IKM UKE 49 ✨️

Bare å stryke meg fra lista! Tror kanskje jeg har en anovulatorisk syklus, for blødningene har tatt seg opp :arghh: er også syk, så det har gitt meg blødninger før.. Ønsker dere alle lykke til, så krysser jeg fingrene for at dere fyller opp august-forumet framover ;)
Masse lykke til neste syklus :Heartred

Var på UL i dag, et egg på 15mm, så skal dette Otrivelle i morgen og inseminering på fredag. De mente jeg nok ville få eggløsning naturlig i helg, men setter da Otrivelle for å fremskynde den fordi de ikke inseminerer i helg. Er 15mm forliket bra to dager før eggløsning da, tro?
Vanskelig å si, jeg hadde 16mm dagen før Ovitrelle denne syklusen (16mm kl 11 fredagen, satt Ovitrelle lørdagen kl 20.30). Vi har ikke hatt inseminasjon, bare vanlig prøving. Ble det Ovitrelle på deg i dag?

4 dpo og kjenner meg trøtt og tørst og varm hele tida. Spennende tider framover. Må prøve å vente før jeg begynner å teste, jeg vet jo at det bare er å sløse med tester og energi å starte for tidlig :rolleyes:

Dagens test, spent på ul i morgen :)

Vedlegg

• IMG_7808.jpeg
    IMG_7808.jpeg
    460,6 KB · Visninger: 51
Sterk positiv 15:30, denne ble tatt nu. Begynner å bli svakere nå så da regner jeg med det slapp! Aksjelegging utført, så da er det bare å krysse fingrene :happy:

Vedlegg

• IMG_2921.jpeg
    IMG_2921.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 58
Vanskelig å si, jeg hadde 16mm dagen før Ovitrelle denne syklusen (16mm kl 11 fredagen, satt Ovitrelle lørdagen kl 20.30). Vi har ikke hatt inseminasjon, bare vanlig prøving. Ble det Ovitrelle på deg i dag?
Ja, det ble det i dag. Så er klart for inseminering i morgen - og den laaange ventetiden etterpå. :laughing002

Kan jeg spørre om råd? Jeg har de siste par dagene slitt skikkelig med kvalmebølger som plutselig kommer og som varer i typ 10 sekunder. Er det vanlig å føle sånt i dpo-land? :bag: Jeg vet jeg er litt lav på b12 og muligens vit D, kan det være en forklaring? Hvis det aldri gir seg skal jeg selvfølgelig spørre fastlegen..

Back
Topp