IKM UKE 52

:shy: Har noen erfaring med valmed graviditetstest? Er de kjent for lurestreker? 9/10 dpo og egentlig null symptomer what so ever. valmed sin var ikke tidligtest, altså slår den ut på 25. Tok en tidligtest og og den vises knapt noe strek på, så ble usikker på om de er kjent for rosa lurestreker. Synes godt i virkeligheten, usikker på hva som kommer frem på bildet her.
Jeg ser rosa strek uten å myse :D ta en til test og se om den også får strek:shy:

Har noen erfaring med valmed graviditetstest? Er de kjent for lurestreker? 9/10 dpo og egentlig null symptomer what so ever. valmed sin var ikke tidligtest, altså slår den ut på 25. Tok en tidligtest og og den vises knapt noe strek på, så ble usikker på om de er kjent for rosa lurestreker. Synes godt i virkeligheten, usikker på hva som kommer frem på bildet her.
Ser den godt! Ta en ny senere :happy:

Har noen erfaring med valmed graviditetstest? Er de kjent for lurestreker? 9/10 dpo og egentlig null symptomer what so ever. valmed sin var ikke tidligtest, altså slår den ut på 25. Tok en tidligtest og og den vises knapt noe strek på, så ble usikker på om de er kjent for rosa lurestreker. Synes godt i virkeligheten, usikker på hva som kommer frem på bildet her.
Sniker - jeg ser også! :happy:
Har du en annen test du kan ta?

Wow nå begynner testinga :dance008:dance011jeg ser strek :nailbiting:bare å teste i vei fremover hehe

8 dpo, dpo-dagene går treigt selv om dagen nå mot jula har gått fort!
Har unnet meg et lite (nisse)glass rødvin de to siste dagen når jeg har pakket inn gaver. Og stresser IKKE med den mengden i dpo land. Mulig man føler litt annerledes på det etter over 2 år med prøving.

Tar nok første test 10 dpo på julaften, forventer ikke positiv da men vi får se.

Ungene her er 15-13-8, for å svare på et spørsmål noen sider tilbake.

Lykke til alle sammen!!

Første test røyk nå i dag. 9dpo, så vi får se. Testa positivt 8dpo med minstemann, men med første fikk jeg negativ test på ikm, positiv kom noen dager over ikm.

Spennende å følge med på dere som har begynt! Jeg landet på å vente til IKM. Er ikke alene i huset lenger, så nå har jeg ikke tid til å lure. xD Mandag skal det testes, og da bør svaret være klart, 14 DPO.

Ser at september 2024 har åpnet. Vil at vi alle skal komme oss dit!

Siden dere ønsker det, så tør jeg å legge ut bilde fra «dritt» tisset denne morgenen :hilarious: jeg har altså ikke sett antydning noen dager, men nå synes jeg at det kan være noe der? Spesielt på den vanlige testen (nederst), ikke tidlig (øverste). Er 11dpo:happy:prøver selvfølgelig igjen på urin 2. for dagen:laughing002IMG_0455.jpegIMG_0456.jpeg

Trodde at kvalmen skulle avta litt etter negativ test, men det skjedde ikke.
Og av kvalmen blir jeg trøtt. Kunne jo være psykisk, og da avtar d etter neg. test.
Hvis jeg ikke er preggo, så skal jeg bestille meg legetime, er rart at jeg er SÅ kvalm, når jeg ikke er det hver PP.

Ny test når vi kommer hjem 27.12, hvis TR ikke er kommet enda da.

Tok en test i dag på 8 dpo, og den var blank (som forventa). Har hatt tung hodepine de siste dagene og noe som kjennes skikkelig som menssmerter/luftsmerter, så tenker det kan hende mensen er på vei, men håper ennå!

Back
Topp