Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det ser veldig bra ut9 dpo, 9 dager etter ovitrelle. Ble lei meg i dag tidlig da begge testene var blanke (bildet med to tester), men tok test nå og da kom det strek igjen (bildet med en test). Hva tenker dere?![]()
Jeg har veldig troen 
Metode tidlig er skikkelig dårlige tester. Ville stolt på Make SureVis vedlegget 421244Dpo 8 i dag. Kan skimte strek på make sure innenfor 5 minutter (selvfølgelig mer synelig etter fristen også). Men ingenting på metode sin tidlig test. De to nederste er tatt samtidig i ettermiddag. Kan man tenke at dette er ordentlig strek på make sure???

Jeg bruker de vanlige babyplan-testene. Min erfaring er at tidligtestene til babyplan ikke slår ut noe tidligere enn de vanlige testene, så da har jeg bare holdt meg til de. Jeg har ikke testet andre merker da, så mye mulig andre merker har bedre tidligtester.Dere som tester tidlig, bruker dere spesielle tester? Jeg er ca 9dpo nå.og det frister veldig å teste i morgen, men tror ikke jeg har kjøpt såkalte tidligtester, kjøpte bare noen vanlige tester på billigetester.no. Noen vits å teste allerede nå med dem?
Make Sure er gode tester, det holder med vanlig (25 mlu), du trenger ikke tidligtester. De får du kjøpt på MENY blant annet. Jeg synes også babyplan sine er godeDere som tester tidlig, bruker dere spesielle tester? Jeg er ca 9dpo nå.og det frister veldig å teste i morgen, men tror ikke jeg har kjøpt såkalte tidligtester, kjøpte bare noen vanlige tester på billigetester.no. Noen vits å teste allerede nå med dem?

Selv vil jeg nok falle for fristelsen og teste 9 DPO.Dere som tester tidlig, bruker dere spesielle tester? Jeg er ca 9dpo nå.og det frister veldig å teste i morgen, men tror ikke jeg har kjøpt såkalte tidligtester, kjøpte bare noen vanlige tester på billigetester.no. Noen vits å teste allerede nå med dem?
Er jo rundt da at nærmere 50% av gravide angivelig tester positivt! Del gjerne om du tester 
Enig! Jeg mener jeg testa negativt med Metode da jeg var gravid ca. 10 DPO med terminspire.Metode tidlig er skikkelig dårlige tester. Ville stolt på Make Sure![]()
Masse lykke til neste PPJeg kan settes på TR, gratulerer til alle som klarte det denne uka![]()

Hvorfor er det siste testdag?Så gøy at så mange har begynt å teste!
Jeg har negative tester hittil, er enten 8 eller 9 DPO i dag. Kommer an på hvilken app du spør
Veldig glad på deres vegne, til dere som har fått se små streker hittil
Siste testdag for meg i morgen!
Det er noe her ha. Blir spennende å se neste!Vis vedlegget 4212573 tester med «noe» på i dag 8 dpo. Den siste ble ikke synlig før etter fristen. Men hcg kan vel være noe varierende så tidlig muligens… veldig spent på morgendagens tester![]()
Hei, det vil ikke ødelegge for noeHei! Er 4 dpo i dag. Hadde en liten blødning. Skjønner at det er usannsynlig men at det kan kan kaaaaan være implantasjonsblødning.
Spørsmål da: kan samleie i kveld ødelegge noe???

Jeg var ca. 4 DPO i går og hadde også en bitteliten blødning. Kjempeforvirrende.Hei! Er 4 dpo i dag. Hadde en liten blødning. Skjønner at det er usannsynlig men at det kan kan kaaaaan være implantasjonsblødning.
Spørsmål da: kan samleie i kveld ødelegge noe???
Tror ikke samleie kan påvirke implantasjon inne i livmoren, men samleie kan i seg selv f.eks. gi en liten rift i skjeden som blør litt.
Har tolka det jeg har lest på nett slik at dess færre DPO, dess mindre sannsynlig at det har forekommet en implantasjon enda, men at det kan skje både litt tidligere og litt senere enn det. La oss håpe blødning = implantasjon!