Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Var oppe og tisset klokken 6, så sovnet igjen, for så å ta testen 9.30, blir vel teknisk 2. urin?Skimter noeVis vedlegget 421223
8dpo her! Syns jeg ser noe veldig svakt, men det kan vel like godt være Otrivelle som henger litt igjen? Det er 9 dager siden jeg tok den. Å, jeg ble så spent nå, fallhøyden kan bli stor![]()
Har ikke noe erfaring med ovitrelle selv, men krysser fingrene for at det er babystrek 
Hvor mange dpo er du?Jeg sprakk. Og som forventa helt blenda![]()
Syns jeg skimter noe på bilde 2

HåpeeerSyns jeg skimter noe på bilde 2![]()

Jeg ser! De testene der er veldig dårlige, slår sent ut9 dpo i dag og syns liksom jeg skimter noe, men vet ikke om det bare er streksyn eller skygge?Var oppe og tisset klokken 6, så sovnet igjen, for så å ta testen 9.30, blir vel teknisk 2. urin?
Vis vedlegget 421225
Ville prøvd en annen test om du har?Prøvde med vanlig make sure, ikke tidlig, men den slo ikke ut. Hadde ikke flere tidlig av de igjen, er det noen andre som anbefales som man kan få kjøpt på apotek/butikk?Jeg ser! De testene der er veldig dårlige, slår sent utVille prøvd en annen test om du har?

6 caHvor mange dpo er du?![]()
Har egentlig best erfaring med make sure. Men ta en ny i morgenPrøvde med vanlig make sure, ikke tidlig, men den slo ikke ut. Hadde ikke flere tidlig av de igjen, er det noen andre som anbefales som man kan få kjøpt på apotek/butikk?![]()
Ja det skal jeg, og sikkert i kveld også kjenner jeg meg selv rettHar egentlig best erfaring med make sure. Men ta en ny i morgenhvor mange dpo er du igjen?
9 dpo i dagJeg har bare tatt det én gang tidligere, da var testen 7dpo helt blenda og den var ute av systemet. Men kan sikkert variere.Skimter noeHar ikke noe erfaring med ovitrelle selv, men krysser fingrene for at det er babystrek
![]()
Hehe, kjenner til denJa det skal jeg, og sikkert i kveld også kjenner jeg meg selv rett9 dpo i dag

Syns jeg skimter strek på den nederste av de første også jeg9 dpo, 9 dager etter ovitrelle. Ble lei meg i dag tidlig da begge testene var blanke (bildet med to tester), men tok test nå og da kom det strek igjen (bildet med en test). Hva tenker dere?![]()