IKM UKE 52

Åå, så godt å lese! Jeg håper også det er noe, men gått i den fellen før med å bli for gira tidlig! :rolleyes:Symptomer ligger tilrette, da jeg allerede har kjent mye stikninger/strekk i livmor og småkvalm her og der! Jeg krysser fingrene og tar ein ny test i morgen! Oppdaterer om ønskelig
Krysser fingrene for stigning. Vil gjerne ha oppdatering. Spennende. Masse lykke til! :love7

Fikk tatt en test på morgenen julaften og den var blenda :sorry: Kjenner håpet jeg fikk ved den skyggestreken er borte nå. Har bare 1 test igjen så tester nok ikke på nytt før ikm 28 desember. Har nada symptomer utenom litt spotting 5dpo. Var nok ein streifer denne gangen. :inpain:

Åå, så godt å lese! Jeg håper også det er noe, men gått i den fellen før med å bli for gira tidlig! :rolleyes:Symptomer ligger tilrette, da jeg allerede har kjent mye stikninger/strekk i livmor og småkvalm her og der! Jeg krysser fingrene og tar ein ny test i morgen! Oppdaterer om ønskelig
Spennende! Ja, du må oppdatere:)

11 dpo og denne !!!!
IMG_2145.jpeg

Tusen takk! Klarer ikke helt å juble ennå, men kjenner på glede. Det er en tidligtest fra Babyplan, men streken kom før det var gått 3 minutt. Nå må det bare stige. Sist hadde jeg bare svak stigning og testet aldri positivt på en graviditetstest som ikke var tidligtest.

Den er jo tydelig! Gratulerer :love7
Tusen takk :Heartred Det er «bare» tidligtest (den plukker opp fra 10µg hcg), så jeg er forsiktig avventende. Vil ha utslag på en vanlig test før jeg tør å juble. Sist steg hcg altfor sakte hos meg og så mistet jeg.

Ååå, så utrolig glad på deres vegne!!! :Heartred

Nå ser jeg frem til å teste på fredag, da er jeg 10 DPO :D
Tusen takk! Håper så veldig at spiren sitter denne gangen!

Back
Topp