Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det går bra - ingen som ruller ut rød løper for at du hadde dratt. Du visste jo ikke det i dag tidligHittil i dag har jeg ikke vært uggen. Veldig rart å føle seg helt vanlig, bortsett fra at jeg er mer sliten enn jeg pleier. Fikk spist en del mat i går, så kanskje det er grunnen til at jeg ikke er kvalm.
Fikk ikke sove i det hele tatt i natt, så sov litt etter mannen hadde reist på jobb. Kjentes helt umulig å dra på jobb i dag tidlig, og nå spiser samvittigheten min meg opp for at jeg har vært hjemme fra jobb en dag jeg ikke er i dårlig form likevel. Føles skikkelig dårlig.
Ikke tenk på det, er ikke alltid lett å vite hvordan formen utvikler seg i løpet av dagen. Ta vare på deg selv og hvil når du kanHittil i dag har jeg ikke vært uggen. Veldig rart å føle seg helt vanlig, bortsett fra at jeg er mer sliten enn jeg pleier. Fikk spist en del mat i går, så kanskje det er grunnen til at jeg ikke er kvalm.
Fikk ikke sove i det hele tatt i natt, så sov litt etter mannen hadde reist på jobb. Kjentes helt umulig å dra på jobb i dag tidlig, og nå spiser samvittigheten min meg opp for at jeg har vært hjemme fra jobb en dag jeg ikke er i dårlig form likevel. Føles skikkelig dårlig.
Min form varierer også veldig, umulig å vite hvordan neste dag blir.Takk, det er faktisk helt santDet går bra - ingen som ruller ut rød løper for at du hadde dratt. Du visste jo ikke det i dag tidlig.
Jeg føler meg skikkelig "stappa" nedi der, litt sånn trykk. Mest behagelig å ikke sitte så veldig foroverlent.
Uggen, sånn litt plagsomt. Frister ikke HELT med laksepasta til middag, men går sikkert greit når jeg begynner å spise!
Takk, det hjelper å høreIkke tenk på det, er ikke alltid lett å vite hvordan formen utvikler seg i løpet av dagen. Ta vare på deg selv og hvil når du kanMin form varierer også veldig, umulig å vite hvordan neste dag blir.
Var en dag her, jeg tror nyttårsaften? Våkna og følte meg helt super! Ble umiddelbart nedstemtTakk, det hjelper å høreOg godt å høre at flere sin form varierer. Jeg synes det er skummelt hver dag jeg våkner uten symptomer. Kan du gå fra kvalme ene dagen til helt fin form den neste?

Ja, samme her, skikkelig bekymringsdag dette her! Hvilket tullete menneske blir stressa av at formen er fin egentligVar en dag her, jeg tror nyttårsaften? Våkna og følte meg helt super! Ble umiddelbart nedstemt![]()
![]()
Livet som gravd, blir bakvendtland.
Trøttheten kan være noe dritt, man blir så tafatt. Håper du føler deg bedre på jobb, ser heller ikke frem å komme tilbake nå snart5+6 i dag og har bare vært litt mer trøtt og småkvalm på kveldene. Men trøttheten kom for alvor på søndagen. Da var det såpass at jeg sovnet på sofaen 2-3 ganger i løpet av dagenKan bli en spennende første uke tilbake på jobb…
Har skiftet mellom seng og sofa siste tidenDet er perfekt timing med tanke på at januar er en travel tid på jobbTrøttheten kan være noe dritt, man blir så tafatt. Håper du føler deg bedre på jobb, ser heller ikke frem å komme tilbake nå snartHar skiftet mellom seng og sofa siste tiden
Bra at man har litt travelt på jobb, og tiden går kjappere/våkner til. Jobber deltid og har ikke barn fra før, og de dagene jeg ikke jobber har jeg bare sluknet hvis alt i hus, ærender og gjøremål er i boksDet er perfekt timing med tanke på at januar er en travel tid på jobbHar to barn fra før, så kan liksom ikke bare legge meg ned når jeg selv vil heller..
føler seg ikke helt topp akkurat, er bedre å holde noe aktivitet. Koselig med to barn og holde på, men håper du får også noe hvile! Er ikke lett å gønne på i underskudd.Ja, synes det er litt frustrerende med den trøttheten. Føler meg litt ubrukelig på hjemmebane men vet det blir bedre mot andre trimester.Bra at man har litt travelt på jobb, og tiden går kjappere/våkner til. Jobber deltid og har ikke barn fra før, og de dagene jeg ikke jobber har jeg bare sluknet hvis alt i hus, ærender og gjøremål er i boksføler seg ikke helt topp akkurat, er bedre å holde noe aktivitet. Koselig med to barn og holde på, men håper du får også noe hvile! Er ikke lett å gønne på i underskudd.
kan trøste oss med at det blir så mye bedre mot våren, og da har både det verste fatigue/trøtthet lagt seg mest sannsynelig og det er lysere ute som har mye å si. Er sensitiv når det kommer til lys/mørke ute, og uansett graviditet har mørketiden vært tung og slapp. Definitivt seig januar.Var også ekstremt trøtt i dag. Klarte meg ok på jobb frem til 14, da kom hodepinen og trøttheten. Sovnet rett etter middag. Tror det kan bli en seig januar.