :flower

Jeg syns strekene på EL-testen bare blir svakere jeg… dessuten nesten ingen eggløsningsmerter, jeg som pleier å kjenne det godt.. regnet ut EL i dag egentlig, men skjønner ingenting nå :confused: Kom blod i EL-slimet nå også… vet ikke hva DET skal bety

Last edited:
Jeg syns strekene på EL-testen bare blir svakere jeg… dessuten nesten ingen eggløsningsmerter, jeg som pleier å kjenne det godt.. regnet ut EL i dag egentlig, men skjønner ingenting nå :confused: Kom blod i EL-slimet nå også… vet ikke hva DET skal bety
Tror jeg skal legge bort el-testene en stund faktisk. Jeg bruker smileReader sine tester med tilhørende app og i dag fikk jeg beskjed for fjerde gang denne syklusen «AS LH surge has passed you are ovulating today»… tror ikke jeg har hatt fire eggløsninger på 13 dager for å si det sånn

Last edited:
Jeg har vært syk i en uke og eggløsningstestene har vist lave LH-nivåer, så tenkte at eggløsning ble forsinket... helt til jeg tok en ny strimmeltest i kveld. Jeg er overrasket over at stigningen skjedde så raskt, men tar det som et godt tegn på at kroppen fungerer til tross for sykdom. Fikk også smiley på Clearblue :)

Vedlegg

• Screenshot_20250212_204835_Premom.jpg
    Screenshot_20250212_204835_Premom.jpg
    142,6 KB · Visninger: 57
  • 20250212_204805.jpg
    20250212_204805.jpg
    1,2 MB · Visninger: 55
Her er EL-testene fortsatt knallpositive, over et døgn etter første. Nå har både mannen og jeg blitt sjuke også, tror faktisk ikke vi orker å legge inn noe mer aksjer. Siste ble lagt rundt 17-18-tida i går…
Håper veldig at egget slipper snart :smiley-angelic001 Hadde stikking i går, men det har ikke tatt seg noe opp i dag.
Liten update: like etter jeg skrev kom ganske sterke murringer, akkurat like jeg hadde forrige eggløsning, så da regner jeg med det slapp da eller slipper ila kvelden/natten :shy: Testene har begynt å synke igjen, og nå er jeg tom (enda jeg kjøpte ny pakke i går morges :hilarious:)

Blir spennende å se tempen. Bruker bare Apple Watch, så helt nøyaktig blir den ikke, men den viser likevel en trend.
Men nå har jeg fått svak feber, så regner med tempen kommer til å være litt ute å kjøre i natt :dead:

Liten update: like etter jeg skrev kom ganske sterke murringer, akkurat like jeg hadde forrige eggløsning, så da regner jeg med det slapp da eller slipper ila kvelden/natten :shy: Testene har begynt å synke igjen, og nå er jeg tom (enda jeg kjøpte ny pakke i går morges :hilarious:)

Blir spennende å se tempen. Bruker bare Apple Watch, så helt nøyaktig blir den ikke, men den viser likevel en trend.
Men nå har jeg fått svak feber, så regner med tempen kommer til å være litt ute å kjøre i natt :dead:
Så deilig å være i «mål»! :joyful: Jeg er så utålmodig :smiley-ashamed008

Jeg har vært syk i en uke og eggløsningstestene har vist lave LH-nivåer, så tenkte at eggløsning ble forsinket... helt til jeg tok en ny strimmeltest i kveld. Jeg er overrasket over at stigningen skjedde så raskt, men tar det som et godt tegn på at kroppen fungerer til tross for sykdom. Fikk også smiley på Clearblue :)
Oi wow så fort det skjer! Det gir håp. Mine el-tester er så svake at jeg tenker det aldri vil skje her i gården :laughing002

Back
Topp