LuringNr3
Gift med forumet
Hehe, enig! Må jo lage litt liv her inne læll, daMulig jeg skimter noe, men litt vanskelig å si. Ta en ny test i morgen du![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, enig! Må jo lage litt liv her inne læll, daMulig jeg skimter noe, men litt vanskelig å si. Ta en ny test i morgen du![]()

100 år til jeg kan prøve føler jeg .
De dagene er lange i dpoland..7-8 er jo mer innafor![]()

Føler med deg! Jeg er 10 DPO nå og først nå får jeg veldig svake streker, men de er derDet er jo håpløst å teste 5DPO![]()
100 år til jeg kan prøve føler jeg .

Heldig du , jeg vet at om jeg får strek nå . Så gruer jeg meg helt fram til uke 8 også om ikke kvalmen eskalerer . Så etter to MA på rad nå , så føler jeg at jeg er litt mer forberedt og vet hva jeg bør vente meg . Kommer kvalmen til brekningspunkt så klarer jeg å slappe mer av . Også tar jeg ikke ul i uke 8 som sist . Den ene gangen var det dødt og den andre gangen var det fint , men døde da rett etter i uke 8 , men oppdaget det i uke 12 . Så håper at jeg får streker og at vi ikke trekker det korteste strået igjen .Føler med deg! Jeg er 10 DPO nå og først nå får jeg veldig svake streker, men de er der![]()
Spar de pengene, gå for noe annet 

Er en grunn til at jeg stort sett bruker make sure sineBare et lite tips til dere testetøser; nå har jeg prøvd Metode sine tidlig teststrimler ei god stund. Det positive med dem er at de har aldri gitt meg så mye som en skygge. Det negative er at de fortsatt ikke er tydelige når en 25 mlU-test er detSpar de pengene, gå for noe annet
Her er 2 Metode 10 mlU-tester sammen med 2 MakeSure 25 mlU-tester, to og to tatt på samme urin
Vis vedlegget 418022
Vis vedlegget 418023
Og btw, sjekk den stigningen på MakeSure-testen bare på 2,5 time med intens holde-seg-teknikk![]()
Tusen takkEr en grunn til at jeg stort sett bruker make sure sineog! At jeg aldri tester på morgenurin. Opplever at andre og tredje urin har bedre utslag, av en eller annen grunn. Og du! Gratulerer
![]()

Men tror du ikke det er fordi hcg stiger gradvis at det er en selvfølge at urin nr tre kanskje er bedre ?Er en grunn til at jeg stort sett bruker make sure sineog! At jeg aldri tester på morgenurin. Opplever at andre og tredje urin har bedre utslag, av en eller annen grunn. Og du! Gratulerer
![]()
Ikke vet jegMen tror du ikke det er fordi hcg stiger gradvis at det er en selvfølge at urin nr tre kanskje er bedre ?
Er ikke morgen urin best konsentrert som har kosa seg i blæra hele natta ?
Ser jo selv når jeg tar el tester feks , så er det bedre utslag i 11 tiden feks . Så jeg tester jo ofte selv på urin to og tre altså .
Hcg tester er anbefalt å testes på morgeurin, grunnen er for det du skriver. Dog er dette individuelt og andre får bedre tester på urin nr 2 eller på ettermiddagen.Men tror du ikke det er fordi hcg stiger gradvis at det er en selvfølge at urin nr tre kanskje er bedre ?
Er ikke morgen urin best konsentrert som har kosa seg i blæra hele natta ?
Ser jo selv når jeg tar el tester feks , så er det bedre utslag i 11 tiden feks . Så jeg tester jo ofte selv på urin to og tre altså .
Ja stemmer det , det leste jeg . Jeg bruker å ta den i 11 tidenHcg tester er anbefalt å testes på morgeurin, grunnen er for det du skriver. Dog er dette individuelt og andre får bedre tester på urin nr 2 eller på ettermiddagen.
El tester derimot er anbefalt å testes etter du har stått opp faktisk kl 10-11 og utover ettermiddagen, og før kl 20.00. Det er fordi dette øker mens kvinnen er våken og utover dagen.

Jeg ser en svak strek!Testetøser! Ingen som tester om dagen?Det gjør jeg, og håper at dere vil se på disse to bildene. Det er samme test, bare forskjellige vinkler og lys.
Vis vedlegget 417923
Vis vedlegget 417924
Hvor mange dpo?Negative ikveld![]()
9Hvor mange dpo?
men har ikm enten imorgen eller mandag (tester foreløpig ut b6 for å øke lf) 
Stemmer, du hadde veldig kort lutealfase du. Håper at mensen ikke kommer og at testen plutselig slår ut9men har ikm enten imorgen eller mandag (tester foreløpig ut b6 for å øke lf)
![]()
Jeg hadde lf på 11dager tidligere ca fast,tror jeg. Og jeg ble jo gravid da. Men når tr kommer på 10dpo, så blir jeg bekymret. Det kan jo enda være forårsaket av pilleslutt, men nå prøver jeg litt forskjelligStemmer, du hadde veldig kort lutealfase du. Håper at mensen ikke kommer og at testen plutselig slår ut![]()