Kan ikke se noe enda, men det er fremdeles tidlig! Forsøk igjen i ettermiddag8 dpo på morgenurin. Tror den er blenda, men syns kanskje jeg aaaner en uhyyyre svak ønskestrek dermakesure tidligtest
Vis vedlegget 421143

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke se noe enda, men det er fremdeles tidlig! Forsøk igjen i ettermiddag8 dpo på morgenurin. Tror den er blenda, men syns kanskje jeg aaaner en uhyyyre svak ønskestrek dermakesure tidligtest
Vis vedlegget 421143

Ut i fra det dette forumet har kommet frem til, er vel morgenurin det som kalles «dritt-tiss», og at tidligtester gir bedre utslag på ettermiddagsurin. Om man ikke kan vente så lenge, hopp hvert fall over 1. dobesøk på morgenen da urinen gjerne er fylt opp av så mye avfallsstoffer fra nattenRøk på den i dag jeg også, ikke bare en men to tester 7 dpoBlenda selvfølgelig… heldigvis enda veldig tidlig
Men, hva er feil med morgentrim, er det ikke den man helst skal bruke?
Ååå, så fantastisk

Tusen takkJeg er bare 3 DPO i dag. Og har egentlig ikke trua på at det har klaffet for oss denne PP heller, men det handler mest om at vi bare fikk lagt aksjer 1 gang, et par dager før EL.
Kjempespennende å følge med i tråden og få være med og se på testresultatene.Håper det blir mange positive tester fremover.
Og gratulerer så mye til @Gressløken !![]()
Ja nå skal det bli mange positive tester her inne 

Ser lovende utHåpefullmh - 25 - B1 - PP17 tror jeg (SA i juni) - EL torsdag 23.11.23 - IKM 8/12/23.
Hei, ble ikke så lenge borte som jeg hadde tenkt da denne prøveperioden med ovitrelle ble veldig spennende
Info: gikk på trippel kur letrozol syklusdag 4-8. Denne prøveperioden ble litt rar da jeg egentlig skulle ha satt ovitrelle tirsdag 21.11 etter avtale med gyn som tok ultralyd mandagen. de hadde ikke ovitrelle tilgjengelig på apoteket før torsdag den 23.11. Skikkelig nedtur. MEN så fikk jeg eggløsningsslim og knallpositiv test onsdag 22. 11 og hadde nok eggløsning den torsdagen, gyn mente at det ikke skadet å sette ovitrelle torsdagen også så da gjorde jeg det i tillegg. Det er derfor 8 dager siden ovitrelle ble satt og 8 dager siden eggløsning. 5 dpo var testen svært positiv som antatt, og 7 dpo ettermiddag var den omtrent blank. I dag 8 dpo ble den jo veldig positiv igjen. Sist gang da det var 8 dager siden jeg satt ovitrelle var den omtrent blank, så har store forhåpninger nå. Hva tenker dere?
Vis vedlegget 421147

Synes dette ser veldig lovende ut!Håpefullmh - 25 - B1 - PP17 tror jeg (SA i juni) - EL torsdag 23.11.23 - IKM 8/12/23.
Hei, ble ikke så lenge borte som jeg hadde tenkt da denne prøveperioden med ovitrelle ble veldig spennende
Info: gikk på trippel kur letrozol syklusdag 4-8. Denne prøveperioden ble litt rar da jeg egentlig skulle ha satt ovitrelle tirsdag 21.11 etter avtale med gyn som tok ultralyd mandagen. de hadde ikke ovitrelle tilgjengelig på apoteket før torsdag den 23.11. Skikkelig nedtur. MEN så fikk jeg eggløsningsslim og knallpositiv test onsdag 22. 11 og hadde nok eggløsning den torsdagen, gyn mente at det ikke skadet å sette ovitrelle torsdagen også så da gjorde jeg det i tillegg. Det er derfor 8 dager siden ovitrelle ble satt og 8 dager siden eggløsning. 5 dpo var testen svært positiv som antatt, og 7 dpo ettermiddag var den omtrent blank. I dag 8 dpo ble den jo veldig positiv igjen. Sist gang da det var 8 dager siden jeg satt ovitrelle var den omtrent blank, så har store forhåpninger nå. Hva tenker dere?
Vis vedlegget 421147
Blir spennende de neste dagene nå
Håper det er spire som klamrer seg fast 
Aha, det var nytt for megUt i fra det dette forumet har kommet frem til, er vel morgenurin det som kalles «dritt-tiss», og at tidligtester gir bedre utslag på ettermiddagsurin. Om man ikke kan vente så lenge, hopp hvert fall over 1. dobesøk på morgenen da urinen gjerne er fylt opp av så mye avfallsstoffer fra natten![]()

Takk for svar!

Så fantastisk! Gratulerer

Synes å ane noe!!Skyggestrek? 10 dpo, og har så klart ikke tidligtest fordi jeg ikke skulle teste tidlig
Vis vedlegget 421181Vis vedlegget 421182

Tusen takkSå fantastisk! Gratulerer![]()

Gratulerer!
Tusen takkGratulerer!![]()

Det har jeg også vært de siste dagene, ingen bunn! Visste ikke at det kunne være et symptom5 dpo (tror jeg) og jeg føler meg så sulten! Det har jeg gjort de andre gangene også. Men tør ikke håpe på noe![]()
Det er vel helt innafor å starte testinga rundt 8 DPO.Min plan om å vente med første test til søndag gikk selvfølgelig ikke. 8 dpo, tatt i ettermiddag, og naturlig nok helt blank.
Nå når jeg først har tatt hull på testbobla, blir det garantert en test i morgen også.