Rare drømmer

En natt drømte jeg at jeg var høygravid skulle føde. Jeg og samboer dro til sykehuset og var klare for å få babyen vår. Men sykehuset hadde feil type sengetøy.. Så jeg kunne rett og slett ikke føde før jeg hadde fått et sengetøy som jeg liker. Jeg nektet å føde og holdt babyen inne med alt jeg hadde. Samboer var helt fra seg og visste ikke hva han skulle gjøre.. Han snakket i tlf med mamma for å finne ut hvilket sengetøy jeg kunne akseptere og hvordan han kunne skaffe dette sengetøyet og løp frem og tilbake. Jeg våknet i det samboer kom løpende inn med kreppsengetøyet vårt, for da hadde han kjørt hjem og hentet det :hilarious:

En natt drømte jeg at jeg var høygravid skulle føde. Jeg og samboer dro til sykehuset og var klare for å få babyen vår. Men sykehuset hadde feil type sengetøy.. Så jeg kunne rett og slett ikke føde før jeg hadde fått et sengetøy som jeg liker. Jeg nektet å føde og holdt babyen inne med alt jeg hadde. Samboer var helt fra seg og visste ikke hva han skulle gjøre.. Han snakket i tlf med mamma for å finne ut hvilket sengetøy jeg kunne akseptere og hvordan han kunne skaffe dette sengetøyet og løp frem og tilbake. Jeg våknet i det samboer kom løpende inn med kreppsengetøyet vårt, for da hadde han kjørt hjem og hentet det :hilarious:
:laughing021Snakk om diva på fødestua!!

I natt har jeg hatt et mareritt! Grusomt...
Drømte at meg og jentungen var på tur? Vi var hvert fall ikke hjemme og tror vi var på noe resort lignende også kom det flere terrorister som skulle drepe oss turister og vi gjemte oss og på et punkt forsvant ungen fra meg, men fant hu heldigvis igjen og vi overlevde, men fy, for en drøm!

I natt har jeg hatt et mareritt! Grusomt...
Drømte at meg og jentungen var på tur? Vi var hvert fall ikke hjemme og tror vi var på noe resort lignende også kom det flere terrorister som skulle drepe oss turister og vi gjemte oss og på et punkt forsvant ungen fra meg, men fant hu heldigvis igjen og vi overlevde, men fy, for en drøm!
Grusomt, så slitsomt :Heartred våkner sliten etter sånne mareritt

Drømte at vi kjøpte større leilighet :hilarious:
Men drømmene mine et all over the place.. drømmer at bilen bare plutselig halter til 5km/t og så totalt dør.. det er jo maks usannsynlig med en 2020modell!
Drømte at jeg drepte noen her om dagen...
Sjuke greier...

Jeg drømte at jeg hadde vært til kontroll hos jordmor og at en dud ble påkjørt på sykkelen sin. Jeg ville kjøre han til legevakten men han nektet, prøvde å rømme fra meg. Jeg fikk sett på armen hans til slutt og vi kom i prat. Fikk aldri vite navnet hans, vi hang sammen hele resten av dagen. Han var veldig betatt av meg og hadde sett meg flere ganger i byen, lagt merke til meg. Han syns jeg så så trist ut. Det var en veldig merkelig drøm. Jeg hadde ikke synlig mage og fortalte ikke at jeg var gravid. Men jeg sa at jeg var gift og hadde to barn. Det var en veldig merkelig drøm.

Altså jeg har drømt en anen variant av en drøm jeg har hatt før:-) det synes jeg er litt rart, at man kan drømme om det «samme» lenge etterpå.

