Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Masse lykke til!I dag, bare 1,5 time![]()
![]()

Samme her! Har ikke fastlege, og vikarlegen har så mye å gjøre at han kun tar inn syke folk. Han ville ikke skrive henvisning uten at jeg har vært der... Jordmor hadde fulle lister, så fikk ikke time hos henne før i uke 13!Var litt vel sent ute til å bestille første svangerskapskontoll. Har enda ikke fått time og er 9+5.
Fastlegen har lenge vært sykemeldt og hadde ikke ledig time før langt ut i februar. Så de har skrevet meg opp på venteliste og skulle ta kontakt hvis det dukket opp noe
Regner nesten ikke med at jeg rekker å få henvisning til tidlig ultralyd nå![]()
Aå godtFerdig på ordinær tidlig ultralyd!
Alt så strålende utBle målt til 13+2 (termin 3. juli), så lille vokser helt ypperlig!
Nå skal vi kose oss hjemme sammen alle tre, med fyring i peisen, romjulssjakk og noe godt å spise!
Kos dere masse . Ville de si noe om kjønn ? Håper det var en god opplevelse på Bærum 
Vi spurte, da sa hun at om hun hadde hatt en pistol mot seg, ville hun gjettet jenteAå godtKos dere masse . Ville de si noe om kjønn ? Håper det var en god opplevelse på Bærum
![]()
Men velger å ta det med en klype salt så tidlig, spesielt når hun hadde så mye forbehold

Så nervøs, og gleder med sykt til å endelig få se mini!