IKM UKE 48❤️

Haha ja er det ikke rart hvordan tiden går så mye tregere jo nærmere man kommer? :happy7:happy6 hahaha elsker det! Har du funnet noe som funker? :hilarious:
Bare i korte perioder, hehe. Tok oppvasken etter jeg skrev sist post og det hjalp litt :hilarious:

Dpo-syndromet lever i beste velgående, synes jeg kjenner mer og mer til puppene. Har en del murringer/stikkinger i magen. Oppblåst herfra til neste halvmåne (seriøst ser 6 mnd gravid ut her nesten). Forstoppet. Og nå begynner ting å smake og lukte rart synes jeg... Får sånn altfor mye håpet opp av det greiene her! :help:schocked028:love017
Ser brått ut som jeg er sju mnd på vei , og tisser tre ganger så ofte . Uggen . Hjelpes :dead:

Bare i korte perioder, hehe. Tok oppvasken etter jeg skrev sist post og det hjalp litt :hilarious:
Hørtes ikke ut som det morsomste tidsfordrivet :hilarious: :p her tenkte vi å ta en tur til kysten i helga, gleder meg til det! Men dagene fram til da er rimelig tomme. Skal henge opp litt tøy nå da :hilarious:

Der kom 6DPO-proppet og kvalmen ja...
Vis vedlegget 420269
Man har jo lyst å tempe når man ser disse spennende grafene , er det normalt st tempen går ned ved 6DPO når man er gravid eller er det ikke merkbart. Kjøpte temp i høst , fikk prøvd den tre ganger ellers nytter det ikke ta temp med små barn i hus . Men ble gravid og glemte av måleren .

Man har jo lyst å tempe når man ser disse spennende grafene , er det normalt st tempen går ned ved 6DPO når man er gravid eller er det ikke merkbart. Kjøpte temp i høst , fikk prøvd den tre ganger ellers nytter det ikke ta temp med små barn i hus . Men ble gravid og glemte av måleren .
Det er ikke uvanlig at temp dropper mellom 6 og 10DPO. Det skjer tilsynelatende oftere hos gravide enn hos ikke gravide, men det er ingen selvfølge i at det betyr graviditet...

Jeg temper i sengen før jeg står opp.

Men hva er det jeg ser her på det første bildet og den øverste av de tre på det andre? Selvfølgelig leeeenge etter tidsfrist på alle, men kun den det har kommet antydning til en eller annen strek på? De to andre tatt i går.
Jeg vet jo at de ikke kan stoles på, og at de er ugyldige. Men allikevel :hello

Vedlegg

• IMG_4625.jpeg
    IMG_4625.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 104
  • IMG_4624.jpeg
    IMG_4624.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 114
Men hva er det jeg ser her på det første bildet og den øverste av de tre på det andre? Selvfølgelig leeeenge etter tidsfrist på alle, men kun den det har kommet antydning til en eller annen strek på? De to andre tatt i går.
Jeg vet jo at de ikke kan stoles på, og at de er ugyldige. Men allikevel :hello
Så gøy!! Håper du får en mer tydelig strek i morgen! ☺️

Den er jo ikke gyldig da, og jeg tror jo bare at jeg blir lurt :hilarious: Vi får se i morgen, eller senere i kveld:angelic:
Haha joda det er sant, men litt gøy er det allikevel å tyde :angelic: forhåpentligvis får du en som er mer til å stole på også ❤️ hihi

Det er ikke uvanlig at temp dropper mellom 6 og 10DPO. Det skjer tilsynelatende oftere hos gravide enn hos ikke gravide, men det er ingen selvfølge i at det betyr graviditet...

Jeg temper i sengen før jeg står opp.
Ja jeg også tempa i senga , men da jeg begynte med det så våkna ungen 30 min før klokka ringte . Så ble bare tullball . Samme når jeg har mensen så er det en unge som henger i ræva på en, eller når jeg skal ta el tester . :laughing002

Back
Topp