Krysser fingrene for degUL cd 11 med progynova. Slimhinne var 5,5 og en follikel på 11 mm, så er redd for avbrudd! Legen var fortsatt positiv og satte opp dosen fra 2+1 til 2+3.Første styrte syklus, har hatt to innsett I naturlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for degUL cd 11 med progynova. Slimhinne var 5,5 og en follikel på 11 mm, så er redd for avbrudd! Legen var fortsatt positiv og satte opp dosen fra 2+1 til 2+3.Første styrte syklus, har hatt to innsett I naturlig!
Håper økt dose gjør susen! Har du noen bivirkninger?UL cd 11 med progynova. Slimhinne var 5,5 og en follikel på 11 mm, så er redd for avbrudd! Legen var fortsatt positiv og satte opp dosen fra 2+1 til 2+3.Første styrte syklus, har hatt to innsett I naturlig!
Men fortsatt en svak strek? Fortsatt lov å håpe da, er det ikke? Selv om jeg skjønner at du ikke helt tør.Dagens test var ikke tydeligere enn gårdagens. Blodprøve i morgen gir endelig svar, tenker jeg.
Streken er så veldig svak at det kan være skyggestrek. Og er streken pga hcg er det så lite at jeg ikke tror det er forenelig med liv. Sensitiviteten på testene er 25 hva det måtte være slags enhet. Med yngste hadde jeg hcg 300 på omtrent denne dagen. Så vi er i limbo til vi får resultat fra blodprøve.Men fortsatt en svak strek? Fortsatt lov å håpe da, er det ikke? Selv om jeg skjønner at du ikke helt tør.
Skjønner. Så leit! Den limboen er jo utrolig slitsom, man vil jo bare vite. Bra blodprøvene bare er en dag unnaStreken er så veldig svak at det kan være skyggestrek. Og er streken pga hcg er det så lite at jeg ikke tror det er forenelig med liv. Sensitiviteten på testene er 25 hva det måtte være slags enhet. Med yngste hadde jeg hcg 300 på omtrent denne dagen. Så vi er i limbo til vi får resultat fra blodprøve.

Tre på frys, så fantastisk! Hadde du store endringer i medisinregimet denne gangen eller noe annet du tror har ført til bedre resultat?Da kan jeg settes på «Ruger» innsett av 5 dagers i dag. Ble også tre på frys, så dette er virkelig bedre enn tidligere der det ikke har blitt innsett![]()
Ja, det er veldig gledelig. Tørr ikke få opp håpet helt enda, men det gir oss jo en bedre sjansen.. Dette er første gang på Menopour, i tillegg gikk jeg på hormoner to dager lenger en tidligere forsøk. Var fortsatt ikke veldig mange egg (de tok ut 6), men de var jevne i størrelsen, fire var modne og god kvalitet! Har gått på Gonal F tidligere. Uttak var på CD 13.Tre på frys, så fantastisk! Hadde du store endringer i medisinregimet denne gangen eller noe annet du tror har ført til bedre resultat?
De graderes forskjellige deler av blastoen.Ja, det er veldig gledelig. Tørr ikke få opp håpet helt enda, men det gir oss jo en bedre sjansen.. Dette er første gang på Menopour, i tillegg gikk jeg på hormoner to dager lenger en tidligere forsøk. Var fortsatt ikke veldig mange egg (de tok ut 6), men de var jevne i størrelsen, fire var modne og god kvalitet! Har gått på Gonal F tidligere. Uttak var på CD 13.
Det de satt inn var klassifisert som 4AA, de tre de har fryst ned er alle 4AB. Har skjønt at det var bra uten at jeg vet noe detaljer om klassifiseringen… men skjønte at det hadde noe å si?
Hei, så trist at det ble en kjemisk. Skal du ha nytt uttak? Da kan det nok være vanskelig å få til allerede på denne mensen siden det gjerne tar litt tid å få ting avklart. Tror ogsp det praktiseres litt ulikt i forhold til hvor lenge man må vente mellom forsøk (utover reell ventetid pga kø osv), er ofte lengre etter fersk, men har inntrykket av at det er vanligere å gå rett på nytt forsøk på private klinikker. Håper du får lagt en ny plan med klinikken kjapt!Hei dere November-prøveer! Jeg hadde mitt første forsøk i oktober, som dessverre ser ut til at ikke går veien Ganske sikker på at jeg har fått mensen, selvom den tydeligvis bruker noen dager på å «komme i gang».
Jeg har jo veldig lyst til å prøve å få til et forsøk til før jul, men ser jo at det skal holde hardt for Desember da jeg starter mens sånn rundt 14. i hver måned
Spørsmålet er jo da om jeg kan starte denne perioden. Mensen er jo i gang på et vis, men likevel ikke ordentlig. Er det noen som har startet rett på etter en kjemisk? Hvordan var det? Og hvordan fikk dere det til rent logistikk-messig? Jeg lurer litt på om skipet har gått allerede siden mens er i gang…
Veldig synd at det ble sånnDagens test er negativ. Skal foreslå at vi tar neste prøving i januar istedet for i førjulsstria
Så flott resultat!! Gratulerer som rugerDa kan jeg settes på «Ruger» innsett av 5 dagers i dag. Ble også tre på frys, så dette er virkelig bedre enn tidligere der det ikke har blitt innsett![]()
Woho! Gratulerer som ruger og med en på frys, fantastisk!! Ser frem til å følge galskapenDa kan jeg flyttes til ruger @Statistikern!
Hadde innsett i går av en 3-dagers med 10 celler og god kvalitet. Det er jo samme utgangspunkt som sist, hvor jeg ble gravid, men oppdaget MA på tidlig ultralyd. Krysser alle fingre for at det både går og går bedre denne gangen! Og jeg fikk en på frys! Var så redd for nok et forsøk uten noe på frys, så å bare ha fått noe på frys i det hele tatt er en liten seier.
Lurer på hvor mange dager som går før jeg begynner med hele "Er dette et symptom?" til hver eneste ting som kjennes litt annerledes ut. Kjenner jeg meg selv rett greier jeg å slappe av tre-fire dager, og så bli manisk opptatt av det. Har tidligere ikke pleid å teste ut Ovitrelle og holdt meg unna testing til kanskje 11 dpo, men nå har jeg jo brått kjøpt en 10 pk med strimler og noe må de jo brukes på. Ser for meg å ta første test for å se om Ovitrelle er ute på tirsdag, åtte dager etter den ble satt. Og så. Er det da galskapen skal begynne?![]()
Håper du får en positiv overraskelseJaaaaa da er det gått en uke siden eggløsning og prøving, begynner å bli utålmodig for å teste. Har så mye stressende og vondt ellers i livet nå at jeg blir relativt overraska om det har klaffet
.