Klagetråd

Furutre

Elsker forumet
Oktobergull 2022
♡ Babymais2026 ♡
Vært våken i 2 timer allerede, kjente at en klagetråd er nødvendig nå :p Klag på alt og ingenting :D

Jeg våknet av at jeg var kald fordi jeg hadde svettet ned hele senga i natt :(

Lillemor er tidenes A-menneske så vi står opp rundt 05.00 hver dag. Det kombinert med morgenkvalme, 100% jobb og samboer som er til sjøs er tungt kjenner jeg. Så må klage litt. Håper morgenkvalmen går bort snart så blir alt mye bedre :Heartred

Lillemor er tidenes A-menneske så vi står opp rundt 05.00 hver dag. Det kombinert med morgenkvalme, 100% jobb og samboer som er til sjøs er tungt kjenner jeg. Så må klage litt. Håper morgenkvalmen går bort snart så blir alt mye bedre :Heartred
Min første våknet kl 5 til han var 5 år <3 Jeg laget tråden fordi mine våknet 5.30 i dag og jeg er alene med de til søndag, flaks at vi har siste feriedag i dag så ingen bhg heller :p Håper kvalmen gir seg <3

Min første våknet kl 5 til han var 5 år <3 Jeg laget tråden fordi mine våknet 5.30 i dag og jeg er alene med de til søndag, flaks at vi har siste feriedag i dag så ingen bhg heller :p Håper kvalmen gir seg <3
Ja, tror nok Lillemor kommer til å fortsette å våkne 05.00 frem til hun er ungdom :p Her blir jeg alene i et par uker til. Men det går helt fint, er så vant til det, men kvalmen den er altså så utmattende :oops::meh:

Synes det er så rart, for tempen min nå ligger på ca 37,2-37,3 målt i øret. Altså en grad høyere enn den bruker å være. Noen ganger er jeg skikkelig varm, men for det meste fryser jeg noe helt vilt! Mer enn jeg pleier til tross for høyere kroppstemp :rolleyes:

Flere som sliter med smerter i ryggen?? Helt krise nå! Husker jeg var sånn sist og, men husker ikke når det gav seg :hungover: :hungover:

jeg er så varm og er veldig varm person fra før også, men dette tar kaken:wtf:

En kollega av meg var helt sikker på at jeg har kommet til overgangsalder etter jeg har åpnet alle vinduene kontoret har:laughing025

Jeg sover hele tiden og våkner tidlig :arghh: Fra fredag til i dag har det sett sånn her ut: Sov 17-22 etter jobb, sov 01-0530, sov 17-2130, sov 00-05 i natt... har aldri opplevd lignende! Det er vel den berømte "fatiquen"? Jeg kunne sovnet igjen nå men prøver å holde meg våken her...

Flere som sliter med smerter i ryggen?? Helt krise nå! Husker jeg var sånn sist og, men husker ikke når det gav seg :hungover: :hungover:
Jepp. Er omtrent det eneste symptomet jeg har ( litt murringer og stikninger i livmor bare). Den ryggen tar livet av meg. Vondt å ligge, vondt å sitte, vondt å stå. Stråler i perioder ned i ene foten. Mener å minnes at jeg hadde det slik hele svangerskapene. Jeg har slitt med både rygg og bekken hver gang jeg har vært gravid

Tårene sitter så løst i dag og jeg føler meg helt ræva. Var i bryllup i går og den nye, fine kjolen min gikk sund. Den var dyr også så er skikkelig dritt, og det er så kjipt å bruke enda mer penger på den for å få den fiksa hos skredder. Så i morgest våkna jeg med småblødninger og menssmerter. Har hatt det i svangerskapene til flere av barna så prøver å være realistisk, men er allikevel redd det ikke går veien da vi har mista flere spirer enn vi har levendefødte barn

Back
Topp