Ingen tvil om at dette er TR post MA-en... Har værr oppe i to timer og allerede blødd ut et nattbind. Bare å glemme menskopp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Torsdag. Blir bare enkel kur. Har aldri prøvd det før, og det er først i år at syklusene har vist seg å være helt på tur. Jeg har jo ikke PCOS f.eks., men tror en blanding av mitt eget stress, hormoner og kanskje også lavt stoffskifte spiller inn på rotet.Når starter du på letrozol? Dobbel kur?
SkjønnerTorsdag. Blir bare enkel kur. Har aldri prøvd det før, og det er først i år at syklusene har vist seg å være helt på tur. Jeg har jo ikke PCOS f.eks., men tror en blanding av mitt eget stress, hormoner og kanskje også lavt stoffskifte spiller inn på rotet.
Jeg må jobbe med stressnivået mitt fremover og heller fokusere på å få tilbake en mer forutsigbar syklus, så får graviditet komme som en bonus/litt senere. Merker at psyken min påvirkes enormt av at kroppen min ikke har vært som den pleier i år (og pga. spontanaborten, så klart). Vet at det kommer til å skje i overgangsalderen også, men da er jeg liksom forberedt. Skal ha tredjemann, men må reparere meg selv i forkant.
Hvordan gikk det hos deg? Tok ikke du Letrozol nå?
Woho! Da virker det i hvert fall. Du slipper å vente i hundreogørti dager. <3 Håper også for deg.Skjønnerså kjedelig at kroppen skulle tulle nå! Men det hjelper nok veldig om du klarer å stresse ned. Kroppen kan reagere selv om vi tror vi har full kontroll, hehe. Håper enkel kur gjør mirakler for deg, og at du får en terminspire
Jepp, jeg tester ut dobbel letrozol denne gang. Fikk positiv el test i dag, antar el er i morgen på cd 18håper spiren sitter nå, jeg er så drittlei!!

Helt fantastisk! SÅ digg at det funkaWoho! Da virker det i hvert fall. Du slipper å vente i hundreogørti dager. <3 Håper også for deg.
Jau, kjenner det er viktig å bli meg selv igjen. Kan ikke være et vrak med tre barn. Slitsomt nok å være et vrak med to.![]()
håper det ordner seg fort, det har vært et hardt år for deg
Jeg hadde enkel dose, ultralyd mellom Cd 10-13 (stort sett på Cd 11) og satte ovitrelle enten Cd 11 eller senere som nå i pp 16. progesteron fra tre dager etter satt ovitrelle.
Takk for at du deler! Hvor lenge hadde du ustabile sykluser før det? Var det pga. pilleslutt? Og kjente du andre symptomer som følge av hormoner/medisiner? Jeg GLEDER meg.Letrozol, ovitrelle og progesteron rydda opp i syklustull her i alle fall, håper du har samme gode effekt!Jeg hadde enkel dose, ultralyd mellom Cd 10-13 (stort sett på Cd 11) og satte ovitrelle enten Cd 11 eller senere som nå i pp 16. progesteron fra tre dager etter satt ovitrelle.
De tre første syklusene var klokkerene 28 dager, en DRØM etter lange ustabile sykluser, og bare det å ha den på plass løsnet nok mye på min mentale helse i alle fall.
Krysser fingre og tær!!![]()
I ett år.. Tok ut spiral i desember 2021, hadde tre sykluser som var korte, så tre lange, og sånn holdt det på. Mistenker at det ble kluss pga uttak av spiral og covidvaksine, men det er kun spekulasjoner.Takk for at du deler! Hvor lenge hadde du ustabile sykluser før det? Var det pga. pilleslutt? Og kjente du andre symptomer som følge av hormoner/medisiner? Jeg GLEDER meg.

Åh, såpass! Glad det virket til slutt, da.I ett år.. Tok ut spiral i desember 2021, hadde tre sykluser som var korte, så tre lange, og sånn holdt det på. Mistenker at det ble kluss pga uttak av spiral og covidvaksine, men det er kun spekulasjoner.
Ble noe mer følsom på letrozol, ellers tenkte jeg ikke stort over det selv. Mer hårvekst på hake og bart.. Men så har jeg jo vært millimeter unna diagnosen PMS da, så jeg er jo et hormontroll uansett
da jeg først fikk prøve letrozol sommeren 2022 hadde jeg ikke effekt av det alene, første syklus på letrozol endte på 66 dager. Hos meg tror jeg ovitrelle var avgjørende.
Gleder meg på dine vegne!![]()
Hårveksten er bedre nå, men den er der xD!!! Opplevde og at jeg røyta litt nedentil, sorry for infoÅh, såpass! Glad det virket til slutt, da.(Og forsvant hårveksten etterpå? xD)
Takk, gode du. <3
sitter og ler når jeg skriver dette
Faen, jeg trenger ikke MER hårvekst i trynet og mindre der nede!Hårveksten er bedre nå, men den er der xD!!! Opplevde og at jeg røyta litt nedentil, sorry for infositter og ler når jeg skriver dette
![]()

Vil du heller ha MER der nede?? HahahahFaen, jeg trenger ikke MER hårvekst i trynet og mindre der nede!![]()

Altså, der er det jo ingen andre enn nærmeste familie som ser det.Vil du heller ha MER der nede?? Hahahah![]()
I trynet vil jo alle se at "dæven, hun Nei helsike heller har fått bart i det siste!" 
Det er sant, jeg flekker ikke av meg trusa offentlig jeg heller så kunne gjerne vært der det kom merAltså, der er det jo ingen andre enn nærmeste familie som ser det.I trynet vil jo alle se at "dæven, hun Nei helsike heller har fått bart i det siste!"
![]()

Det høres ut som en god plan! Masse lykke til med ovitrelleLiten oppdatering:
Jeg merker at jeg har det bedre når jeg ikke henger her inne og lar prøvingen ta overhånd. Kommer til å fortsette slik så lenge jeg trenger det.
Ellers har letrozolen virket. Gynekologen fant en eggpose på 17 mm i dag. Skal ta ovitrelle på søndag og duphaston fra og med tirsdag.
Kommer ikke til å teste før det har gått 14 dager fra EL. Orker ikke å gjette på graviditet. Og om det ikke blir noe av, så skal jeg rope hurra for en "normal syklus", selv om jeg ikke ble gravid.

Alt det virker fornuftig! Hyggelig å høre fra degLiten oppdatering:
Jeg merker at jeg har det bedre når jeg ikke henger her inne og lar prøvingen ta overhånd. Kommer til å fortsette slik så lenge jeg trenger det.
Ellers har letrozolen virket. Gynekologen fant en eggpose på 17 mm i dag. Skal ta ovitrelle på søndag og duphaston fra og med tirsdag.
Kommer ikke til å teste før det har gått 14 dager fra EL. Orker ikke å gjette på graviditet. Og om det ikke blir noe av, så skal jeg rope hurra for en "normal syklus", selv om jeg ikke ble gravid.
Høres ut som en veldig sunn innstillingLiten oppdatering:
tror jeg har godt av det samme, så neste pp gjør jeg som deg
Krysser fingrene for at det går bedre for deg og at du får noe å juble for ganske snart