5+2 i dag og CB digital viser fortsatt 2-3, selv om strimmeltestene er helt like sterke. Testet med digital for første gang for akkurat en uke siden, og fikk 2-3 da også, så mulig jeg akkurat hadde bikket høy nok HCG og at den bare trenger noen dager til? Noen som vet hvor mye hcg man må ha for å få 3+? Trenger jeg å stresse med så sterke strimmeltester?
Åpnet den digitale «for sience»

2753 er grensa for at det skal komme 3+. HCG er jo veldig individuelt så ville ikke vært for bekymret siden strimmlene er like fine og sterke. Men du kan jo kanskje ta blodprøve for å få ro i sjelen? Men ja, ville trodd det er ok siden det ikke minker
Kanskje blodprøver ikke er så dumt? Sånn for den mentale tilstanden? Dette for du finne ut av selv, det et jo som det et uansett, så får vi ikke gjort noe med det. Om du vil kan du jo også bestille deg en ultralyd til i uke 7, da hun du kunne se hjertet fra uti uka der
Satser på jeg bare trenger noen dager til
Enn så lenge så tror jeg at jeg gir det noen dager til og sjekker igjen. Har UL 18. februar, så jeg tenker med mindre det skjer noe før det skal jeg klare å holde meg!

så jeg tok etterhvert alltid en makesure samtidig for å være sikker. Lenge siden jeg har fått ordentlig skygge nå da

noen som ser noe ? 61 batchen fra MS. Den slo ikke ut på 28 hcg i blod, så mulig den batchen er litt treg.