Kjempefin økning på testene dineDet har jammen blitt noen tester de siste dagene. Nå har jeg 6 igjen, så håper det skal være nok! Takk for god hjelp i gode strekøyner her inne
Vis vedlegget 453278
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempefin økning på testene dineDet har jammen blitt noen tester de siste dagene. Nå har jeg 6 igjen, så håper det skal være nok! Takk for god hjelp i gode strekøyner her inne
Vis vedlegget 453278
Dette ser kjempe bra utDet har jammen blitt noen tester de siste dagene. Nå har jeg 6 igjen, så håper det skal være nok! Takk for god hjelp i gode strekøyner her inne
Vis vedlegget 453278

Ja jeg begynnner å bli noe mer optimistisk nå. HCG blodprøve var 9, 9dpo! Ny imorgen! Men prøver å tenke at stigning på testene hjemme er god!
Syns det ser veldig bra ut. Ingen tvil om at du er gravid iallefall. Jeg har troen på spiren dinJa jeg begynnner å bli noe mer optimistisk nå. HCG blodprøve var 9, 9dpo! Ny imorgen! Men prøver å tenke at stigning på testene hjemme er god!

Jaa ser strek!Noen som har erfaring med RSFU tidlig? Streken var der (svakt) i begynnelsen men etter noen minutter (5-6 min kanskje) så forsvant den.. merkelig. Noen som ser noe i det hele tatt?![]()
Men ingen erfaring med de testene dessverre..Opplevde samme ifjor! Var kjemperart. Dessverre virket det ut som fargestoffet satt fast litt, og så trakk seg bortover - var ikke gravidNoen som har erfaring med RSFU tidlig? Streken var der (svakt) i begynnelsen men etter noen minutter (5-6 min kanskje) så forsvant den.. merkelig. Noen som ser noe i det hele tatt?![]()

Takk for svar! Det tror egentlig eg ogsåOpplevde samme ifjor! Var kjemperart. Dessverre virket det ut som fargestoffet satt fast litt, og så trakk seg bortover - var ikke gravidMen håper det er starten på noe for deg!
![]()
Du har jo veldig fine streker daSynst dagens test(12 dpo) er svakere enn gårsdagens… den er andt nederst! Men fikk utslag på normal test. Det fikk jeg ikke 10 dpo…. Er så redd dette ender i kjemisk.
Vis vedlegget 453323

Ser!!Jeg tok liksågodt en av tidlig testene som kom i posten i dag når jeg kom hjem, på veeeldig utvannet u. Og jeg trur helt seriøst jeg ser en strek på den testen og den kom innen fristen
Jeg tør ikke helt å tru på det, så skal ta ennå en i kveld og en i morgen tidlig sånn at jeg er helt sikker. Men noen andre som også ser streken??

Ingen problem å se den!!Jeg tok liksågodt en av tidlig testene som kom i posten i dag når jeg kom hjem, på veeeldig utvannet u. Og jeg trur helt seriøst jeg ser en strek på den testen og den kom innen fristen
Jeg tør ikke helt å tru på det, så skal ta ennå en i kveld og en i morgen tidlig sånn at jeg er helt sikker. Men noen andre som også ser streken??

Så hyggelig overraskelseDet ser ut som det blir nummer fire på ossOverraskende, men veldig koselig!Vis vedlegget 453557

Ja, helt fantastisk! Blir tre i løpet av fire årSå hyggelig overraskelse![]()

Tenker du på verdien? Den har jeg ikke tenkt så mye påSamme test på de to siste, men hvorfor slår de ut så forskjellig ? Skal sies at EL skal være i morgen, så fikk litt bakoversveis nå at den er så sterk!![]()
Ja tenkte på detTenker du på verdien? Den har jeg ikke tenkt så mye på![]()
idag tok jeg en EL test og graviditetstest, begge var negativ da.