Isond
Elsker forumet
Ja, denne ser positiv ut.Skal i utgangspunktet ikke ha EL før om 3 dager, men jeg synes denne ser positiv ut..?
Hva synes dere?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, denne ser positiv ut.Skal i utgangspunktet ikke ha EL før om 3 dager, men jeg synes denne ser positiv ut..?
Hva synes dere?![]()
positiv jaSkal i utgangspunktet ikke ha EL før om 3 dager, men jeg synes denne ser positiv ut..?
Hva synes dere?![]()

Ååå, krysser fingrene for at han føler seg bedre tidsnokFremdeles høy på monitoren i dag! Dersom Flo stemmer så får jeg maksimal i morgen og fredag med el på fredag.
Pga covid så har min mann lagt sengeferdig rett ut hele ukenSå ingen aksjelegging enda!! Begynner å få smålig panikk for at vi ikke rekker det.. håååååper el er forsinket slik at vi rekker en runde i høyet i morgen i hvertfall….

*sniker*Fremdeles høy på monitoren i dag! Dersom Flo stemmer så får jeg maksimal i morgen og fredag med el på fredag.
Pga covid så har min mann lagt sengeferdig rett ut hele ukenSå ingen aksjelegging enda!! Begynner å få smålig panikk for at vi ikke rekker det.. håååååper el er forsinket slik at vi rekker en runde i høyet i morgen i hvertfall….
Hadde omgangssyke rundt EL, så ordinær aksjelegging var ikke akkurat aktuelt.Vi har faktisk gjort det ved en tidligere anledning!*sniker*
Hvis formen fortsatt er dårlig, vil jeg bare tipse om at sprøyte og kopp satt på første forsøk herHadde omgangssyke rundt EL, så ordinær aksjelegging var ikke akkurat aktuelt.
Fikk høy på monitoren i dag så heldigvis ikke el enda, så satser på vi får lagt inn aksjer i dag og i morgen
Er det det betyr når testen er positiv fremdeles? Jeg fikk positiv test i går tidlig, og i dag tidlig var den fremdeles positiv. Betyr det at egget enda ikke er sluppet? Må testen bli negativ for at egget skal ha sluppet? Blir aldri klok på dette.CD13, virker som at egget ikke er sluppet enda i dag. Så, mulig eggløsning skjer i løpet av dagen, eller i morgen. Spennende![]()

Negativ begge toTok en test for litt siden. Var negativ etter noen minutter den. Men, selvsagt så jeg på den en del senere (mer enn 20 min), og da ser den mye sterkere ut, men negativ eller positiv?

Det stemmer! Det er normalt at det kan ta to døgn før egget slipper. Så snart EL-testen er blitt svakere etter topp, er egget sluppet og er på vei ned egglederen for å forhåpentligvis bli befruktetEr det det betyr når testen er positiv fremdeles? Jeg fikk positiv test i går tidlig, og i dag tidlig var den fremdeles positiv. Betyr det at egget enda ikke er sluppet? Må testen bli negativ for at egget skal ha sluppet? Blir aldri klok på dette.![]()

Begge er negative foreløpigTok en test for litt siden. Var negativ etter noen minutter den. Men, selvsagt så jeg på den en del senere (mer enn 20 min), og da ser den mye sterkere ut, men negativ eller positiv?

Åh, så utrolig kjipt! Masse lykke til videre neste PPBare å stryke meg fra lista! Tror kanskje jeg har en anovulatorisk syklus, for blødningene har tatt seg opper også syk, så det har gitt meg blødninger før.. Ønsker dere alle lykke til, så krysser jeg fingrene for at dere fyller opp august-forumet framover
![]()