Vi mista også en mars-spire, og er gravid med tvillinger med termin i maiHar vært på OTUL i dag og fått bekrefta at alt er bra. Mista marsspiren, men nå har vi en maispire som er 12 ukerBle gravid på første el etter Cytotec.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi mista også en mars-spire, og er gravid med tvillinger med termin i maiHar vært på OTUL i dag og fått bekrefta at alt er bra. Mista marsspiren, men nå har vi en maispire som er 12 ukerBle gravid på første el etter Cytotec.

. Enda mer spennende om det faktisk er noe der i morgen tidlig.Ser godt en strek der ja!It's there! 12 dpo.
Håper den blir enda sterkere og at det lykkes for den denne gangen!*Sniker*Hadde en medisinsk abort 23 oktober og tok en innvendig ul litt over 2 uker etter for å sjekket om det var rester. Alt så fint ut. Tok en gravid test i går og den var svak positiv. Hmm noen som har opplevde positiv test etter sjekket alt på ul?
Å trodde det gang sammen. Var ca 12 uker. Takk for oppklaringen*Sniker*
Ja, hcg og ingen rester henger dessverre ikke sammen, hcg vil synke litt og litt for hver dag og hvor fort den synker avhenger av hvor langt du var på vei, hvor høy hcg var og hvor raskt det synker hos deg som personveldig individuelt altså! Håper ny spire sitter snart! At alt er ute er hvert fall veldig godt!
![]()

Jepp.. Rester i livmor og hcg henger ikke sammen. Tar tid før hormonet synker. Kan i noen tilfeller ta nesten like lang tid som det brukte på å stige - altså hvor langt man er på vei. Men normalt sett bør graviditetstester være negative etter ca 4-6 uker. Noen før, noen seinere. Normalt sett anbefales det å ta en graviditetstest 4 uker etter aborten. Iallefall det jeg er blitt opplyst om.Hadde en medisinsk abort 23 oktober og tok en innvendig ul litt over 2 uker etter for å sjekket om det var rester. Alt så fint ut. Tok en gravid test i går og den var svak positiv. Hmm noen som har opplevde positiv test etter sjekket alt på ul?
Jeg hadde positiv test frem til 6 uker etter medisinsk abortHadde en medisinsk abort 23 oktober og tok en innvendig ul litt over 2 uker etter for å sjekket om det var rester. Alt så fint ut. Tok en gravid test i går og den var svak positiv. Hmm noen som har opplevde positiv test etter sjekket alt på ul?
Kroppen ordnet opp, men hormonene brukte laaaang tid. Var i dialog med legen underveis, og testet på strimler hver dag etter det hadde gått 4 uker, da var det synlig nedgang fra dag til dag
Ok. Nå har det snart gått 4 uker her så skal vente med ta ny test, de sa på sykehus at man skal ta gravid test etter fire uker. Var jeg som var utålmodig og ville sjekkeJeg hadde positiv test frem til 6 uker etter medisinsk abortKroppen ordnet opp, men hormonene brukte laaaang tid. Var i dialog med legen underveis, og testet på strimler hver dag etter det hadde gått 4 uker, da var det synlig nedgang fra dag til dag
![]()
Haha! Kjenner meg igjen i denOk. Nå har det snart gått 4 uker her så skal vente med ta ny test, de sa på sykehus at man skal ta gravid test etter fire uker. Var jeg som var utålmodig og ville sjekke![]()
jeg testet hver uke jeg. Kjente faktisk at det var litt betryggende etterhvert fordi jeg så at de ble svakere og svakere for hver uke. Men selvfølgelig ble jeg også urolig rundt 4 uker etterpå. Prøv å pust med magen, dette skal nok gå bra
Veldig kjedelig å ikke kunne utnytte denne idag, da vi ikke har fått svar på om marsspira var mola enda.
Med min flaks for tiden får vi vel svar om at alt er helt fint på mandag.
Testet i håp om at svaret kom innen idag. Får vel bare stålsette seg til neste syklus og håpe på svar innen da! 
Så utrolig kjipt!Må bare få det ut en plass!!!Veldig kjedelig å ikke kunne utnytte denne idag, da vi ikke har fått svar på om marsspira var mola enda.
Testet i håp om at svaret kom innen idag. Får vel bare stålsette seg til neste syklus og håpe på svar innen da!
![]()

Æsj, det er så suuuurt å vente!! Føles som en evighet.Må bare få det ut en plass!!!Veldig kjedelig å ikke kunne utnytte denne idag, da vi ikke har fått svar på om marsspira var mola enda.
![]()
Det er såå kjipt det!Må bare få det ut en plass!!!Veldig kjedelig å ikke kunne utnytte denne idag, da vi ikke har fått svar på om marsspira var mola enda.
![]()
håper kanskje det kan klaffe likevel, selv om frykten er til stede etter å ha mista så mange ganger. Godt å få lufta de tankene for noen som forstår 
Hvis i tvil, ligg regelmessig den ukaVenter på el selv, selv om jeg tror at jeg har missa toppen på testene. Hadde nemlig noe som minner mistenkelig mye om el smerter i går. Men testene ble liksom ikke så sterke. Men så testa jeg ikke hver dag nå heller dahåper kanskje det kan klaffe likevel, selv om frykten er til stede etter å ha mista så mange ganger. Godt å få lufta de tankene for noen som forstår
toppen bruker være en del høyere, men sist var den høyeste 0,72 og da ble jeg jo gravid
![]()

Oh yesHvis i tvil, ligg regelmessig den uka![]()
Det gjør vi