IKM UKE 49 ✨️

Har veldig negativ eltest i dag, og i går ettermiddag også. Temp onsdag morgen var 36.46, i dag tidlig var den 36.70 (fikk ikke tempet torsdag morgen dessverre). Betyr det at eggløsning var i går siden tempen i dag er høyere enn onsdag (og kanskje torsdag)?

Har veldig negativ eltest i dag, og i går ettermiddag også. Temp onsdag morgen var 36.46, i dag tidlig var den 36.70 (fikk ikke tempet torsdag morgen dessverre). Betyr det at eggløsning var i går siden tempen i dag er høyere enn onsdag (og kanskje torsdag)?

Ferdig på ul :) hadde 2 på høyre, husker ikke helt str på de, men mulig 10 og 14mm. Venstre side hadde en på 18 mm :) og slimhinnen var blitt tykkere :) så el kommer trolig idag mente hun :) så her blir det tidlig avspasering så vi når en runde før vi må hente kidsa :)
Fikk bilde av den store follikelen denne gang :p

Melder meg forsiktig inn her, siden el testene har begynt å stige igjen. Hadde en SA i uke 11/12 for snart 3 uker siden. Har testet negativt for ca 1 uke siden :)

Vedlegg

• 354DBB3B-682F-4B11-89EB-0F88AD404353.jpeg
    354DBB3B-682F-4B11-89EB-0F88AD404353.jpeg
    240,9 KB · Visninger: 64
Ferdig på ul :) hadde 2 på høyre, husker ikke helt str på de, men mulig 10 og 14mm. Venstre side hadde en på 18 mm :) og slimhinnen var blitt tykkere :) så el kommer trolig idag mente hun :) så her blir det tidlig avspasering så vi når en runde før vi må hente kidsa :)
Fikk bilde av den store follikelen denne gang :p
Så bra :happy: :Heartred Kos dere!

Hahah, i morgen allerede? :laughing002
Jaja, da får man i det minste dempet testetrangen :smiley-angelic003
Jepp, kjenner eg er vanvittig utålmodig:nailbiting: Blir heilt sikkert en blenda test… men siden eggløsning var mandag morgen så har eg ett ørlite håp :smiley-angelic001 og klaffer det ikkje på denne pp heller så er neste sjanse i februar, siden mannen reiser vekk på jobb:meh: og det er så lenge til att eg kan brenne av en drøss med tester no:hilarious:

Siden egget slapp på torsdag, regner jeg det som 2 DPO i dag og bare 6 (!) dager til jeg kan teste :Heartred

Flere som er kommet i DPO-land?
Tror jeg er 2DPO i dag jeg også. Nesten positiv test tirsdag kveld, klart positive onsdag morgen og kveld, positiv torsdag morgen og negativ rundt 12.00. Økt temperatur fredag. Det må vel ha vært torsdag da? Er alltid så usikker rundt dette.

Tror jeg er 2DPO i dag jeg også. Nesten positiv test tirsdag kveld, klart positive onsdag morgen og kveld, positiv torsdag morgen og negativ rundt 12.00. Økt temperatur fredag. Det må vel ha vært torsdag da? Er alltid så usikker rundt dette.
Torsdag høres rett ut ja :happy:

Her testes det etter EL. :shy: Er litt sen sammenlignet med andre, siden jeg har hatt så kort lutealfase. :inpain: Starta testing i går, med negativ digital... Tipper den blir positiv innen noen få dager. Kommer til å ta progesteron denne runden, tror jeg. Er noe styr og mye klin, så derfor jeg er litt nølende enda... :depressed: Men sist jeg brukte det, endte det i ei nydelig lita jente, så det var jo verdt det. :dummy1:

Last edited:
Tror jeg har missa toppen, siden jeg ikke har vært så god på å teste denne gangen :p

Vedlegg

• B95CADA5-3BE6-4D4D-BCA3-1B322C5B2D6F.jpeg
    B95CADA5-3BE6-4D4D-BCA3-1B322C5B2D6F.jpeg
    384 KB · Visninger: 78
Mumitroll3- 25 - B2- PP2 - EL ca 20/11 - IKM ca 4/12. Fikk ikke testet eggløsning denne runden, tom for tester:laughing002 men er ganske sikker den var 20. Hadde en kjemisk forje mnd, så håper det sitter denne gangen:Heartred

Back
Topp