IKM UKE 49 ✨️

Fremdeles høy på monitoren i dag! Dersom Flo stemmer så får jeg maksimal i morgen og fredag med el på fredag.
Pga covid så har min mann lagt sengeferdig rett ut hele uken :( Så ingen aksjelegging enda!! Begynner å få smålig panikk for at vi ikke rekker det.. håååååper el er forsinket slik at vi rekker en runde i høyet i morgen i hvertfall….

Var på UL i dag, et egg på 15mm, så skal dette Otrivelle i morgen og inseminering på fredag. De mente jeg nok ville få eggløsning naturlig i helg, men setter da Otrivelle for å fremskynde den fordi de ikke inseminerer i helg. Er 15mm forliket bra to dager før eggløsning da, tro?

ikke noe eggløsning her med det første…

Vedlegg

• IMG_5930.jpeg
    IMG_5930.jpeg
    115,6 KB · Visninger: 65
Fremdeles høy på monitoren i dag! Dersom Flo stemmer så får jeg maksimal i morgen og fredag med el på fredag.
Pga covid så har min mann lagt sengeferdig rett ut hele uken :( Så ingen aksjelegging enda!! Begynner å få smålig panikk for at vi ikke rekker det.. håååååper el er forsinket slik at vi rekker en runde i høyet i morgen i hvertfall….
Ååå, krysser fingrene for at han føler seg bedre tidsnok :Heartred

*sniker*
Hvis formen fortsatt er dårlig, vil jeg bare tipse om at sprøyte og kopp satt på første forsøk her :angelic: Hadde omgangssyke rundt EL, så ordinær aksjelegging var ikke akkurat aktuelt.

CD13, virker som at egget ikke er sluppet enda i dag. Så, mulig eggløsning skjer i løpet av dagen, eller i morgen. Spennende :Heartred

Vedlegg

• IMG_2898.jpeg
    IMG_2898.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 64
*sniker*
Hvis formen fortsatt er dårlig, vil jeg bare tipse om at sprøyte og kopp satt på første forsøk her :angelic: Hadde omgangssyke rundt EL, så ordinær aksjelegging var ikke akkurat aktuelt.
Vi har faktisk gjort det ved en tidligere anledning! :hilarious: :hungry: Fikk høy på monitoren i dag så heldigvis ikke el enda, så satser på vi får lagt inn aksjer i dag og i morgen:wav

CD13, virker som at egget ikke er sluppet enda i dag. Så, mulig eggløsning skjer i løpet av dagen, eller i morgen. Spennende :Heartred
Er det det betyr når testen er positiv fremdeles? Jeg fikk positiv test i går tidlig, og i dag tidlig var den fremdeles positiv. Betyr det at egget enda ikke er sluppet? Må testen bli negativ for at egget skal ha sluppet? Blir aldri klok på dette.:dead:

Hos meg slipper egget typisk den dagen testen er negativ igjen @Isond .
Tok en test for litt siden. Var negativ etter noen minutter den. Men, selvsagt så jeg på den en del senere (mer enn 20 min), og da ser den mye sterkere ut, men negativ eller positiv?

Vedlegg

• 3700A710-0CA3-4D08-91D5-12A6E2C59FD0.jpeg
    3700A710-0CA3-4D08-91D5-12A6E2C59FD0.jpeg
    797,7 KB · Visninger: 60
  • 2408AC0F-6D14-470D-9BAF-F9336C621C17.jpeg
    2408AC0F-6D14-470D-9BAF-F9336C621C17.jpeg
    885 KB · Visninger: 62
Er det det betyr når testen er positiv fremdeles? Jeg fikk positiv test i går tidlig, og i dag tidlig var den fremdeles positiv. Betyr det at egget enda ikke er sluppet? Må testen bli negativ for at egget skal ha sluppet? Blir aldri klok på dette.:dead:
Det stemmer! Det er normalt at det kan ta to døgn før egget slipper. Så snart EL-testen er blitt svakere etter topp, er egget sluppet og er på vei ned egglederen for å forhåpentligvis bli befruktet :happy:

Bare å stryke meg fra lista! Tror kanskje jeg har en anovulatorisk syklus, for blødningene har tatt seg opp :arghh: er også syk, så det har gitt meg blødninger før.. Ønsker dere alle lykke til, så krysser jeg fingrene for at dere fyller opp august-forumet framover ;)

Bare å stryke meg fra lista! Tror kanskje jeg har en anovulatorisk syklus, for blødningene har tatt seg opp :arghh: er også syk, så det har gitt meg blødninger før.. Ønsker dere alle lykke til, så krysser jeg fingrene for at dere fyller opp august-forumet framover ;)
Åh, så utrolig kjipt! Masse lykke til videre neste PP :Heartred

Back
Topp