IKM UKE 49 ✨️

Ser ut som det bare var Ovitrelle gitt, mye svakere nå :banghead: Søren altså :arghh: Fremdeles tid igjen da, får holde håpet oppe noen dager til.

20231128_200532.jpg

Dpo land er sååå kjedelig :p altfor lange dager :p
Jeg veeeet. Tror første test ryker i morgen 6 DPO, bare av ren kjedsomhet! Klin umulig å få positivt utslag da uansett, men da får jeg temmet testetrangen i det minste. Jeg som har vært SÅ bestemt på å ikke begynne før 8 DPO!

Bare å spise hatten nå :bag:

Jeg veeeet. Tror første test ryker i morgen 6 DPO, bare av ren kjedsomhet! Klin umulig å få positivt utslag da uansett, men da får jeg temmet testetrangen i det minste. Jeg som har vært SÅ bestemt på å ikke begynne før 8 DPO!

Bare å spise hatten nå :bag:
Tror jeg skal prøøøve å holde meg til neste mandag :p men klarer det sikkert ikke :p

Jeg har hjemmekontor i dag, og da er det utrolig vanskelig å ikke teste. Er som om testene roper til meg fra badet :smiley-ashamed004 er bare 6dpo i dag, så ville vært helt bortkasta å teste. Har heller ikke helt troa denne måneden, for kjenner ingen symptomer. Normalt har jeg mange tegn på eggløsning og plager mellom eggløsning og mens, men nå kjenner jeg ingenting.

Jeg har hjemmekontor i dag, og da er det utrolig vanskelig å ikke teste. Er som om testene roper til meg fra badet :smiley-ashamed004 er bare 6dpo i dag, så ville vært helt bortkasta å teste. Har heller ikke helt troa denne måneden, for kjenner ingen symptomer. Normalt har jeg mange tegn på eggløsning og plager mellom eggløsning og mens, men nå kjenner jeg ingenting.
Velkjent. Tenker å teste før vi reiser bort på fredag, er da 6dpo.

Har forøvrig også hjemmekontor (planleggingsdag i skole/barnehage), og lett å ta turen innom forumet daxsmile6:rolleyes:

Sliter skikkelig selv med ikke å ta en test :rolleyes:

Da røk første test, 6 DPO. Selvfølgelig blenda, men det kom ikke som et sjokk :laughing002

Har én test hver dag frem til 10 DPO, etter det tester jeg ikke siden jeg er 99.9% sikker på eggløsningstidspunkt. Da venter jeg bare på TR etter det :Heartred

Legger ved bilde da jeg selv synes det er gøy å se på andres.

Vedlegg

• 948BD07E-2B3C-4ACF-9F09-EEE1866FD074.jpeg
    948BD07E-2B3C-4ACF-9F09-EEE1866FD074.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 83
Hei,
da ser det ut til at jeg blir med her :)

FruHåpefull82 - 41 - B2 - PP3 etter MA - EL 23/11 - IKM 7/12

10 dpo, nå begynner galskapen :hilarious:
Syns jammen jeg kunne skimte et eller annet. Føler enhver annen (som ikke er her på BV) ville avvist denne med én gang, men neeiiiiida, ikke denne jenta!:bag:
20231129_163921.jpg

Back
Topp