IKM uke 50

Hmm, jeg har ikke fått skygge hos dem før, men mye på Metode sine… har selvsagt ikke tenkt å tro på disse testene alene, men nå blir det daglig for å se om de øker i styrke :dead: Jeg er ikke 100% sikker på el da jeg testet ved en tilfeldighet pga symptomer og bare fikk én positiv test før den sank igjen, så toppen kan ha vært noen dager før for alt jeg vet… uansett spennende!!
Håper el var tidligere og at det faktisk er positive! Om du har testet negativt med samme batch tidligere, tenker jeg at det er veldig, veldig lovende! Ser jo streken veldig lett :D :shy: Har ikke noen andre tester liggende hjemme da?:D

Håper el var tidligere og at det faktisk er positive! Om du har testet negativt med samme batch tidligere, tenker jeg at det er veldig, veldig lovende! Ser jo streken veldig lett :D :shy: Har ikke noen andre tester liggende hjemme da?:D
Har Metode også, men som sagt så stoler jeg heller ikke på den :hilarious:

Nei, ser den, de slår ut så sent også! Men digital burde jo slå ut med den streken der da! :D
Serr? Det tørr jeg ikke prøve på engang enda :hilarious: Veldig redd for at denne gir falske forhåpninger, men lurer på å ta en ny test i kveld bare for å sjekke, eller kanskje det er best å vente til i morgen tidlig?o_O

Serr? Det tørr jeg ikke prøve på engang enda :hilarious: Veldig redd for at denne gir falske forhåpninger, men lurer på å ta en ny test i kveld bare for å sjekke, eller kanskje det er best å vente til i morgen tidlig?o_O
Skjønner du er redd for falske forhåpninger.. jeg har fått skygge på babyplan før, men tror det var tidligtest. Kanskje best å vente til i morgen? Så får du med større sannsynlighet faktisk ett svar :think005Første test på denne testrekken her slo ut på digital (1-2 uker gravid), for meg!Så om du har digital liggende kan den jo kanskje poppes:nailbiting::Heartpink

Vedlegg

• 1BCB1048-9CAA-4AAD-9B88-610FE6FDE525.png
    1BCB1048-9CAA-4AAD-9B88-610FE6FDE525.png
    3,9 MB · Visninger: 88
Skjønner du er redd for falske forhåpninger.. jeg har fått skygge på babyplan før, men tror det var tidligtest. Kanskje best å vente til i morgen? Så får du med større sannsynlighet faktisk ett svar :think005Første test på denne testrekken her slo ut på digital (1-2 uker gravid), for meg!Så om du har digital liggende kan den jo kanskje poppes:nailbiting::Heartpink
Har ikke liggende nei, men dette motiverer til å legge inn en bestilling allerede i kveld :happy: blir vel dobbel test i morgen, både babyplan og metode, selv om begge kan ha skygger å tilby:hilarious: men jeg kjenner jo at jeg har vært såpass skråsikker allerede at en skygge ikke forandrer på det enda:hilarious:

Det ser ut som ekte streker det der? :D sist jeg ble gravid så de heelt like ut med babyplan tester. Bare at det ikke var før 9 dpo
Håper håper! :happy: Sist fikk jeg også en slik svak som første, men det var ikke før 10 dpo. Fortsatt en sjanse for at det er skygge, men det utelukker uansett ingenting enda, da jeg ikke hadde forventet å få positiv test før om en uke uansett:hilarious:

Hei hei :-) spørsmål om EL :-) vet det er inviduelt, men hvordan er hovedregelen? Slipper egget (som oftest) 24-48 timer etter første positive el test, eller slipper det 24-48 timer etter siste positive el test?

Hei hei :) spørsmål om EL :) vet det er inviduelt, men hvordan er hovedregelen? Slipper egget (som oftest) 24-48 timer etter første positive el test, eller slipper det 24-48 timer etter siste positive el test?
Har fundert på det samme jeg og! Kom over en forskningsartikkel der de skriver at eggløsning ofte skjer 28-36 timer etter stigningen av lh har starta, eller 8-20 timer etter toppen.

Så må man jo kanskje teste veldig ofte for å vite akkurat når start på stigning er og akkurat når topp er. Så jeg har bare bestemt meg for å tenke at el skjer dagen etter mest positive test.

Jeg la ut testene mine her i går og fikk svar fra et par stk der den ene hadde hatt el to dager etter positiv og den andre en dag etter positiv, begge hadde bekrefta med temping. Så vet ikke om vi kommer til å få svar på spørsmålet vårt uten at vi temper rett og slett :laughing002

Har fundert på det samme jeg og! Kom over en forskningsartikkel der de skriver at eggløsning ofte skjer 28-36 timer etter stigningen av lh har starta, eller 8-20 timer etter toppen.

Så må man jo kanskje teste veldig ofte for å vite akkurat når start på stigning er og akkurat når topp er. Så jeg har bare bestemt meg for å tenke at el skjer dagen etter mest positive test.

