Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så utrolig irriterende… vet det ikke gyldig utenfor tiden men likevel
kan den ikke bare forbli hvit hvis den skal være negativ. Fikk svaaak strek innenfor tiden i går men bare ugyldig i dag.. er make sure slik? Aldri brukt dem før heller
Jeg har brukt make sure før og ikke fått strek uten å være gravid. Ser noe svakt på din. Håper den blir sterkere om et par dager.Vis vedlegget 421288Dere som har testet nå. Opplever dere streker når de har tørket? Jeg har aldri opplevd sånn før, og har tatt mange tester opp gjennomså utrolig irriterende… vet det ikke gyldig utenfor tiden men likevel
kan den ikke bare forbli hvit hvis den skal være negativ. Fikk svaaak strek innenfor tiden i går men bare ugyldig i dag.. er make sure slik? Aldri brukt dem før heller
Vis vedlegget 421289
Har ingen erfaring med ovitrelle, men ser absolutt strek på dine tester. Er den nederste litt sterkere? Ser sånn ut på bildet synes jeg.10 dage siden ovitrelle, 9-10 dpo. testen i dag. Lik som den jeg tok midt på dagen i går, blank i dag tidlig med på 2. urin fikk jeg strek igjen. Kan det være ovitrelle som tuller, eller er det godt tegn at det fortsatt er strek ?På bildet med to testen er testen i går øverst og testen i dag nederst.
Vis vedlegget 421294
Ser ingen strek dessverre. Om du bare er 10dpo er det uansett fremdeles håp.10-11 dpo, trur jeg kanskje ser en strek, men vet ikke om det er mye skyggestreker på dissetatt bilde innenfor tiden
Vis vedlegget 421286
Hmm… håper veldig jeg ogsåJeg har brukt make sure før og ikke fått strek uten å være gravid. Ser noe svakt på din. Håper den blir sterkere om et par dager.Hvor mange dpo er du?
. Blir spennende. Er bare 9 dpo så har ikke mistet håpet helt
Har vært gravid 5 ganger, dog mistet 3 (uke 6, 8 og 14). Aldri fått positiv test senere enn 10 DPO, så jeg ser ikke poengetHvorfor er det siste testdag?

har fått mange skygger på disse tidligere, så spent på om dette er babystrek eller ikke! Ser i alle fall noe på øversteMelder meg inn her jeg!
Regnbue96- 28, B5, pp 1, el og ikm usikker da jeg ikke har hatt blødning etter ppiller.
Etter en del symptomer tok jeg en test i går. Blenda! Men har fått 4 tester med rosa streker i dag, vi er i utgangspunktet ikke prøverer, så mange følelser her! Men veldig spennendehar fått mange skygger på disse tidligere, så spent på om dette er babystrek eller ikke!
Ser streker herMelder meg inn her jeg!
Regnbue96- 28, B5, pp 1, el og ikm usikker da jeg ikke har hatt blødning etter ppiller.
Etter en del symptomer tok jeg en test i går. Blenda! Men har fått 4 tester med rosa streker i dag, vi er i utgangspunktet ikke prøverer, så mange følelser her! Men veldig spennendehar fått mange skygger på disse tidligere, så spent på om dette er babystrek eller ikke!

Tidligere i dag var det tidligtesten som var svakest! Merkelige greierSer i alle fall noe på øverste![]()

Hun er iallefall presis tanta mi, det skal hun ha!

Da setter jeg deg på TR, masse lykke til videre med prøvingDa kom TR her!Hun er iallefall presis tanta mi, det skal hun ha!
Følger spent med videre og håper på maaange positive tester!!
Har en litt hektisk desember foran oss i år, så spørs om det blir ordentlig prøving eller bare sånn "shitt nå tror jeg at jeg har eggløsning, ta av deg buksa"-prøving.![]()