IKM uke 50

Jeg anbefaler det absolutt ikke :hilarious: Bare i går følte jeg trang for å teste to ganger til, og skyggen var svakere. Synes jeg ser en svaaaaaak antydning i dag, men ikke på langt nær like sterk. Tror muligens jeg dropper å teste i morgen, hvis jeg klarer det da…:hilarious:
Åhh, den så jo så lovende ut! :love017 Men veldig tidlig da. :nailbiting:

Så på oversikten at du har hatt BO, det hadde jeg også i august. Du har hatt helt blanke graviditetstester etter den sant? Slik at det ikke er noe lureskygge igjen fra den? :love017

3 dpo og tempen holder seg foreløpig ganske jevn. Håper sånn at den fortsetter å holde seg høy og jevn. Det ville nemlig vært et godt tegn, de to forrige pp var den ganske hakkete. Når det klaffet med yngste barn var den jevn som dette hele veien til positiv test 9 dpo. :nailbiting: :love017

Vedlegg

• IMG_3265.jpeg
    IMG_3265.jpeg
    579 KB · Visninger: 61
Åhh, den så jo så lovende ut! :love017 Men veldig tidlig da. :nailbiting:

Så på oversikten at du har hatt BO, det hadde jeg også i august. Du har hatt helt blanke graviditetstester etter den sant? Slik at det ikke er noe lureskygge igjen fra den? :love017
Ja, har hatt helt blanke tester etter det, heldigvis :happy: Men har vært såpass bekymret etterpå at legen har sendt henvisning for å se etter rester. Tok ca 6 uker før testen var blank. Men i mellomtiden ser det altså ut som jeg har hatt el også, så jeg håper jeg får tydelige tester før jeg blir innkalt på time:hilarious:

Ja, har hatt helt blanke tester etter det, heldigvis :happy: Men har vært såpass bekymret etterpå at legen har sendt henvisning for å se etter rester. Tok ca 6 uker før testen var blank. Men i mellomtiden ser det altså ut som jeg har hatt el også, så jeg håper jeg får tydelige tester før jeg blir innkalt på time:hilarious:
Så bra! :love017 Krysser så fingrene for at dette er en ekste strek og en sterk spire!

Kjenner godt til den bekymringen:(. Jeg hadde tester som var positive i over 6 uker, så det føltes så utrolig lang drygt... Men kom relativt raskt i syklus likevel da, selv om kroppen nok ikke har vært klar for noe nytt. Men håper den er det nå. Hadde en sjekk hos privat gyn rett før EL i forrige syklus (PP2 etter BO) fordi jeg trodde EL ikke kom, den var på vei når jeg var der (CD25) men gyn fant noen smårester, som var for lite til utskrapning, og for tynn slimhinne til at noe skulle kunne feste seg der. Hun mente det skulle komme ut med neste mens. Håper det gjorde det, men har ikke fått sjekket det. Sjekker nok igjen dersom det ikke klaffer denne PP :Heartred

Hadde egentlig meldt meg inn i uke 51, men eggløsningen kom litt tidligere enn antatt, så da hopper jeg over hit :happy:.

Irrgrønn - 39 - B1 - PP20 - EL 3/12 - IKM 17/12
Koselig at du kommer hit! Da jeg ble gravid med I, kom også el litt tidligere enn vanlig.. kanskje dette er gullegget :shy: :Heartpink

Jeg anbefaler det absolutt ikke :hilarious: Bare i går følte jeg trang for å teste to ganger til, og skyggen var svakere. Synes jeg ser en svaaaaaak antydning i dag, men ikke på langt nær like sterk. Tror muligens jeg dropper å teste i morgen, hvis jeg klarer det da…:hilarious:
Om du klarer det etter en svak strek er du sterkere enn meg :hilarious: Sist jeg ble gravid fikk jeg negativ 8 dpo og så positiv 9 dpo, så jeg prøver å holde ut til ææ! Håper for deg at den er sterkere igjen på neste test:love017

Veldig, da er man ett steg nærmere! Og godt med en liten pause fra testing, selv om testetrangen sikker melder seg igjen ganske raskt :laughing002
Hvor langt er du nå? 3-4dpo? :love017
3 dpo, så er vel nå snart det begynner å føles som en liten evighet :dance008 Men så langt føler jeg ventetiden har gått fortere i desember, det er så mye som skjer så rekker ikke tenke like mye på det :love017

3 dpo, så er vel nå snart det begynner å føles som en liten evighet :dance008 Men så langt føler jeg ventetiden har gått fortere i desember, det er så mye som skjer så rekker ikke tenke like mye på det :love017
Stemmer det, du er jo likt som dagens dato :love017
Det lover bra da, går veldig mye fortere når man ikke bare går og venter og venter :hello2
Blir spennende!

Kjenner dere det skjer noe i kroppen deres? Jeg er bare 4 dpo, men i dag murrer det, og i kveld er jeg øm/støl i magen.

Det blir en spennende uke :nailbiting: :D

Kjenner dere det skjer noe i kroppen deres? Jeg er bare 4 dpo, men i dag murrer det, og i kveld er jeg øm/støl i magen.

Det blir en spennende uke :nailbiting: :D
Jeg er også spent! Spesielt siden alle graviditetene mine har startet i desember :smiley-angelic001 3 stk (har et barn). Jeg håper bare vi rakk EL siden mannen jobber borte :Heartred

Jeg er også spent! Spesielt siden alle graviditetene mine har startet i desember :smiley-angelic001 3 stk (har et barn). Jeg håper bare vi rakk EL siden mannen jobber borte :Heartred
Oi så kult! Da må jo en ny spire sitte denne gang, kan ikke ødelegge alt nå :angelic:
Krysser fingrene for dere nådde det ❤️❤️

Back
Topp