IKM UKE 48❤️

Nedtelling til i morgen tidlig for ny test nå! Krysser alt jeg har for oss begge :Heartred kommer ikke til å få sove i natt :nailbiting: vet du hvor mange dpo du er på?
Krysser alt som er:smiley-angelic001
Ifølge tempen er jeg 12 dpo med ikm i morgen. Testene jeg har skal visst slå ut seint da. Skal kjøpe nye i morgen da dette var den siste.
Hvor mange dpo er du? Ser du har ikm en dag etter meg.

Krysser alt som er:smiley-angelic001
Ifølge tempen er jeg 12 dpo med ikm i morgen. Testene jeg har skal visst slå ut seint da. Skal kjøpe nye i morgen da dette var den siste.
Hvor mange dpo er du? Ser du har ikm en dag etter meg.
Jeg er usikker, men tror 11 dpo, testet ikke etter el, men har mange symptomer rundt el så tror det skal stemme med 1-2 dager pluss/minus hehe :p

Hadde en preggistest som går ut på dato 12/23, så svidde den også av:smiley-angry026 Nye EL tester og preggis tester på vei i posten:dance018

Vedlegg

• 17011994816105959020651871411334.jpg
    17011994816105959020651871411334.jpg
    990,8 KB · Visninger: 114
Haha, bare MÅ dele i all elendigheten med dere. : Ei kollega av meg kom til meg og spurte om jeg var gravid, hun fikk gravid vibes av meg... Jeg tok negativ test seff. Hun mener selv at hun kan spå sånt og at da blir jeg preggo snart, så nå er jeg spent fremover de neste pp :dance018

5 Negative tester i dag :bag:
11/12DPO - har ikke troen på at de kommende dagene skal gi noe resultat! Nå kan TR bare komme!:arghh::sad010
Er du sikker på når el var da? Fortsatt håp inntil tr kommer. Men skjønner deg veldig godt og, var sånn selv tidligere i dag, men tror kanskje jeg har bommet på når el var.

Er du sikker på når el var da? Fortsatt håp inntil tr kommer. Men skjønner deg veldig godt og, var sånn selv tidligere i dag, men tror kanskje jeg har bommet på når el var.
Har både tempet og målt LH så føler jeg har greit kontroll! :bag:

Å du som satt med den cb i går som var neg og denne i dag! Veldig fin strek! Må jo være terminspire :smiley-angelic001
Ja! Jeg var så sikker på den skulle klare fange opp hvis det var noe, men det var visst ikke nok. Nå håper håper håper jeg at streken er der i morgen også! <3

Mannen kommer plutselig hjem en uke tidligere fra jobb, så jeg har ikke sagt noe om strekene, og håper å kunne overraske han når han kommer.
Må bare komme meg igjennom enda en natt med omgangssyke på minste løvebarnet mitt, hoho.

Back
Topp