Rare drømmer

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
Skal vi dele litt rare og artige drømmer? :-)

Jeg drømmer aldri så masse som da jeg er gravid, det er helt sykt stor variasjon, og drømmene er også ganske snodige og artige;-)

Jeg kan starte med de jeg husker i farta

drømte at lederen min hadde glemt at jeg skulle til oslo ( bor på Vestlandet) på jobb arrangement, han hadde også glemt å bestille flybilletter til meg og kom på det først på morgen jeg dukket opp på jobb ( arrangementet hadde allerede startet), hvorpå jeg hadde meg en skikkelig kinareise med, fly, bil, buss, tog, sykkel og ski for å komme frem til jobb arrangementet, bare for å oppdage at det var ferdig når jeg kom frem. Jeg var døds sliten når jeg våknet:hilarious:

Drømte sist graviditet at jeg ikke fikk tak i den bilstolen jeg ønsket til baby, hvorpå jeg bestemte meg for å lage bilstolen selv i skikkelig DIY stil, så en avsagd og modifisert stokke tripp trapp ble bilstolen til babyen vår:hilarious: jeg er ikke spessielt handy så den var ikke akuratt særlig robust heller, hadde neppe blitt godtatt i trafikkkontroll på ekte, men i drømmen fikk jeg jammen mye skryt for den kreative og flotte bilstolen jeg hadde laget:happy090

Jeg ropte nesten "hva er det der?!" Og pekte ut i lufta. Det var da altså kleshengerene på klesstativet. Mannen ble jo dritstressa. Jeg turte ikke fortelle mannen før to dager etterpå at jeg drømte i halvsøvne at de var avatar-flyvende-insekt-biler....

Jeg kjeftet på mannen da jeg duppet av idag morges. I drømmen altså. Jeg var helt sliten etterpå :hilarious: Så sinna! Og så svimmel! Klarte ikke sitte oppreist i drømmen også flyttet vi. Og jeg kalte mannen så mange kreative skjellsord, skulle skrevet dem ned :hilarious:

Jeg drømte om at jeg møtte en tidligere kollega i en taxi sammen med en annen dame å en typ 10år gammel gutt. Hun kollegaen var skikkelig stæsja opp 50-talls husfrue-stil, for hun skulle overbevise den andre damen om at hun var god nok til å adoptere gutten, siden faren hans var seriemorder. Ho skulle bare innom polet å kjøpe bakepulver først. Polet var en gammelt hus på kaja:dontknow

Jeg drømte at datteren min stakk av med en gutt fra barnehagen (som hun snakker om 24/7), var i skogen og skulle sloss mot Voldemort, derretter kom grinchen og ble med på deres side pga han mente Voldemort heller burde ta noen på sin egen størrelse

Jeg drømte at datteren min stakk av med en gutt fra barnehagen (som hun snakker om 24/7), var i skogen og skulle sloss mot Voldemort, derretter kom grinchen og ble med på deres side pga han mente Voldemort heller burde ta noen på sin egen størrelse
Yay- go Grinch!!

Apropo rare drømmer!

I natt har jeg drømt om TUL en jeg skal ha på sykehuset i dag.

Kom inn på kontoret til gyn, de var to gyn damer, det var ok. Men så var det en kø med mannfolk inne på kontoret til gyn som sto i kø for å gå på et toalett gyn hadde på kontoret, å jeg lå på den benken klar til å undersøkes å bare « kan alle de mennene ver så snill gå ut når jeg undersøkes, jeg synes det er ubehagelig at de skal se rett inn i skrittet mitt» hvorpå gyn sier, «ånei de er med på en forskningsundersøkelse jeg gjør, å de er så snille å greie så de kan ikke gå.» Hvorpå jeg nektet undersøkelsen og måtte sett opp ny time langt frem i tid:-/

I natt drømte jeg om @Luna94 ! Visste at vi begge skulle på samme arrangement, men jeg visste ikke hvordan du så ut. Så jeg kikka SÅ på alle jentene som var der for å prøve å finne ut hvem det var. Landa til slutt på ei med halvlangt og litt bustete blondt hår med pannelugg, blå øyne, blå glitrende øyeskygge og blå prinsessekjole. Så @Luna94 - passer du beskrivelsen? :hilarious: :hilarious: Litt vel mye inni forumverden når man drømmer om folk her inne:hilarious:

Apropo rare drømmer!

I natt har jeg drømt om TUL en jeg skal ha på sykehuset i dag.

Kom inn på kontoret til gyn, de var to gyn damer, det var ok. Men så var det en kø med mannfolk inne på kontoret til gyn som sto i kø for å gå på et toalett gyn hadde på kontoret, å jeg lå på den benken klar til å undersøkes å bare « kan alle de mennene ver så snill gå ut når jeg undersøkes, jeg synes det er ubehagelig at de skal se rett inn i skrittet mitt» hvorpå gyn sier, «ånei de er med på en forskningsundersøkelse jeg gjør, å de er så snille å greie så de kan ikke gå.» Hvorpå jeg nektet undersøkelsen og måtte sett opp ny time langt frem i tid:-/
Æsj så ekkelt.

I natt drømte jeg om @Luna94 ! Visste at vi begge skulle på samme arrangement, men jeg visste ikke hvordan du så ut. Så jeg kikka SÅ på alle jentene som var der for å prøve å finne ut hvem det var. Landa til slutt på ei med halvlangt og litt bustete blondt hår med pannelugg, blå øyne, blå glitrende øyeskygge og blå prinsessekjole. Så @Luna94 - passer du beskrivelsen? :hilarious: :hilarious: Litt vel mye inni forumverden når man drømmer om folk her inne:hilarious:

HAHAHAH, så gøy!!! :hilarious:
Høres ut som meg på en prikk, spesielt glitrende øyeskygge og prinsesekjole, går med det hver dag:hilarious:

Hahaha!! Det verste var at det var ikke et typisk utkledningsopplegg. De fleste var normalt kledd, mens du gikk i prinsessekjole. Da måtte visst det være deg. Artig :hilarious:

Liker tydeligvis å skille meg ut, godt det! I virkeligheten er det så Basic klær og farger som mulig :hilarious:

Liker tydeligvis å skille meg ut, godt det! I virkeligheten er det så Basic klær og farger som mulig :hilarious:
Haha! Samme her :hilarious:
Jeg hører at vi er ganske like og likevel megaforskjellige :hilarious: begge deler er like vanlig hos meg, men INGEN på jobb hadde reagert nevneverdig om jeg kom med rosa hår og ny tattis med enhjørning imorgen. Minus at alle vet jeg er gravid, men poenget står.

Jeg drømte at gyn og nevrologen min kranglet om jeg skulle ha tidlig ul eller ikke. Og jeg så hele samtalen på helsenorge :hilarious:

Back
Topp