November 2023

Egentlig mest annerledes fordi jeg har kjent så lite. Kun mensmurringer og verk i korsryggen. Og dette har nesten forsvunnet nå :wideyed: Hadde det ikke vært for at testene blir sterkere, hadde jeg nok mistet det lille håpet jeg har :happy:
Tenker du å vente til testdag?
Skjønner<3 SÅ gøy med positiv test altså!! Håper dere koser dere med det og ikke bare stresser frem til uke 12<3 Har endel vondt nede i livmor, om det er murringer, mensen, kjemisk, er jeg usikker på.
Tenker å teste veldig snart, i morgen kanskje:) Huffameg, får bare helt angst for den hvite testen igjen... Ingenting jeg hater mer!

Her ble det dessverre negativ test. Trodde jeg kom til å bli mer lei meg men tror jeg var litt forberedt på det. Det jeg syns er kjipest er at jeg må tilbake igjen til Trondheim og den veien er såååå lang.. blitt 5 turer på 12 timer på så kort tid nå. Håper du, @Bkno9118510 , får bedre nyheter enn meg :Heartred Når skal du teste?
Det var kjedelig! Hvor mange dpo er du idag? Håper det ikke blir så lang ventetid på nytt forsøk ❤️

Så kjedelig<3 håper du får litt tid til å sørge og synes synd på deg selv<3
tenkte egentlig å teste i dag, men har fått fullstendig testeangst! Er endel murringer/mensensmerter, vet ikke helt hva som er hva. Stikkinger i brystvorta, kvalme og ubehag. Men kan like godt være mensen, progreston, kjemisk, osv. Hvilke symtomer hadde du denne gangen? Hva gjorde at du skjønte at det ikke gikk veien?
Jeg har mensmurringer og vondt i puppene men det starta allerede dagen før innsett så det kunne ikke være pga eventuell graviditet. Vært kvalm også men det var også for tidlig til å kunne skyldes noe annet enn progesteron. Forrige gangene kjente jeg en merkelig full følelse i livmora og jeg var veldig sulten noe jeg vanligvis ikke er. Så fikk en følelse av at det ikke gikk veien når der ikke kom en eneste ny symptom de siste dagene. Sender deg masse testestyrke :Heartred håper virkelig på en positiv test!

Skjønner<3 SÅ gøy med positiv test altså!! Håper dere koser dere med det og ikke bare stresser frem til uke 12<3 Har endel vondt nede i livmor, om det er murringer, mensen, kjemisk, er jeg usikker på.
Tenker å teste veldig snart, i morgen kanskje:) Huffameg, får bare helt angst for den hvite testen igjen... Ingenting jeg hater mer!
Det er merkelig med det, når positiv test er alt man ønsker… Og så blir det bare stress :wacky: Hjernen min prøver av en eller annen grunn å fortelle meg at det er kjemisk, dårlig stigning, kjenner ingenting, ikke liv laga… Sikkert en helt naturlig selvforsvarsmekanisme, men fryktelig irriterende!
Forstår godt angsten din :Heartred
Krysser alt jeg har for positiv test i morgen! Og som en trøst, som vi selv brukte, har dere mange flere på frys + kan utrede mer hos Hausken. Vi avtalte biopsi av livmor hvis ikke positiv test på 3 forsøk.

Her ble det dessverre negativ test. Trodde jeg kom til å bli mer lei meg men tror jeg var litt forberedt på det. Det jeg syns er kjipest er at jeg må tilbake igjen til Trondheim og den veien er såååå lang.. blitt 5 turer på 12 timer på så kort tid nå. Håper du, @Bkno9118510 , får bedre nyheter enn meg :Heartred Når skal du teste?
Huff så kjedelig..håper du rekker nytt forsøk før jul

Det er merkelig med det, når positiv test er alt man ønsker… Og så blir det bare stress :wacky: Hjernen min prøver av en eller annen grunn å fortelle meg at det er kjemisk, dårlig stigning, kjenner ingenting, ikke liv laga… Sikkert en helt naturlig selvforsvarsmekanisme, men fryktelig irriterende!
Krysser alt jeg har for positiv test i morgen! Og som en trøst, som vi selv brukte, har dere mange flere på frys + kan utrede mer hos Hausken. Vi avtalte biopsi av livmor hvis ikke positiv test på 3 forsøk.
Krysser fingrene for deg❤️

Var ddr hos hausken du tok biopsi?

Såå, hvor mange dager etter innsett begynner dere testinga ? :cool: :hilarious:
Jeg får hcg støtte av hausken etter insett en halv ovitrelle 2 ganger så må vente til 6-7 dager etter siste halve dose vertfal..sist forsøk hang ovitrellen lenge igjen , men over helgen eller søndag/mandag ..når tester du?

Har ikke tatt biopsi, men jeg spurte om det før vi begynte oppstart med sæddonor.
Hausken sa det ikke var nødvendig, men hvis vi ikke fikk positiv test etter 3 innsett, skulle vi det :happy: Hausken tilbyr i hver fall dette, men kun til egne pasienter tror jeg.
er pasient hos hausken jeg også, hat 1 mislykket ivf og ruger nå men om dette ikke går lurer jeg på å be om mer utredning før 3 forsøk ..

Lurt! Ville luftet det for legen :Heartred
Men håper jo virkelig at du ikke får bruk for det, og at dette forsøket ender med positiv test!
Takk, ja dt håper jeg også men dårligste runde av alle dette ble bare ett egg har ikke helt troa.. men lever i håper.. denne ventetiden er utholdelig..

Hausken sa selv at vi skulle se /gå igjennom va vi kunne gjøre annerledes til neste gang om dette ikke gikk . Han forsto at jeg ikke hadde helt troa en allikevel som han sa han hadde hat flere som bare fikk ett egg og ble gravide også..

Samme her, bekymret meg for at jeg hadde en kjemisk i dag fordi det var så sterke murringer/mensensmerter, dette uten at jeg har testet! Haha..<3
Ja, skal utrede om dette ikke går, der har legen sagt:)

Såå, hvor mange dager etter innsett begynner dere testinga ? :cool: :hilarious:
Jeg testet idag, tre dager etter :hilarious: Med det var ikke offisiell start, bare sånn "jeg sitter alene på hjemmekontor og ingen kan stoppe meg" -testing. Desperat altså. Skulle egentlig vente til onsdag, 10 dpo. Men nå blir det nok en ny test imorgen siden toget allerede har gått på en måte.. Excuses excuses :smiley-angelic002 Når skal du teste?

Jeg testet idag, tre dager etter :hilarious: Med det var ikke offisiell start, bare sånn "jeg sitter alene på hjemmekontor og ingen kan stoppe meg" -testing. Desperat altså. Skulle egentlig vente til onsdag, 10 dpo. Men nå blir det nok en ny test imorgen siden toget allerede har gått på en måte.. Excuses excuses :smiley-angelic002 Når skal du teste?
Skjønner godt du testet.denne ventingen er ikke for hvem som helst..

Tror jeg plukket opp et virus på flyet på fredag :meh: Men det er kanskje bra at immunforsvaret mitt er opptatt med andre ting og lar embryot implantere i fred? Vi får se..

Back
Topp