Tidligste man kan få positiv, er vel 8 DPO, så bare en smuleFor tidlig å teste 1 dpo?![]()

Føler dog veldig med deg! DPO-land er stressende saker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidligste man kan få positiv, er vel 8 DPO, så bare en smuleFor tidlig å teste 1 dpo?![]()

Masse lykke til neste syklusBare å stryke meg fra lista! Tror kanskje jeg har en anovulatorisk syklus, for blødningene har tatt seg opper også syk, så det har gitt meg blødninger før.. Ønsker dere alle lykke til, så krysser jeg fingrene for at dere fyller opp august-forumet framover
![]()

Håper det stemmer, da betyr det kanskje at egget har sluppet. Aksjelegging sent i går kveld, så da har vi i alle fall gjort det vi kunne denne syklusen.Begge er negative foreløpig![]()
Neeeeida, lov å håpe på et mirakel siFor tidlig å teste 1 dpo?![]()

Vanskelig å si, jeg hadde 16mm dagen før Ovitrelle denne syklusen (16mm kl 11 fredagen, satt Ovitrelle lørdagen kl 20.30). Vi har ikke hatt inseminasjon, bare vanlig prøving. Ble det Ovitrelle på deg i dag?Var på UL i dag, et egg på 15mm, så skal dette Otrivelle i morgen og inseminering på fredag. De mente jeg nok ville få eggløsning naturlig i helg, men setter da Otrivelle for å fremskynde den fordi de ikke inseminerer i helg. Er 15mm forliket bra to dager før eggløsning da, tro?
Åh, så utrolig kjipt! Masse lykke til videre neste PP![]()
Tusen takkMasse lykke til neste syklus![]()
krysser fingrene for dere!!Prøve å vente en uke daTidligste man kan få positiv, er vel 8 DPO, så bare en smule
Føler dog veldig med deg! DPO-land er stressende saker.
Ja, hadde vært noeNeeeeida, lov å håpe på et mirakel si![]()

Det blir spennende, du må huske å oppdatere ossDagens test, spent på ul i morgen![]()

Ja, det ble det i dag. Så er klart for inseminering i morgen - og den laaange ventetiden etterpå.Vanskelig å si, jeg hadde 16mm dagen før Ovitrelle denne syklusen (16mm kl 11 fredagen, satt Ovitrelle lørdagen kl 20.30). Vi har ikke hatt inseminasjon, bare vanlig prøving. Ble det Ovitrelle på deg i dag?

Det skal jegDet blir spennende, du må huske å oppdatere oss![]()
Masse, masse lykke tilJa, det ble det i dag. Så er klart for inseminering i morgen - og den laaange ventetiden etterpå.![]()

Lykke til!!Dagens test, spent på ul i morgen![]()

Kan jeg spørre hvorfor dere har inseminering?Ja, det ble det i dag. Så er klart for inseminering i morgen - og den laaange ventetiden etterpå.![]()
Jeg vet jeg er litt lav på b12 og muligens vit D, kan det være en forklaring? Hvis det aldri gir seg skal jeg selvfølgelig spørre fastlegen..