Tusen takkNæmmen!! Se den du!!godt du ikke flyttet hihi, spent på å se neste nå!!
![]()
Og takk for påminnelsen om å ikke flytte helt ennåFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkNæmmen!! Se den du!!godt du ikke flyttet hihi, spent på å se neste nå!!
![]()
Og takk for påminnelsen om å ikke flytte helt ennåNedtelling til i morgen tidlig for ny test nå! Krysser alt jeg har for oss beggeHåper jeg og, for oss begge. Streken din ligner på min, håper de begge er sterkere i morgen og at det er terminspirer![]()
kommer ikke til å få sove i natt
vet du hvor mange dpo du er på?Krysser alt som erNedtelling til i morgen tidlig for ny test nå! Krysser alt jeg har for oss beggekommer ikke til å få sove i natt
vet du hvor mange dpo du er på?

Jeg er usikker, men tror 11 dpo, testet ikke etter el, men har mange symptomer rundt el så tror det skal stemme med 1-2 dager pluss/minus heheKrysser alt som er
Ifølge tempen er jeg 12 dpo med ikm i morgen. Testene jeg har skal visst slå ut seint da. Skal kjøpe nye i morgen da dette var den siste.
Hvor mange dpo er du? Ser du har ikm en dag etter meg.

Er du sikker på når el var da? Fortsatt håp inntil tr kommer. Men skjønner deg veldig godt og, var sånn selv tidligere i dag, men tror kanskje jeg har bommet på når el var.5 Negative tester i dag
11/12DPO - har ikke troen på at de kommende dagene skal gi noe resultat! Nå kan TR bare komme!![]()
Har både tempet og målt LH så føler jeg har greit kontroll!Er du sikker på når el var da? Fortsatt håp inntil tr kommer. Men skjønner deg veldig godt og, var sånn selv tidligere i dag, men tror kanskje jeg har bommet på når el var.

Ååå gratulererFinally!!♡♡♡
Endelig to streker på testene etter 15 PP!
Hva synes dere om strekene 13 dpo??
Gratulerer!! Nydelig strek!Finally!!♡♡♡

åååå!!! Tenk det! 15 pp også var det nå det skulle skje! Så urolig glad på dine vegne! Jeg synes streken er fin!!Finally!!♡♡♡

Så fantastisk! Ble rørt nå jeg! Gratulerer!! Synes det var fin strek til å være 13 dpo jegFinally!!♡♡♡

Å du som satt med den cb i går som var neg og denne i dag! Veldig fin strek! Må jo være terminspire

Ja! Jeg var så sikker på den skulle klare fange opp hvis det var noe, men det var visst ikke nok. Nå håper håper håper jeg at streken er der i morgen også! <3Å du som satt med den cb i går som var neg og denne i dag! Veldig fin strek! Må jo være terminspire![]()
Jaaa!!! Det må bli en bra dag!Nå er vi mange en spennende morgendag!!![]()

GratulererFinally!!♡♡♡