IKM UKE 49 ✨️

8DPO- nada! :banghead:

Vedlegg

• IMG_5951.jpeg
    IMG_5951.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 74
IMG_8120.jpeg
Dere som har testet nå. Opplever dere streker når de har tørket? Jeg har aldri opplevd sånn før, og har tatt mange tester opp gjennom :wacky:så utrolig irriterende… vet det ikke gyldig utenfor tiden men likevel :dead:kan den ikke bare forbli hvit hvis den skal være negativ. Fikk svaaak strek innenfor tiden i går men bare ugyldig i dag.. er make sure slik? Aldri brukt dem før heller:wacky:
IMG_8121.jpeg

10 dage siden ovitrelle, 9-10 dpo. testen i dag. Lik som den jeg tok midt på dagen i går, blank i dag tidlig med på 2. urin fikk jeg strek igjen. Kan det være ovitrelle som tuller, eller er det godt tegn at det fortsatt er strek ?❤️ På bildet med to testen er testen i går øverst og testen i dag nederst.
IMG_9132.jpeg

Vedlegg

• IMG_9141.png
    IMG_9141.png
    7,1 MB · Visninger: 96
Vis vedlegget 421288Dere som har testet nå. Opplever dere streker når de har tørket? Jeg har aldri opplevd sånn før, og har tatt mange tester opp gjennom :wacky:så utrolig irriterende… vet det ikke gyldig utenfor tiden men likevel :dead:kan den ikke bare forbli hvit hvis den skal være negativ. Fikk svaaak strek innenfor tiden i går men bare ugyldig i dag.. er make sure slik? Aldri brukt dem før heller:wacky:Vis vedlegget 421289
Jeg har brukt make sure før og ikke fått strek uten å være gravid. Ser noe svakt på din. Håper den blir sterkere om et par dager. ☺️ Hvor mange dpo er du?

10 dage siden ovitrelle, 9-10 dpo. testen i dag. Lik som den jeg tok midt på dagen i går, blank i dag tidlig med på 2. urin fikk jeg strek igjen. Kan det være ovitrelle som tuller, eller er det godt tegn at det fortsatt er strek ?❤️ På bildet med to testen er testen i går øverst og testen i dag nederst.
Vis vedlegget 421294
Har ingen erfaring med ovitrelle, men ser absolutt strek på dine tester. Er den nederste litt sterkere? Ser sånn ut på bildet synes jeg.

Jeg har brukt make sure før og ikke fått strek uten å være gravid. Ser noe svakt på din. Håper den blir sterkere om et par dager. ☺️ Hvor mange dpo er du?
Hmm… håper veldig jeg også :happy:. Blir spennende. Er bare 9 dpo så har ikke mistet håpet helt:angelic:

Hvorfor er det siste testdag?
Har vært gravid 5 ganger, dog mistet 3 (uke 6, 8 og 14). Aldri fått positiv test senere enn 10 DPO, så jeg ser ikke poenget :Heartred
Produserer mye HCG da jeg er gravid, så siden det ikke er noe utslag nå, så er jeg 99% sikker på at den ikke satt denne syklusen.

Sommermamma2022 - 37 år - B2 - EL 26.11 eller 24.11 avhengig av appen jeg bruker - IKM 8.12 eller 12.12 avhengig av app

Tror jeg skal begynne å teste eggløsning denne måneden, blir helt forvirret av appene :sorry:

Hiver meg på teste kjøret 7 eller 9DPO. Har lite tro på denne måneden da eggløsning falt mens jeg var bortreist (i følge appene) og det bare er flaks om det skulle treffe :rolleyes:

Vedlegg

• IMG20231203125020.jpg
    IMG20231203125020.jpg
    1,3 MB · Visninger: 77
Melder meg inn her jeg!

Regnbue96- 28, B5, pp 1, el og ikm usikker da jeg ikke har hatt blødning etter ppiller.

Etter en del symptomer tok jeg en test i går. Blenda! Men har fått 4 tester med rosa streker i dag, vi er i utgangspunktet ikke prøverer, så mange følelser her! Men veldig spennende :Heartred har fått mange skygger på disse tidligere, så spent på om dette er babystrek eller ikke!

Vedlegg

• 20231203_161855.jpg
    20231203_161855.jpg
    1,9 MB · Visninger: 109
Melder meg inn her jeg!

Regnbue96- 28, B5, pp 1, el og ikm usikker da jeg ikke har hatt blødning etter ppiller.

Etter en del symptomer tok jeg en test i går. Blenda! Men har fått 4 tester med rosa streker i dag, vi er i utgangspunktet ikke prøverer, så mange følelser her! Men veldig spennende :Heartred har fått mange skygger på disse tidligere, så spent på om dette er babystrek eller ikke!
Ser i alle fall noe på øverste :D

Melder meg inn her jeg!

Ser streker her :happy:

Hei
Ønsker å melde meg inn her.
Svane83-40-B2-PP2-El 20.11(26.11?)-IKM 5-6.12.
Er veldig forvirret i denne ppen. Bruker Clearbue digital eggløsningstest med dobbelt indikator. Fikk fast smile på CD10, noe som er egentlig tidlig for meg…hadde en del pinner til overs, så testet meg i påfølgende uke…og fikk fast smile igjen på CD 16…Tok progesteron blodprøve på CD 20 som var på 49, så har vel hatt eggløsning, men vet ikke når…Testet i dag med babyplan tidlig test som er blenda hvit…Hvis eggløsning var da testen slo ut den andre gangen, da er jeg vel bare 7DPO i dag…

Da kom TR her! :wtf: Hun er iallefall presis tanta mi, det skal hun ha!

Følger spent med videre og håper på maaange positive tester!! :smiley-bounce012

Har en litt hektisk desember foran oss i år, så spørs om det blir ordentlig prøving eller bare sånn "shitt nå tror jeg at jeg har eggløsning, ta av deg buksa"-prøving. :hilarious:

Da kom TR her! :wtf: Hun er iallefall presis tanta mi, det skal hun ha!

Følger spent med videre og håper på maaange positive tester!! :smiley-bounce012

Har en litt hektisk desember foran oss i år, så spørs om det blir ordentlig prøving eller bare sånn "shitt nå tror jeg at jeg har eggløsning, ta av deg buksa"-prøving. :hilarious:
Da setter jeg deg på TR, masse lykke til videre med prøving :Heartred

Back
Topp