Oss testetøser imellom

Ååå dere altså, shit. okei det skal sies at jeg fiksa på kontrast osv på bildet fordi det syntes ikke like godt på bildet som i virkeligheten. Vet ikke om det kan fremkalle en strek som ikke egentlig er der?? Stoler ikke helt på meg selv akkurat nå, haha!

Ååå dere altså, shit. okei det skal sies at jeg fiksa på kontrast osv på bildet fordi det syntes ikke like godt på bildet som i virkeligheten. Vet ikke om det kan fremkalle en strek som ikke egentlig er der?? Stoler ikke helt på meg selv akkurat nå, haha!
Skal ikke gi forhåpninger nå, men jeg synes det ser ut som en strek altså! ❤️ Du kan jo ta en test til kanskje?

Streksyn??

Vedlegg

• IMG_5769.jpeg
    IMG_5769.jpeg
    40,9 KB · Visninger: 91
  • IMG_5768.jpeg
    IMG_5768.jpeg
    27,4 KB · Visninger: 88
  • IMG_5765.jpeg
    IMG_5765.jpeg
    90,6 KB · Visninger: 97
  • IMG_5766.jpeg
    IMG_5766.jpeg
    90,4 KB · Visninger: 94
ser ut som at appen din har lest av testene dine feil. Håper det sitter snart likevel da ☺️
Ja, den er ikke stabil, bare tull med den :smiley-angry019 Men håper det blir en ordentlig positiv el-test snart altså. Har ventet i en evighet på det :angry3

Kan jeg si at gårsdagens test(cd31) var positiv tro :angry3

Vedlegg

• IMG_1359.png
    IMG_1359.png
    592,9 KB · Visninger: 69
  • IMG_1358.png
    IMG_1358.png
    580,3 KB · Visninger: 64
Da var jeg på vannscanning (ikke vondt i det hele tatt) fyllte livmoren med saltvann og kunne bekrefte polypper . Henvist til sykehuset for å fjerne dem . Desverre inntil 12 ukers venting . Har desverre bare livstid forsikring, hvis ikke hadde vi gått privat og fått gjort det tvert . Så håper jeg at spira sitter snart .

Da var jeg på vannscanning (ikke vondt i det hele tatt) fyllte livmoren med saltvann og kunne bekrefte polypper . Henvist til sykehuset for å fjerne dem . Desverre inntil 12 ukers venting . Har desverre bare livstid forsikring, hvis ikke hadde vi gått privat og fått gjort det tvert . Så håper jeg at spira sitter snart .
Da er hvertfall ikke egglederne tette, for det er mine og den scanningen var så grusom at jeg besvimte i gynstolen :hilarious:

Har hatt negative tester/ skyggestreker de siste dagene, men nå fikk jeg denne den er litt sterkere enn de jeg har hatt, men hva tenker dere? er det skyggestrek? ser dere streken i det hele tatt?

Vedlegg

• IMG_1521.jpeg
    IMG_1521.jpeg
    899 KB · Visninger: 120
Har hatt negative tester/ skyggestreker de siste dagene, men nå fikk jeg denne den er litt sterkere enn de jeg har hatt, men hva tenker dere? er det skyggestrek? ser dere streken i det hele tatt?
Jeg ser ikke på denne dessverre :sorry: på mange (de fleste vil jeg si) testene kan man dessverre se «sporet» der det skulle ha kommet strek også

Testetøsen er igang ;)
Øverste er dpo7 kveld og nederste er 8 dpo morgen. Dette er IVF. Hvis man vil se strek så ser man strek, rart med det:smiley-ashamed004 blenda for dere andre?

Vedlegg

• IMG_9835.jpeg
    IMG_9835.jpeg
    891,4 KB · Visninger: 121
  • IMG_9838.jpeg
    IMG_9838.jpeg
    913,1 KB · Visninger: 121
Da er hvertfall ikke egglederne tette, for det er mine og den scanningen var så grusom at jeg besvimte i gynstolen :hilarious:
Oj hun gu dama sa at de brukte kontrast væske hvis de skulle sjekke egglederne , på meg brukte de bare saltvann . Og det gjorde ikke vondt i det hele tatt . Googla så mye før timen om mange som synes det var vondt osv . Men vi snakket om hundene våre og oppdragelse på dem :laughing021 er konisert så har opplevd vonde ting i gu stolen før , så glad for å slippe litt unna. Kjente litt sånne vage rie tak tre fire ganger utover kvelden , men sånn er det når noe har passert steder man ikke skal tukle med hehe

Oj hun gu dama sa at de brukte kontrast væske hvis de skulle sjekke egglederne , på meg brukte de bare saltvann . Og det gjorde ikke vondt i det hele tatt . Googla så mye før timen om mange som synes det var vondt osv . Men vi snakket om hundene våre og oppdragelse på dem :laughing021 er konisert så har opplevd vonde ting i gu stolen før , så glad for å slippe litt unna. Kjente litt sånne vage rie tak tre fire ganger utover kvelden , men sånn er det når noe har passert steder man ikke skal tukle med hehe
Ja, det gjorde ikke vondt det meste av tiden. Men akkurat den perioden hun skulle gi et siste kraftig trykk for å kanskje kunne åpne noe, så gjorde det skikkelig vondt og jeg besvimte :p

Back
Topp