Herlig!! Gratulerer!Kveldens test
Kastet mandagens test men hadde tatt bilde av den så ser utvikling der i hvert fall![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig!! Gratulerer!Kveldens test
Kastet mandagens test men hadde tatt bilde av den så ser utvikling der i hvert fall![]()

Krysser fingrene for ossJeg også! Lette kramper i dag 10 DPO etter de relativt kraftige kortvarige krampene/stikkingene i går. Krysser fingrene for at det betyr implantasjon for oss begge![]()

Takk!Herlig!! Gratulerer!![]()
Klarer ikke helt å tro på det enda så føler jeg må vente til IKM å se at mensen ikke kommer før jeg tror helt på detTakk!Klarer ikke helt å tro på det enda så føler jeg må vente til IKM å se at mensen ikke kommer før jeg tror helt på det
Jeg tester vanligvis ikke før IKM så det er helt nytt for meg å få positiv såpass tidlig.
Når tester du neste gang?

Wow! Gratulerer!!Kveldens test

Er 11DPO, muligens 12( positiv EL test over to dager så litt usikker på EL).Hvor mange dpo er du nå? Kjempefin økning i test!
Jeg skal ta en test i morgen. 10dpo. Er det ikke noe da blir jeg å ta en pause fra forum![]()
Spennende. Jeg gleder meg til å se resultatetNei, jeg har rett og slett ikke hatt tid
Jeg prøver i morgen om jeg rekker før jobb. Hvis ikke tar jeg etter
Går det fortsatt bra med deg?
GratulererKveldens test
TakkGratulererFlytter deg til gravid?
Har IKM først til helga så føles litt skummelt enda…
Vil også ta en digital først, men da må jeg ut og handle. Så avventer den, tenker jeg.Den er greiTakkHar IKM først til helga så føles litt skummelt enda…
Vil også ta en digital først, men da må jeg ut og handle. Så avventer den, tenker jeg.

Spennende!!Er 11DPO, muligens 12( positiv EL test over to dager så litt usikker på EL).
Du tenker at løpet er kjørt hvis det ikke er noe i morgen, selv om det bare er 10DPO? Eller er det litt for å slippe å tenke på det i jula?
Krysser fingrene for deg i morgen!
Jeg er nok ekstra negativ fordi at det har gått så lett alle de andre gangene vi har prøvd. Og tidligere har testene vært positive innen 10 dpo 

Skimter noe jeg og. SpennendeJeg fikk disse nå, tok først en vanlig og skimter noe, så tok jeg en tidligtest. Skimtet også litt her, og når det tørket ble streken mye tydeligere. Kan det være skyggestrek? Jeg skal egentlig være 14 dpo i dag (utifra el-tester), men er det mulig at egget har sluppet senere? Skjønner ikke hvordan streken kan være så svak hvis jeg virkelig er 14 dpo..
Godt å bare koble det hele ut og slappe av med familienSpennende!!
Litt for at jeg gir litt opp, og litt for å bare slappe av litt med familien uten å stresse over prøvingJeg er nok ekstra negativ fordi at det har gått så lett alle de andre gangene vi har prøvd. Og tidligere har testene vært positive innen 10 dpo
Tusen takk, gleder meg til å følge deg uavhengig av hvordan det blir med meg!![]()
Jeg kan ikke forstå at tidligtesten kan være en skygge! Noen tester jo sent positivt, og egget kan jo feste seg sent.Jeg fikk disse nå, tok først en vanlig og skimter noe, så tok jeg en tidligtest. Skimtet også litt her, og når det tørket ble streken mye tydeligere. Kan det være skyggestrek? Jeg skal egentlig være 14 dpo i dag (utifra el-tester), men er det mulig at egget har sluppet senere? Skjønner ikke hvordan streken kan være så svak hvis jeg virkelig er 14 dpo..
Jeg vet ikke hvor mye innsats vi legger i prøvingen fremover, ikke blitt enig med meg selvNeste gang MÅ det være din turLykke til
![]()
jeg vil veldig gjerne ha en liten en, men vet ikke hvor mye lenger jeg vil utsette meg selv for skuffelser og være i så dårlig humør