Februar 2025

Skal på ultralyd i morgen og begynner å bli veldig spent. Sist stimulering merket jeg så vidt at jeg tok sprøyter, denne gangen har jeg skikkelig trykk i buken. Merker hver sprøyte, kjenner det jeg tror i hvertfall, er eggposer som vokser. Syns det er rart siden jeg er på mindre dose denne gangen. Men håper virkelig det er noen her inni :love017 :Heartred :angelic:
Så spennende, krysser fingrene for en bra UL-sjekk! :Heartpink Hvor mye hormoner tar du nå, sammenlignet med sist? Ble du overstimulert sist?

Jeg føler jeg kjenner at det vokser og trykker mer på eggstokkene rett etter at jeg har satt sprøten på kvelden.. :hilarious: sikkert veldig psykisk, men kjenner vel ekstra etter når jeg ligger slakt på sofaen :dead::hilarious:

Så spennende, krysser fingrene for en bra UL-sjekk! :Heartpink Hvor mye hormoner tar du nå, sammenlignet med sist? Ble du overstimulert sist?

Jeg føler jeg kjenner at det vokser og trykker mer på eggstokkene rett etter at jeg har satt sprøten på kvelden.. :hilarious: sikkert veldig psykisk, men kjenner vel ekstra etter når jeg ligger slakt på sofaen :dead::hilarious:
Her settes sprøytene på morgenen. Jeg tok 225 mg bemfola sist gang, nå tar jeg 150 mg. Ble overstimulert sist gang og måtte ha totalfrys (men endte bare opp med en blasto, ironisk nok). :wacky: Mine hadde veldig ujevn vekst sist gang. Da var jeg på ultralyd på dag 9. Den største follikelen var 17 mm og den minste 6 mm.

De kunne telle 8 follikler i dag med størrelse mellom 9 og 13 mm. Det virker som de har vokst jevnere denne gangen, men det høres ut som egguttak ikke blir før uti neste uke en gang.
Det er vel gode nyheter? Selv om jeg ikke kan så mye om dette og hvor store de skal være osv :confused004

Det er vel gode nyheter? Selv om jeg ikke kan så mye om dette og hvor store de skal være osv :confused004
Ja, det er mye positivt. De har vokst jevnere enn sist og der er jo 8. Men jeg stresser litt av at det plutselig bare er 8. Sist gang hadde jeg over 18 som ble målt opp. Men det er nok bedre med en jevnere vekst, kvalitet over kvantitet håper jeg.

Ja, det er mye positivt. De har vokst jevnere enn sist og der er jo 8. Men jeg stresser litt av at det plutselig bare er 8. Sist gang hadde jeg over 18 som ble målt opp. Men det er nok bedre med en jevnere vekst, kvalitet over kvantitet håper jeg.
Ja jeg syns ikke det virker som om mange egg er så positivt ofte. Jeg fikk jo 19 ut men kun 2 blasto, syns ofte de som får ut 5-10 egg sitter igjen med like mange eller flere. Absolutt kvalitet over kvantitet :D

Sniker.

Det har ikke hatt så veldig mye å si for min del, om det har vært mange eller få egg. Den gangen kun 3 ble befruktet, var eneste gangen jeg fikk 2 blasto. Når jeg har hatt 10 og 7 befruktet har det uansett kun blitt 1 blasto. Så det er ofte kvalitet over kvantitet som gjelder, selvom man noen ganger får inntrykk fra legene at det er viktigst med mange egg.

Du kan oppdatere min når du tid:

Juletre34 - 34 - B2 - Spiren Trondheim - Uttak nr. 2, kort protokoll ICSI - Bemfola, Ganirelix, Ovitrelle, Cyclogest - Stimulerer - uttak i uke 6.

Sniker.

Det har ikke hatt så veldig mye å si for min del, om det har vært mange eller få egg. Den gangen kun 3 ble befruktet, var eneste gangen jeg fikk 2 blasto. Når jeg har hatt 10 og 7 befruktet har det uansett kun blitt 1 blasto. Så det er ofte kvalitet over kvantitet som gjelder, selvom man noen ganger får inntrykk fra legene at det er viktigst med mange egg.
Håper det gjelder for min del også. Det føles bare litt sårbart, men det er jo fortsatt mange. Så vi får håpe de er veldig mottakelig for sædcelle neste uke. De antok uttak på onsdag, torsdag eller fredag :Heartred

Jeg har fortsatt ikke fått positiv eggløsningstest og nå synker kontroll streken.. tatt flere tester om dagen og landa inn på at det må ha skjedd på tirsdag.
Skal til gyn kl 10 og håper at Stockholm lar oss på innsett på mandag selv om jeg ringer to dager senere :dead:

Dette var det jeg grua meg til med et innsett til, for kroppen min fungerer ALDRI som man vil, selv når man tror den gjør det...

fix - 37 - B1 - Medicus - #3 - Elonva, pergoveris, fyremadel, prednisolon, klexane, ovitrelle og cyclogest - venter bare på TR etter uttak

Hopper over hit etter uttaket 17.1 ikke resulterte i noe å sette inn igjen.. Ny behandlingsplan og går for back to back syklus. Er ikke veldig optimistisk, men jobber med å snu den følelsen.

Jeg har fortsatt ikke fått positiv eggløsningstest og nå synker kontroll streken.. tatt flere tester om dagen og landa inn på at det må ha skjedd på tirsdag.
Skal til gyn kl 10 og håper at Stockholm lar oss på innsett på mandag selv om jeg ringer to dager senere :dead:

Dette var det jeg grua meg til med et innsett til, for kroppen min fungerer ALDRI som man vil, selv når man tror den gjør det...
Ånei, så veldig kjedelig! Krysser fingre for at gyn er enig i at det var på tirsdag :smiley-angelic001

fix - 37 - B1 - Medicus - #3 - Elonva, pergoveris, fyremadel, prednisolon, klexane, ovitrelle og cyclogest - venter bare på TR etter uttak

Hopper over hit etter uttaket 17.1 ikke resulterte i noe å sette inn igjen.. Ny behandlingsplan og går for back to back syklus. Er ikke veldig optimistisk, men jobber med å snu den følelsen.
Klem :Heartred Man vet aldri når det går, kanskje det blir din tur nå :Heartred:Heartred

Håper på gode nyheter :Heartred er det naturlig syklus? Skjønner at det må være skikkelig tøft når kroppen tuller litt i tillegg..

Håper på gode nyheter :Heartred er det naturlig syklus? Skjønner at det må være skikkelig tøft når kroppen tuller litt i tillegg..
Vi skulle egentlig kjøre delvis styrt, med ovitrelle, men hadde for stor folikk til at det var logisk da jeg var på ultralyd på mandag..

Spettmeis - 35 - B1 - St. Olavs - FET#2 av IVF#3 (fjerde innsett) i naturlig syklus - Prednisolon, Cyclogest - innsett i uke 7.

Jeg har vært i tvil, men etter samtale med klinikken prøver vi et fryseforsøk til. Det er både koselig og kjipt å se at det er så mange fine folk i denne gruppa :Heartred

Back
Topp