Skravletråd

Er det andre som føler at magen har poppet ut allerede :happy8 føler snart jeg skulle vært høygravid til tross uke 6+. *klarer ikke å holde inn magen lenger*:laughing002

Noen som vet hvor lang tid det tar fra 5000 innlegg til den skjulte gruppen åpnes? Føler nesten at graviditeten er mer virkelig nå når vi kan få skjult gruppe :laughing002

Er det andre som føler at magen har poppet ut allerede :happy8 føler snart jeg skulle vært høygravid til tross uke 6+. *klarer ikke å holde inn magen lenger*:laughing002
Min titter litt fram på kvelden nå. Snakka med mannen tidligere om hvor lenge vi kan klare å holde det hemmelig for de store barna her nå før de begynner å spørre hvorfor magen vokser sånn:hilarious:

Jeg er så evig takknemlig for St Olav som ikke syns det er nødvendig at jeg går gjennom enda et tap i 2/3 trimester før jeg får cerclage.
Må bare få det ut et sted :love7 :love7
Så bra! Det er jo kjempenyheter. Hva skjer nå da?

Hvis alt er bra på ultralyd på tirsdag skal jeg unne meg å åpne esken med Bbhugme som kom i posten typ på dagen da jeg fant ut om MA sist :p. Liten gave til meg selv.

Så bra! Det er jo kjempenyheter. Hva skjer nå da?

Hvis alt er bra på ultralyd på tirsdag skal jeg unne meg å åpne esken med Bbhugme som kom i posten typ på dagen da jeg fant ut om MA sist :p. Liten gave til meg selv.

Visst jeg får siden vi mistet i uke 25 i august, hvis ikke tror jeg ikke vi hadde prøvd igjen..

Satt opp på tidlig ultralyd og får stinget 6. februar og regelmessig sjekk fra barnet er levedyktig i uke 23. gyn sier jeg må være forberedt på å føde prematurt, så håper bare å komme nærmest mulig uke 37 (også da de fjerner stinget, hvis jeg kommer meg så langt). Blir lagt inn dagen livmorhalsen min måler 2,5 cm eller under, så jeg måte og forberede meg på og være innlagt en stund.

Vi skal begynne og pakke opp når vi runder uke 23, veldig ambivalent til det. Har en stol til meg og en vippestol som jeg skal ha i gave, men det blir nok langt ut i svangerskapet eller, hvis barnet blir prematur, når vi vet at det går bra

Nå har kvalmen kommet luskende og gruer meg allerede til ferien er over. Da må jeg ta full buss hver dag i nesten to timer til sammen. Jeg som allerede lett bli bilsyk :grumpy:

Nå har kvalmen kommet luskende og gruer meg allerede til ferien er over. Da må jeg ta full buss hver dag i nesten to timer til sammen. Jeg som allerede lett bli bilsyk :grumpy:
Huff, krysser fingrene for at det går fort over! For meg er buss uaktuelt for tiden. Så mange forskjellige lukter og ustabil temperatur :meh:

Huff, krysser fingrene for at det går fort over! For meg er buss uaktuelt for tiden. Så mange forskjellige lukter og ustabil temperatur :meh:
Uff, håper du kommer deg snart :Heartred Jeg er redd for at det blir slik for meg også, og da vet jeg ikke hva jeg gjør. Jeg studerer så må prøve å møte på så mange forelesninger som mulig, men er heldigvis ikke krise om det blir litt fravær så lenge det ikke er mye obligatorisk…

Uff , kjenner til det.
Blir fort bilsyk selv til vanlig :/. Håper kvalmen holder seg unna når du skal ta bussen ❤️
Slipper heldigvis 2 timer med buss om dagen :).
Med eldste barnet mitt var jeg så uheldig å kaste opp over hele meg selv på bussen , verste følelsen ever :/. Skulle heldigvis gå av bussen på et shopping senter så de som var med meg fikk kjøpt ny bukse + genser til meg mens jeg gikk å vasket meg på sentret :).

jeg pleier ofte ha med meg noen bæsje poser på bussen , tilfelle kvalmen plutselig kommer :).
Det er ekkelt å kaste opp i pose på bussen både for deg selv + andre , men MYE bedre enn å ha spy over alt av klær :).

