Bkno0335330
Flørter med forumet
Åå, så godt å lese! Jeg håper også det er noe, men gått i den fellen før med å bli for gira tidlig!Her ser jeg noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, så godt å lese! Jeg håper også det er noe, men gått i den fellen før med å bli for gira tidlig!Her ser jeg noe![]()
Krysser fingrene for stigning. Vil gjerne ha oppdatering. Spennende. Masse lykke til!Åå, så godt å lese! Jeg håper også det er noe, men gått i den fellen før med å bli for gira tidlig!Symptomer ligger tilrette, da jeg allerede har kjent mye stikninger/strekk i livmor og småkvalm her og der! Jeg krysser fingrene og tar ein ny test i morgen! Oppdaterer om ønskelig

Kjenner håpet jeg fikk ved den skyggestreken er borte nå. Har bare 1 test igjen så tester nok ikke på nytt før ikm 28 desember. Har nada symptomer utenom litt spotting 5dpo. Var nok ein streifer denne gangen. 

Spennende! Ja, du må oppdatereÅå, så godt å lese! Jeg håper også det er noe, men gått i den fellen før med å bli for gira tidlig!Symptomer ligger tilrette, da jeg allerede har kjent mye stikninger/strekk i livmor og småkvalm her og der! Jeg krysser fingrene og tar ein ny test i morgen! Oppdaterer om ønskelig
11 dpo og denne !!!!
Vis vedlegget 423171
Tusen takk! Klarer ikke helt å juble ennå, men kjenner på glede. Det er en tidligtest fra Babyplan, men streken kom før det var gått 3 minutt. Nå må det bare stige. Sist hadde jeg bare svak stigning og testet aldri positivt på en graviditetstest som ikke var tidligtest.Gratulerer!
Jeg ser!

Jeg ser!
Den er jo tydelig! Gratulerer11 dpo og denne !!!!
Vis vedlegget 423171

Det ser jo veldig lovende ut

Ååå, så utrolig glad på deres vegne!!!11 dpo og denne !!!!
Vis vedlegget 423171
Tusen takkDen er jo tydelig! Gratulerer![]()
Det er «bare» tidligtest (den plukker opp fra 10µg hcg), så jeg er forsiktig avventende. Vil ha utslag på en vanlig test før jeg tør å juble. Sist steg hcg altfor sakte hos meg og så mistet jeg.Tusen takk! Håper så veldig at spiren sitter denne gangen!Ååå, så utrolig glad på deres vegne!!!
Nå ser jeg frem til å teste på fredag, da er jeg 10 DPO![]()
Gratulerer, ser tydlig strek!11 dpo og denne !!!!
Vis vedlegget 423171

Jeg ser noe!fikk denne i dag! Føler jeg ser en svaksvak strek! Skal sies att d ikke ser ut som økning fra i går kveld!![]()