November 2023

Ta Cyclogest på morran før ultralyd eller hoppe over den? Har det noe å si?

Skal man ha med urinprøve hver gang?

5+1 :dance008

Vedlegg

• IMG_0622.jpeg
    IMG_0622.jpeg
    768,7 KB · Visninger: 65
Hvordan reagerte dere på medisinene under uttak? Var dere "til stede"? Jeg er redd for å ikke være til stede på en måte :laughing002 Har uttak i morgen tidlig.

Tok ingen medisiner og kjente minimalt. kjørte derfra rett etterpå. Var helt tilstede.
Takk for raskt svar. Jeg kommer til å si at jeg vil ha smertestillende, men ta det rolig med beroligende. Skal tross alt hjem til datteren min etterpå som ikke vet hva som skjer bak ryggen hennes nå :p

Ander enn meg som ikke er blitt gravid i gruppen? Ikke vondt ment men føler de fleste har klart blir gravid i denne gruppen.. bare lurer på om vi er flere i samme båt..
:greet025 jadda, blant annet meg. Mange på ikke-gravidlista på første side. Men jeg leser ikke så mye på novembertråden. Ikke så ofte innom nå i prøve-pausen heller.

Hvordan reagerte dere på medisinene under uttak? Var dere "til stede"? Jeg er redd for å ikke være til stede på en måte :laughing002 Har uttak i morgen tidlig.
Jeg har takket ja til alle medisiner jeg kan få ved begge uttak, og har ikke hatt noen annen reaksjon enn at de beroligende har gjort meg nettopp roligere. Var redd for det samme første gang, men det var ikke et problem. Lykke til i morgen!

Last edited:
Back
Topp