Jeg fikk positiv g.test 12 DPO og har testet nesten hver dag for å se om streken blir mørkere. På nett og div står det at man i utg skal ikke benytte g.test som indikator om hcg stiger, men likevel har jeg erfart å sett bilder at det er heller vanlig at streken blir betydlig mørkere(?)
Lot være å teste igår, og da er det to dager siden jeg testet sist. Synes siste testen virker til og med litt svakere enn den for to dager siden, men kan hende det er i forbindelse at jeg har drukket rikelig med væske igår, men jeg vet ikke. Synes det er merklig å ikke se progresjon fra 15 DPO til 17 DPO.
Kan dette se ut som potensiel kjemisk? Har heller ikke spesielt murringer eller mensenlignende smerter. Gjerne del erfaringer
Lot være å teste igår, og da er det to dager siden jeg testet sist. Synes siste testen virker til og med litt svakere enn den for to dager siden, men kan hende det er i forbindelse at jeg har drukket rikelig med væske igår, men jeg vet ikke. Synes det er merklig å ikke se progresjon fra 15 DPO til 17 DPO.
Kan dette se ut som potensiel kjemisk? Har heller ikke spesielt murringer eller mensenlignende smerter. Gjerne del erfaringer
på 11/12 DPO før strip fikk jeg clearblue 1-2 på ukeindikator, så det var fint å se det! Venter på 4 digitale i posten nå, vil gjerne se 2-3 etterhvert.
Lykke til og legg fra deg bekymringene!
Jeg var så overbevist at nå var det kaputt siden siste testen var litt svakere, men det er mest sannsynelig at jeg har drukket og spist sent kvelden før og litt mer væske om natta igjen. Men har ikke testet idag og skal la være for å beholde roen, nyter dette
Takk korte oppdateringen er at jeg føler meg helt fin, fått første jordmortime på fredag nå!