Våre tester ❤️

Første dagen uten testing står i mellom å bare teste med clearblue til jeg får 3+ eller bare la være når jeg har teste meg 50 ganger jeg regna over testene i går å det er 45 strimmler som er tatt jeg er vel ikke den eneste ? :woot: :smiley-ashamed005
Du er langt ifra den eneste! Jeg måtte gi testene til min mann til slutt fordi jeg tok rundt 3 tester hver dag… haha

Du er langt ifra den eneste! Jeg måtte gi testene til min mann til slutt fordi jeg tok rundt 3 tester hver dag… haha
Haha ja jeg testa meg 3 ganger om dagen men 1 trimester fører meg seg mye bekymringer :smiley-angelic001 Jeg har hatt en kjemisk graviditet før å første gangen jeg har kommet så langt som nå så stresser jeg for at jeg ikke har så masse symptomer men jeg må bare roe ned at alle jenter har det forkjelle å ingen kropper er like:woot::Heartred

Jeg har erfaring. Men ikke av den gode typen. Var sånn jeg skjønte jeg mista sist... Men jeg fikk 2-3 5+0 denne gangen og 3+ i dag. Så det betyr nok ikke noe. Bare at jeg var uheldig den gangen.

Back
Topp