Jeg la ut testene mine her i går og fikk svar fra et par stk der den ene hadde hatt el to dager etter positiv og den andre en dag etter positiv, begge hadde bekrefta med temping. Så vet ikke om vi kommer til å få svar på spørsmålet vårt uten at vi temper rett og slett :laughing002
Takk for fint svar :-) det er ikke godt å skjønne seg på kroppen :-p sist hadde jeg positiv test I 3 dager, håper ikke den er positiv så lenge denne gangen. Jeg har testet negativ i hele dag, frem til nå. Da fikk jeg positiv på både strimmel og digital. Men jeg får bare helgardere meg, så får vi ta en pause når det er over ❤️

Vedlegg

• Screenshot_20231202_182055_Premom.jpg
    Screenshot_20231202_182055_Premom.jpg
    155,4 KB · Visninger: 64
Takk for fint svar :) det er ikke godt å skjønne seg på kroppen :p sist hadde jeg positiv test I 3 dager, håper ikke den er positiv så lenge denne gangen. Jeg har testet negativ i hele dag, frem til nå. Da fikk jeg positiv på både strimmel og digital. Men jeg får bare helgardere meg, så får vi ta en pause når det er over ❤️
Nei, jeg blir ikke klok på kroppen jeg heller :laughing002
Jeg har positiv i ca to dager, så forstår godt at det er forvirrende med lang topp.
Kjører helgardering her og med aksjer hver dag fra noen dager før forventa el, til testen er godt negativ igjen. Selv synes jeg det er litt slitsomt, men mannen er happy :laughing002 Skal bli ålreit med en pause :Heartred

Hehe, ja vi har lagt aksjer hver dag vi også fra cd 8, er på CD 14 nå :-p mannen er storfornøyd. Hehe. Med positiv test I dag så begynner jeg å lure på når på døgnet det er best da.. hehe. Alt man skal lure på, i denne prøvinga:-p

Åååh, jeg så plutselig for meg alle babybumpene som kan dukke opp utover over nyttår og å annonsere at det er «ikke bare julemat» :hilarious: :Heartred

Hehe, ja vi har lagt aksjer hver dag vi også fra cd 8, er på CD 14 nå :p mannen er storfornøyd. Hehe. Med positiv test I dag så begynner jeg å lure på når på døgnet det er best da.. hehe. Alt man skal lure på, i denne prøvinga:p
Hæ? Får dere til hver dag over lengre tid?? :hilarious: Vi synes det er slitsomt å gønne på rundt el:hilarious: mildt sagt imponert jeg altså!

Hæ? Får dere til hver dag over lengre tid?? :hilarious: Vi synes det er slitsomt å gønne på rundt el:hilarious: mildt sagt imponert jeg altså!
Ja, dette er siste mnd vi får prøvd, da vi må ha ett opphold på 6mnd. Så nå gjør vi alt vi kan, og håper på det beste ❤️ 6mnd føles som en eeeeevighet.. :-)

Håper håper! :happy: Sist fikk jeg også en slik svak som første, men det var ikke før 10 dpo. Fortsatt en sjanse for at det er skygge, men det utelukker uansett ingenting enda, da jeg ikke hadde forventet å få positiv test før om en uke uansett:hilarious:
Jeg ligger likt i løypa som deg ser jeg, så jeg blir jo fristet til å starte testingen jeg og :hilarious: Jeg har en god følelse på denne perioden! Det blir spennende og se neste test:D

Hehe, ja vi har lagt aksjer hver dag vi også fra cd 8, er på CD 14 nå :p mannen er storfornøyd. Hehe. Med positiv test I dag så begynner jeg å lure på når på døgnet det er best da.. hehe. Alt man skal lure på, i denne prøvinga:p
Huffja, kjenner meg så igjen! Tenker teite tanker som at hvis egget lever i maks 24 timer så kan man jo risikere at man har sex rett før egget slipper og rett etter det har dødd. Glemmer visst at sædcellene lever lenge :laughing002 Vi får prøve å slippe kontrollbehovet litt, tror ikke vi blir fortere gravid av all spekuleringen :hilarious:

Jeg ligger likt i løypa som deg ser jeg, så jeg blir jo fristet til å starte testingen jeg og :hilarious: Jeg har en god følelse på denne perioden! Det blir spennende og se neste test:D
Jeg anbefaler det absolutt ikke :hilarious: Bare i går følte jeg trang for å teste to ganger til, og skyggen var svakere. Synes jeg ser en svaaaaaak antydning i dag, men ikke på langt nær like sterk. Tror muligens jeg dropper å teste i morgen, hvis jeg klarer det da…:hilarious:

Huffja, kjenner meg så igjen! Tenker teite tanker som at hvis egget lever i maks 24 timer så kan man jo risikere at man har sex rett før egget slipper og rett etter det har dødd. Glemmer visst at sædcellene lever lenge :laughing002 Vi får prøve å slippe kontrollbehovet litt, tror ikke vi blir fortere gravid av all spekuleringen :hilarious:
Off ja, dette kontrollbehovet bør vi kanskje øve oss på å legge fra oss :hilarious: Snakker bare for meg selv her nå, men jeg må virkelig øve meg på å roe ned, for en baby kan jeg uansett ikke kontrollere når den tid kommer :hilarious:

Back
Topp