IKM UKE 49 ✨️

Vedlegg

• IMG_2996.jpeg
    IMG_2996.jpeg
    540,1 KB · Visninger: 67
Røk på den i dag jeg også, ikke bare en men to tester 7 dpo :p Blenda selvfølgelig… heldigvis enda veldig tidlig

Men, hva er feil med morgentrim, er det ikke den man helst skal bruke?
Ut i fra det dette forumet har kommet frem til, er vel morgenurin det som kalles «dritt-tiss», og at tidligtester gir bedre utslag på ettermiddagsurin. Om man ikke kan vente så lenge, hopp hvert fall over 1. dobesøk på morgenen da urinen gjerne er fylt opp av så mye avfallsstoffer fra natten :D

Jeg er bare 3 DPO i dag. Og har egentlig ikke trua på at det har klaffet for oss denne PP heller, men det handler mest om at vi bare fikk lagt aksjer 1 gang, et par dager før EL. :bored:

Kjempespennende å følge med i tråden og få være med og se på testresultatene. :joyful: Håper det blir mange positive tester fremover.
Og gratulerer så mye til @Gressløken ! :Heartred
Tusen takk :Heartred Ja nå skal det bli mange positive tester her inne :smiley-bounce012:Heartred

Håpefullmh - 25 - B1 - PP17 tror jeg (SA i juni) - EL torsdag 23.11.23 - IKM 8/12/23.
Hei, ble ikke så lenge borte som jeg hadde tenkt da denne prøveperioden med ovitrelle ble veldig spennende❤️
Info: gikk på trippel kur letrozol syklusdag 4-8. Denne prøveperioden ble litt rar da jeg egentlig skulle ha satt ovitrelle tirsdag 21.11 etter avtale med gyn som tok ultralyd mandagen. de hadde ikke ovitrelle tilgjengelig på apoteket før torsdag den 23.11. Skikkelig nedtur. MEN så fikk jeg eggløsningsslim og knallpositiv test onsdag 22. 11 og hadde nok eggløsning den torsdagen, gyn mente at det ikke skadet å sette ovitrelle torsdagen også så da gjorde jeg det i tillegg. Det er derfor 8 dager siden ovitrelle ble satt og 8 dager siden eggløsning. 5 dpo var testen svært positiv som antatt, og 7 dpo ettermiddag var den omtrent blank. I dag 8 dpo ble den jo veldig positiv igjen. Sist gang da det var 8 dager siden jeg satt ovitrelle var den omtrent blank, så har store forhåpninger nå. Hva tenker dere?❤️

IMG_8956.jpeg

Håpefullmh - 25 - B1 - PP17 tror jeg (SA i juni) - EL torsdag 23.11.23 - IKM 8/12/23.
Hei, ble ikke så lenge borte som jeg hadde tenkt da denne prøveperioden med ovitrelle ble veldig spennende❤️
Info: gikk på trippel kur letrozol syklusdag 4-8. Denne prøveperioden ble litt rar da jeg egentlig skulle ha satt ovitrelle tirsdag 21.11 etter avtale med gyn som tok ultralyd mandagen. de hadde ikke ovitrelle tilgjengelig på apoteket før torsdag den 23.11. Skikkelig nedtur. MEN så fikk jeg eggløsningsslim og knallpositiv test onsdag 22. 11 og hadde nok eggløsning den torsdagen, gyn mente at det ikke skadet å sette ovitrelle torsdagen også så da gjorde jeg det i tillegg. Det er derfor 8 dager siden ovitrelle ble satt og 8 dager siden eggløsning. 5 dpo var testen svært positiv som antatt, og 7 dpo ettermiddag var den omtrent blank. I dag 8 dpo ble den jo veldig positiv igjen. Sist gang da det var 8 dager siden jeg satt ovitrelle var den omtrent blank, så har store forhåpninger nå. Hva tenker dere?❤️

Vis vedlegget 421147
Ser lovende ut :love017

Vis vedlegget 421147
Synes dette ser veldig lovende ut! :love7 Blir spennende de neste dagene nå :smiley-bounce012 Håper det er spire som klamrer seg fast :Heartred

Ut i fra det dette forumet har kommet frem til, er vel morgenurin det som kalles «dritt-tiss», og at tidligtester gir bedre utslag på ettermiddagsurin. Om man ikke kan vente så lenge, hopp hvert fall over 1. dobesøk på morgenen da urinen gjerne er fylt opp av så mye avfallsstoffer fra natten :D
Aha, det var nytt for meg :hilarious::happy: Takk for svar!

Gratulerer til dere med positive tester :)
Har så lyst å starte å teste, men er bare 6, kanskje 7 dpo :) skal prøve å holde meg til mandag :)

Min plan om å vente med første test til søndag gikk selvfølgelig ikke. 8 dpo, tatt i ettermiddag, og naturlig nok helt blank.
Nå når jeg først har tatt hull på testbobla, blir det garantert en test i morgen også.

Vedlegg

• 20231201_215956.jpg
    20231201_215956.jpg
    2,5 MB · Visninger: 99
5 dpo (tror jeg) og jeg føler meg så sulten! Det har jeg gjort de andre gangene også. Men tør ikke håpe på noe :bag:

Min plan om å vente med første test til søndag gikk selvfølgelig ikke. 8 dpo, tatt i ettermiddag, og naturlig nok helt blank.
Nå når jeg først har tatt hull på testbobla, blir det garantert en test i morgen også.
Det er vel helt innafor å starte testinga rundt 8 DPO. :cool: Tidligtester fra babyplan (og en del andre) sier vel egentlig ikke noe om når man starte å teste? Mange merker hevder jo mulighet for å teste 5-6 dager før forventet mens, å da er man fort 8-9 DPO
Jeg testa nå i mårrest, og den var blank. Er 7DPO.:p

Back
Topp