Uansett, hatt en drøm om et hus flere ganger (samme huset hver gang)

Det er et nytt hus vi har kjøpt, et 3 etg litt gammelt hus, vi tar over og skal pusse opp mens vi bor der. Men så er det spøkelser i huset. Så i kjeller etg tørr vi ikke gå ned i det hele tatt for der er det en skummel gammel mann (spøkelse) som bor og som løper etter oss hver gang vi forsøker å gå ned, og i øverste etg kan vi være på de fleste rom untatt et par av soverommene for det er det en skummel gammel dame (spøkelse) som er, å hun hyler hver gang vi åpner døren.

Uansett, det huset her har jeg drømt om mange ganger, med samme innhold, men med litt forskjellige ting vi gjør i huset for å forsøke å pusse opp det og for å forsøke å overleve huset med spøkelsene i.

jeg har hatt noen slike drømmet før også i barndommen hvor jeg drømmer om samme «tema» med litt ulike variasjoner.

Andre som har opplevd?

Altså jeg har drømt en anen variant av en drøm jeg har hatt før:) det synes jeg er litt rart, at man kan drømme om det «samme» lenge etterpå.

Det er et nytt hus vi har kjøpt, et 3 etg litt gammelt hus, vi tar over og skal pusse opp mens vi bor der. Men så er det spøkelser i huset. Så i kjeller etg tørr vi ikke gå ned i det hele tatt for der er det en skummel gammel mann (spøkelse) som bor og som løper etter oss hver gang vi forsøker å gå ned, og i øverste etg kan vi være på de fleste rom untatt et par av soverommene for det er det en skummel gammel dame (spøkelse) som er, å hun hyler hver gang vi åpner døren.

Uansett, det huset her har jeg drømt om mange ganger, med samme innhold, men med litt forskjellige ting vi gjør i huset for å forsøke å pusse opp det og for å forsøke å overleve huset med spøkelsene i.

jeg har hatt noen slike drømmet før også i barndommen hvor jeg drømmer om samme «tema» med litt ulike variasjoner.

Andre som har opplevd?
Jeg drømte den samme drømmen om og om igjen som barn. Det var et semimareritt, glemmer den fremdeles ikke. Veldig snodig, men jeg tror man bearbeider noe når man drømmer det samme igjen og igjen.

Jeg drømte den samme drømmen om og om igjen som barn. Det var et semimareritt, glemmer den fremdeles ikke. Veldig snodig, men jeg tror man bearbeider noe når man drømmer det samme igjen og igjen.
Synes drømmer er facinerende greier, sikkert spessielt fordi jeg har perioder hvor jeg har helt syke drømmer! :hilarious: Men merker jeg ofte drømmer ting inspirert av hendelser som har skjedd den samme dagen eller ting jeg har hørt, sett lest før jeg la meg.

Feks i gamle leiligheten jeg bodde. Drømte jeg en natt at jeg var blitt Spiderman, men så var det litt nedtur fordi jeg bor i en liten bygd, så jeg hadde ikke så mange plasser jeg kunne svinge mellom byggene:hilarious: å jeg var så skuffet, at jeg ikke orket å være spiderman lenger, så da ble jeg batman istedenfor siden han hadde kul bil:hilarious::happy090 altså gjett en gang hvilken film jeg hadde sett før jeg la meg?

Altså jeg har drømt en anen variant av en drøm jeg har hatt før:) det synes jeg er litt rart, at man kan drømme om det «samme» lenge etterpå.

Andre som har opplevd?

Har også drømt samme drøm eller fortsatt i samme drøm flere ganger, skikkelig rar følelse :hilarious:

Drømte i natt at neste terminforum hadde fått aktivitet, så det blir vel august 2024, litt tidlig kanskje:hilarious:

Vi hadde første natt i det nye huset vi har flyttet til nå i natt. Sov fryktelig dårlig, og når jeg først sov drømte jeg at alle tre Northug-brødrene hadde flyttet inn til oss :laughing002 De var skikkelig vanskelige å samarbeide med og bare opptatt med sitt.. Ikke minst er det ikke plass til tre voksne menn i tillegg til oss i dette huset :hilarious:

Back
Topp