Jeg gruer meg også veldig til 2. januar og jobb igjen. Kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å stå opp klokken 7 og dra på jobb og konsentrere meg hele dagen. I dag lå jeg i senga frem til klokken 2 og er først nå jeg begynner å føle meg våken :oops:

Uff , kjenner til det.
Blir fort bilsyk selv til vanlig :/. Håper kvalmen holder seg unna når du skal ta bussen ❤️
Slipper heldigvis 2 timer med buss om dagen :).
Med eldste barnet mitt var jeg så uheldig å kaste opp over hele meg selv på bussen , verste følelsen ever :/. Skulle heldigvis gå av bussen på et shopping senter så de som var med meg fikk kjøpt ny bukse + genser til meg mens jeg gikk å vasket meg på sentret :).

jeg pleier ofte ha med meg noen bæsje poser på bussen , tilfelle kvalmen plutselig kommer :).
Det er ekkelt å kaste opp i pose på bussen både for deg selv + andre , men MYE bedre enn å ha spy over alt av klær :).
Oi, der fikk jeg en ny frykt :hilarious: Jeg krysser fingrene for at det ikke blir så gale at jeg kaster opp.. Jeg må nok passe på å ha noe drikke og mat i sekken hver dag.

Er veldig oppblåst og absolutt alt av bukser er ubehagelig og strammer over magen! Vurderer å sende inn en liten bestilling på et par gravidjoggebukser allerede nå. Men hvor har de gode gravidklær tro? :laughing002

Er veldig oppblåst og absolutt alt av bukser er ubehagelig og strammer over magen! Vurderer å sende inn en liten bestilling på et par gravidjoggebukser allerede nå. Men hvor har de gode gravidklær tro? :laughing002
I forrige graviditet kjøpte jeg en stor klespakke på Finn, til 200 kr. Har aldri hatt så mye klær som nå! Noe passer helt perfekt, men noe blir solgt videre :laughing002
Kjekt for både lommeboka og miljøet :cat:

Min opplevelse av det meste av gravidklær (eller, bukser egentlig), er at de er så irriterende! De sklir og sklir, da det meste er med stretch, i tillegg til magelommen i jerseystoff. Har ikke funnet noen bukse jeg liker veldig godt, men noen jeg har levd med. Gidder ikke bruke en formue på noe som brukes svært lite. Er nok lurt å prøve å finne noe brukt i din str, som LadyB:)

Hadde jeg hatt en jobb der jeg kunne, så hadde jeg nok holdt meg til kjoler! Men ikke så lett i bhg:hilarious:

Min opplevelse av det meste av gravidklær (eller, bukser egentlig), er at de er så irriterende! De sklir og sklir, da det meste er med stretch, i tillegg til magelommen i jerseystoff. Har ikke funnet noen bukse jeg liker veldig godt, men noen jeg har levd med. Gidder ikke bruke en formue på noe som brukes svært lite. Er nok lurt å prøve å finne noe brukt i din str, som LadyB:)

Hadde jeg hatt en jobb der jeg kunne, så hadde jeg nok holdt meg til kjoler! Men ikke så lett i bhg:hilarious:
Har en jobb hvor jeg kan og kjoler absolutt er min plan! Har allerede gått over til stadig mer kjolebruk i noen uker allerede, rett og slett fordi magen er hardere (men enda ikke målbart større) og mange av buksene mine strammer litt for mye. Skal derimot også lete etter et par skjørt med strech i livet.

Last edited:
Jeg går også mye i kjole på jobb. Tror jeg kan bruke mange av de i flere mnd :)

Må si jeg syntes det høres behagelig ut med stretch jeg, takler ikke ting som strammer eller ikke har stretch i utgangspunktet:laughing002 Jeg mistrives egentlig i kjole, men kan se for meg at det er godt å ha på når magen blir stor :Heartred takk for tips!

I forrige graviditet kjøpte jeg en stor klespakke på Finn, til 200 kr. Har aldri hatt så mye klær som nå! Noe passer helt perfekt, men noe blir solgt videre :laughing002
Kjekt for både lommeboka og miljøet :cat:
Det hørtes veldig lurt ut! :happy:

Back
Topp