Oss testetøser imellom

klarte ikke å vente så brukte opp siste testen nå. Litt tydeligere enn i går? Likevel bare skygge. Borte nå som den tørket. Så da mistenker jeg at det bare er skyggene til make sure… :banghead: :hungover::arghh:

Vedlegg

• IMG_4737.jpeg
    IMG_4737.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 118
  • IMG_4718.jpeg
    IMG_4718.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 113
  • IMG_4719.jpeg
    IMG_4719.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 115
  • IMG_4726.jpeg
    IMG_4726.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 118
  • IMG_4729.jpeg
    IMG_4729.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 120
klarte ikke å vente så brukte opp siste testen nå. Litt tydeligere enn i går? Likevel bare skygge. Borte nå som den tørket. Så da mistenker jeg at det bare er skyggene til make sure… :banghead: :hungover::arghh:
Det er jo _noe_ der, men jeg har mistet litt troen på alt av tidligtesting etter mine skygger forrige pp :angelic: håper for din del at det er noe på gang :Heartred

Jeg synes denne «skyggen» er såpass tydelig at dersom den ikke utvikler seg, vil jeg tro at du i hvert fall har hatt en liten kjemisk graviditet. Håper det blir noe mer!

Det er derfor jeg er skeptisk til make sure. Absolutt, men vanligvis ville jeg fått TR i morgen så ikke så mange flere sjanser. Heldigvis kan jeg utsette TR litt med Crinone denne måneden håper jeg!
Jeg fikk så mye skygger på bp og de fleste her inne anbefalte mk testene . Da fikk jo plutselig alle skygge :laughing002

ca 10 dpo men testene jeg har tatt etter denne har vært svaaak strek , å dene er svak. Dette var 2 morgenurin . Burde det ikke vært noe øking fra igår ?

Vedlegg

• IMG_0339.jpeg
    IMG_0339.jpeg
    1.018,6 KB · Visninger: 92
ca 10 dpo men testene jeg har tatt etter denne har vært svaaak strek , å dene er svak. Dette var 2 morgenurin . Burde det ikke vært noe øking fra igår ?
Jeg skimter noe! Vet at metode slår ut seint, men jeg vet ikke hvor fort de øker når det først har slått ut på dem. Vil anbefale å prøve et annet merke. Men siden det er metode, tenker jeg at selv en veldig svak strek er positivt!

Jeg skimter noe! Vet at metode slår ut seint, men jeg vet ikke hvor fort de øker når det først har slått ut på dem. Vil anbefale å prøve et annet merke. Men siden det er metode, tenker jeg at selv en veldig svak strek er positivt!
Hadde det igår også . Prøvd rfsu sin igår .. negativ . Tenkte prøve rfsu eller clear blue sin senere eller imorgen . Har bare 2 tester igjen :bag: Å iogmed den igår ble negativ så er jeg skeptisk :banghead: men alle de jeg tar fra mertode sine blir en svaaak strek på fra igår :bag:

Må bare dele her også ❤️ synes til og med på negativ effekt nå. Ingen tvil om at det er bedre å teste utpå dagen for min del

Vedlegg

• 9C46E753-F944-4BA0-ABFF-D38823FB5FA7.jpeg
    9C46E753-F944-4BA0-ABFF-D38823FB5FA7.jpeg
    461 KB · Visninger: 100
  • DA4B852A-CC21-4B04-B6F2-D7813FA21788.jpeg
    DA4B852A-CC21-4B04-B6F2-D7813FA21788.jpeg
    392,9 KB · Visninger: 101
Back
Topp