Nedtelling til tidlig ultralyd

Var litt vel sent ute til å bestille første svangerskapskontoll. Har enda ikke fått time og er 9+5.
Fastlegen har lenge vært sykemeldt og hadde ikke ledig time før langt ut i februar. Så de har skrevet meg opp på venteliste og skulle ta kontakt hvis det dukket opp noe :rolleyes:
Regner nesten ikke med at jeg rekker å få henvisning til tidlig ultralyd nå :confused004
Samme her! Har ikke fastlege, og vikarlegen har så mye å gjøre at han kun tar inn syke folk. Han ville ikke skrive henvisning uten at jeg har vært der... Jordmor hadde fulle lister, så fikk ikke time hos henne før i uke 13!

Ferdig på ordinær tidlig ultralyd!

Alt så strålende ut :love017 Ble målt til 13+2 (termin 3. juli), så lille vokser helt ypperlig!:Heartred Nå skal vi kose oss hjemme sammen alle tre, med fyring i peisen, romjulssjakk og noe godt å spise!

Ferdig på ordinær tidlig ultralyd!

Alt så strålende ut :love017 Ble målt til 13+2 (termin 3. juli), så lille vokser helt ypperlig!:Heartred Nå skal vi kose oss hjemme sammen alle tre, med fyring i peisen, romjulssjakk og noe godt å spise!
Aå godt :Heartred Kos dere masse . Ville de si noe om kjønn ? Håper det var en god opplevelse på Bærum :dance008

Aå godt :Heartred Kos dere masse . Ville de si noe om kjønn ? Håper det var en god opplevelse på Bærum :dance008
Vi spurte, da sa hun at om hun hadde hatt en pistol mot seg, ville hun gjettet jente :Heartred Men velger å ta det med en klype salt så tidlig, spesielt når hun hadde så mye forbehold:knegg::Heartred

Last edited:
Back
Topp