Barnevogn

Vi har bugaboo donkey søskenvogn og er super fornøyd. Eldstejenta er for stor til å sitte i den nå, så vi slipper heldigvis å kjøpe ny. Kan virkelig anbefale. Den er kjempe lett å bygge om fra enkel til dobbel, og den blir ganske liten når du demonterer den :happy:
 
Noen som har erfaring med Cybex talos? Virker bra.
Vi vurderer mellom Cybex balios og talos, små forskjeller på de to som jeg forstår. Virker som veldig bra vogner begge to. Har sett på the stroller workshop sine videoer på youtube, veldig detaljert review der :)
 
Vi vurderer mellom Cybex balios og talos, små forskjeller på de to som jeg forstår. Virker som veldig bra vogner begge to. Har sett på the stroller workshop sine videoer på youtube, veldig detaljert review der :)
kan du sende meg link?
 
  • Liker
Reactions: Koy
Noen som har prøvd både cybex priam og sento og kan sammenligne? Har bare prøvd sento siden de har så lite utvalg i butikken her. Men likte den så syyykt godt!! Men fader priam er så fiin :hilarious: :angelic:
 
Noen som har prøvd både cybex priam og sento og kan sammenligne? Har bare prøvd sento siden de har så lite utvalg i butikken her. Men likte den så syyykt godt!! Men fader priam er så fiin :hilarious: :angelic:
Natt og dag! Jeg likte overhodet ikke Cybex Priam... Den fremstår som veldig spinkel etter min mening.
 
Vi har Emmaljunga nxt 90 til lillegutt på 6mnd nå, og er veeeldig fornøyd!
Tenker å kjøpe en nxt 90 til og et understell til emmaljunga twin i tilegg :)
 
Vi har Emmaljunga nxt 90 til lillegutt på 6mnd nå, og er veeeldig fornøyd!
Tenker å kjøpe en nxt 90 til og et understell til emmaljunga twin i tilegg :)
Har du sjekket om nxt90’n er kompitabel med go double adapter? Da slipper du tvillingvogn:D
 
Vi har ikke konkrete planer om baby 2 enda men hvis det blir så blir det ganske tett på babyen vi får nå og derfor har vi tenkt litt på søskenvogn. Den vi liker heter Cybex Gazelle S men finner ikke såå mye info/erfaringer om den. Er det noen her som vet noe? :D
 
Blir å gå for Britax 5z serien med babystolen. Den virke som den har alt eg trenger i en vogn. Og forelsket meg virkelig i fargen Jade i serien
 
Er 178 selv og kjøpt adapter til vogna som gjør at den kommer litt høyere opp
Det gjorde vi og! Jeg er ikke såå høy, 168, og samboer er vel ca 10 cm høyere enn meg. Men den ble aaalt for lav uten. Ble veldig høy med adapter!
 
Vi er førstegangs men har allerede kjøpt og fått vogna vår. Ble emmaljunga sento pro og må si den virker solid og veldig praktisk. Tror vi kommer til å være fornøyd med den begge to.
Jeg er nærmere 177 høy så var viktig at den kunne justeres godt i forhold til høyde da jeg fort får vondt i ryggen!
Vi vurdere opp mot britax 5, som jeg opplevde som for kort, selv om den var veldig fin å se på! :happy:
 
Back
Topp