IKM UKE 48❤️

7 er grusomt tidlig , jeg har hengt med litt i gruppene dette året og denne 48 gruppa , så er det mange , ja jeg sier det igjen , overraskende mange som har skimta strek 8DPO . Jeg inkludert . Men husk også at du har mange dager igjen . Jeg har fått blenda hvit 11DPO og positiv 12DPO :) du har en uke igjen med testing eller kanskje du får strek i morgen . Tidlig trester er bare tull , bruk de vanlige du , de er like gode både make sure og baby plan bla. :Heartred
Beklager om jeg virket knapp i tonen. Jeg leste innlegget ditt pånytt og jeg ser at du forsøker å trøste.

CC48FD82-B527-4AC3-BA7D-34513274BCFC.jpeg
Her skjer det hvertfall ingenting og jeg har mista håpet helt :( 7 eller 8 dpo på kvelden.. Sukk,,,

Så plutselig jeg hadde tatt vanlig test fra babyplan i går og ikke tidlig. Men det hjalp ikke med tidlig i dag heller. 8 eller 9 dpo i dag. I morgen tidlig svir jeg digital..
FC4632BD-AE6C-462E-913F-172D6891F852.jpeg

9DPO hva ser dere ? I går så vi alle skygge på testene . Dette er morgen ukonsentrert urin som er typ 30 min i min blære :hilarious: . Måtte så tisse før det og gadd ikke skru på lyset og teste . Ser ikke noe jeg men

Vedlegg

• IMG_5077.jpeg
    IMG_5077.jpeg
    2 MB · Visninger: 117
De er kjøpt på Ali express så aner ikke om de er bra eller ei, jeg bare syntes det var gøy med sånn, haha. Står at de skal være 10 mlu i hvertfall :)
Da har jeg også samme type, og fikk noen gode skygger på et par av dem, bare så du er litt obs :bag:

13dpo, hcg test og lh test idag❤️ Litt redd for at det er for svake streker jeg ser, men jeg er jo redd alt:(
I starten stiger de litt saktere fordi det er lite mengde hormon tilstede, jeg synes den der ser bra ut for 13dpo ☺️❤️

Åh! Spennende! Skulle ønske jeg kunne tempe også nå. Krysser fingrene for at den snart slår ut positivt ☺️ :love017
Tusen takk har ikke helt trua denne gangen altså. Men er så frustrerende når alt peker i alle retninger.
Håper streken din dukker opp sterk og fin nå snart! Du skal inn på august du jo❤️

Back
Topp