Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe8 dpoveldig spent på dagene som kommer!
Ja jeg også, men fryktelig svakt endaSer noe![]()
så jeg er jo egentlig veldig klar for en ny dag med ny test for lengst 
Prøv å ta en ny i kveld. Hos meg steig det mot kvldenJa jeg også, men fryktelig svakt endaså jeg er jo egentlig veldig klar for en ny dag med ny test for lengst
aldri fått skygge før , så dette er litt ekstra spennende .. jeg har egt veldig trua på at den blir tydelig positiv, så skuffelsen blir vel deretter om den ikke blir det.. men sånn er det gamet her
![]()
Hvordan har det gått idag ? Kjenner du noe el smerter ? Bare å hive seg i bingen nåJeg har ikke tatt EL-tester før, så dette er første gang jeg prøver å ha litt kontroll på detTror dere jeg har nådd toppen snart, eller?
Vis vedlegget 417174
Jeg har vært typisk EL-oppblåst og hatt ømme pupper i flere dager allerede, så jeg har venta lenge på den positive testenHvordan har det gått idag ? Kjenner du noe el smerter ? Bare å hive seg i bingen nå![]()
Blir nok kos i kveld, ja 
Jeg ser noe!8 dpoveldig spent på dagene som kommer!
Venter til i morgen tidlig nå, men daa kan det hende det blir en på kvelden også om den er slikPrøv å ta en ny i kveld. Hos meg steig det mot kvlden
Nå er der morgen tidligVenter til i morgen tidlig nå, men daa kan det hende det blir en på kvelden også om den er slik![]()

HahahaNå er der morgen tidlig![]()

Omg se den tydelige streken!! Gratulerer!!Hahaha
Det er helt riktig det
Se på denne da
9dpo
Gratulerer!!!Hahaha
Det er helt riktig det
Se på denne da
9dpo

Tusen takk , det her er moroOmg se den tydelige streken!! Gratulerer!!

Ser ut som du er gravid . GratulererKan noen av dere se noe på denne testen?er bare 8 dpo men såå utålmodig! Jeg har fått skyggestreker før men synes denne er mer tydelig. Det første bilde er innenfor de første 5 min, og det andre tok jeg en stund etterpå
Har du en annen test liggende du kan prøve? Jeg har ikke åpnet en selv så aner ikke.Jeg testet med CB digital ultratidlig i dag..ikke morgen urin. Er på DPO 13. Stod minus i display. Jeg åpnet og ser på stripsen inni og googler..vet jeg ikke skal det...men er det andre som har åpnet slik test ? Min har veldig svak Kontroll strek men blå test strek. Er det feil på testen? Bør jeg ta ny? Jeg vet at eggløsning var 5 okt pga ultralyd og inseminering. Burde det slått ut positiv?
Nei har bare 1 CB som viser uker og slik tok jeg også ,men På morgen urin. Den viste ikke gravid men inni viste den 2 strek på strips.. pluss 1 strek på den andre stripsen ..alle 3 strekene var tydelig blå. Må ut og kjøpe flere tester tror jeg .Har du en annen test liggende du kan prøve? Jeg har ikke åpnet en selv så aner ikke.