Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braFerdig på ulhadde 2 på høyre, husker ikke helt str på de, men mulig 10 og 14mm. Venstre side hadde en på 18 mm
og slimhinnen var blitt tykkere
så el kommer trolig idag mente hun
så her blir det tidlig avspasering så vi når en runde før vi må hente kidsa
Fikk bilde av den store follikelen denne gang![]()
Kos dere!Det er fordi jeg er alene, så det er med donorKan jeg spørre hvorfor dere har inseminering?Vi skal prøve det om et par sykluser selv, om det ikke har klaffet innen den tid.
TakkSå bra![]()
Kos dere!
SkjønnerDet er fordi jeg er alene, så det er med donor![]()

Åh, masse lykke til!Melder meg forsiktig inn her, siden el testene har begynt å stige igjen. Hadde en SA i uke 11/12 for snart 3 uker siden. Har testet negativt for ca 1 uke siden![]()
Tusen takkÅh, masse lykke til!
Mistet selv i uke 6, 8 og 14 før vi fikk førstemann.

Hahah, i morgen allerede?Eg er 5 DPO i dag, og kommer nok til å ta første test allerede i mårra![]()
![]()

Jepp, kjenner eg er vanvittig utålmodigHahah, i morgen allerede?
Jaja, da får man i det minste dempet testetrangen![]()
Blir heilt sikkert en blenda test… men siden eggløsning var mandag morgen så har eg ett ørlite håp
og klaffer det ikkje på denne pp heller så er neste sjanse i februar, siden mannen reiser vekk på jobb
og det er så lenge til att eg kan brenne av en drøss med tester no
Tror jeg er 2DPO i dag jeg også. Nesten positiv test tirsdag kveld, klart positive onsdag morgen og kveld, positiv torsdag morgen og negativ rundt 12.00. Økt temperatur fredag. Det må vel ha vært torsdag da? Er alltid så usikker rundt dette.Siden egget slapp på torsdag, regner jeg det som 2 DPO i dag og bare 6 (!) dager til jeg kan teste
Flere som er kommet i DPO-land?
Torsdag høres rett ut jaTror jeg er 2DPO i dag jeg også. Nesten positiv test tirsdag kveld, klart positive onsdag morgen og kveld, positiv torsdag morgen og negativ rundt 12.00. Økt temperatur fredag. Det må vel ha vært torsdag da? Er alltid så usikker rundt dette.

Er litt sen sammenlignet med andre, siden jeg har hatt så kort lutealfase.
Starta testing i går, med negativ digital... Tipper den blir positiv innen noen få dager. Kommer til å ta progesteron denne runden, tror jeg. Er noe styr og mye klin, så derfor jeg er litt nølende enda...
Men sist jeg brukte det, endte det i ei nydelig lita jente, så det var jo verdt det. 
men er ganske sikker den var 20. Hadde en kjemisk forje mnd, så håper det sitter denne gangen