Så gøy at du kan se noe er jo veldig tidlig enda, så vil vente litt med å slippe jubelen løs. Men veldig spennende å høre om andre ser det samme som megSer ut som du er gravid . Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy at du kan se noe er jo veldig tidlig enda, så vil vente litt med å slippe jubelen løs. Men veldig spennende å høre om andre ser det samme som megSer ut som du er gravid . Gratulerer
. Selv om jeg har hatt stabil syklus så klarer jeg ikke la vær å teste ette el .
Har jo hatt MA og kjemisk på rad .5-6 minutter er i seneste laget, ville stolt på den førsteHvor lenge etter kan man lese av bp el testen? Leste av etter 2-3 min og 5-6 min . Ble målt til 0,22 og 0,33 på premom (leste også av etter 8 min 0,46 den ser jeg bort ifra altså. Selv om jeg har hatt stabil syklus så klarer jeg ikke la vær å teste ette el .
Har jo hatt MA og kjemisk på rad .
Mener det står 5min i bruksanvisning. Jeg har gått etter 5min og det har stemt.5-6 minutter er i seneste laget, ville stolt på den første![]()
Tenkte mer på «5-6 min», som ofte betyr mer enn 5 min, men det er bare hva jeg tenker - har ikke flere av de så får ikke sjekket bruksanvisningenMener det står 5min i bruksanvisning. Jeg har gått etter 5min og det har stemt.
Jeg setter på stoppeklokke og legger den inn på premom når det har gått mellom 4,5 - 5minHvor lenge etter kan man lese av bp el testen? Leste av etter 2-3 min og 5-6 min . Ble målt til 0,22 og 0,33 på premom (leste også av etter 8 min 0,46 den ser jeg bort ifra altså. Selv om jeg har hatt stabil syklus så klarer jeg ikke la vær å teste ette el .
Har jo hatt MA og kjemisk på rad .

Ser ikke noe, trooor jeg? Fortsatt tidlig da. Min var blenda 9 dpo, strek 10 dpojeg tror jeg har strekøyne, ser strek hele tiden 9 dpo i dag. Ser dere noe??
Premom kan registrere litt feil av og til. Jeg har noen ganger fått tester på over 2,0. Men skanner jeg dem flere ganger (som jeg gjør ved høye verdier og tydelig negativ test), så kommer den kanskje på 0,3Skjønner ingenting ,i går var jeg CD11 pleier å få el CD 17 , men er test tøs haha, i går fikk jeg noe som ligna el smerte så jeg tok en test i går og idag , da på urin to . Tissa halv fem i natt og og nr to ble ved 7 tiden . Testen ville jeg ikke tolka som positiv . Jeg fikk sky høy i premom og jeg tok en som jeg justerte manuelt på , men da ble den jo enda super positiv . Og jeg hadde murringer i går og kjenner litt nå . Hvordan hadde dere tolket det ? Jeg tar med en test å tar på jobb senere tenkte jeg . La inn aksjer i går kveld , samboern kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag . Av og til er jo testene supre å tolke og andre fanger blir man mer forvirra![]()
Jeg scanna flere ganger og alle tre var forskjellig tall , men høy . Jeg lurer jo egentlig også fordi jeg har skikkelig murringer og det hadde jeg i går også . Litt spennende er det jo uansett fram til dpo dagene hahaPremom kan registrere litt feil av og til. Jeg har noen ganger fått tester på over 2,0. Men skanner jeg dem flere ganger (som jeg gjør ved høye verdier og tydelig negativ test), så kommer den kanskje på 0,3![]()
De to øverste ser jo reelle ut mtp verdier, helst den siste jeg syns så gal utJeg scanna flere ganger og alle tre var forskjellig tall , men høy . Jeg lurer jo egentlig også fordi jeg har skikkelig murringer og det hadde jeg i går også . Litt spennende er det jo uansett fram til dpo dagene haha
Her er mine tidligereDe to øverste ser jo reelle ut mtp verdier, helst den siste jeg syns så gal utmin sterkeste ble målt til 1,45
(skal sies at jeg likevel ikke har fått bekreftet el enda..)
Ja, vi er forskjelligeHer er mine tidligere
Her har mine hvert sterke ved cd 17 og jeg har hatt smerter og alle symptomer og blitt gravid begge gangene ved testing av el .Ja, vi er forskjelligenoen får aldri utslag på eltester, men blir gravide. Noen får sterke utslag på eltester, men egget kanskje ikke slipper osv.
Og testene har jo forskjellig fargestoffså jeg vet ikke. Sett ut fra mine tester, så hadde det tatt litt mer tid før de ble positive
men jeg kan bare svare for meg
![]()
Jeg tester videre jeg hehe samboern jobber borte også sendte jeg bilde til han . Han svarer: kommer hjem å knuller deg idag
Klar til dyst, han altsåHer har mine hvert sterke ved cd 17 og jeg har hatt smerter og alle symptomer og blitt gravid begge gangene ved testing av el .men mista i MA og kjemisk nå sist . Så hvert gravid tre ganger i år
Jeg tester videre jeg hehe samboern jobber borte også sendte jeg bilde til han . Han svarer: kommer hjem å knuller deg idag
![]()

GratulererFra 9 til 10 dpo , litt stigning så det går rett vei enda ihvertfall![]()

mannen min blir litt oppgitt over at jeg bruker opp så mange tester, men VET han hvor vanskelig det er å stoppe når man har begynt (alt for tidlig) ??