Tias dagbok ⏳️ Gravid med andremann ☀️

Tror jeg har nesten helt likt testelager, ble 10stk babyplan i tillegg her da :bag: Skal ikke gå tom denne syklusen hvertfal.. :angelic:
Tilfeldig at vi har nesten helt likt lager :hilarious: nei håper dette holder til litt mer enn 1 syklus nå :hilarious::angelic:

CD8
Tenker å begynne med eltesting imorgen. Skal teste clearblue advanced og tar egentlig sjansen på at syklusen er tilbake til normalen. Skal og teste med vanlige eggløsningstester, men venter med dem til onsdag tenker jeg. Forventet el er søndag om en uke om syklusen oppfører seg som normalt :smiley-angelic001 Tror kanskje ikm blir lørdag 4. November. Men vi får se, tør nok ikke melde meg inn i ikmgruppe før el er bekreftet. Syns egentlig det var ganske kjipt å måtte hoppe ut av gruppe underveis i syklusen..

Som forventet viste testen lav fertilitet i dag. Spent på å se når det dukker opp høy fertilitet.
Screenshot_20231016_164327_FF App.jpg

Må bare si at mannen virkelig er verdens fineste mann for meg :love017 :Heartred Jeg stresser som alltid mer enn han og må vell innrømme at jeg er over i den delen av prøvingen hvor jeg begynner å lure på hvorfor det ikke har gått. Og den som leter finner svar, om svarene stemmer er jo en annen sak. Og da er det godt å ha klippen min som rolig sier at det har gått før, det tok litt tid da og, så vi må bare gi det litt tid :Heartred

Så bra dere kan snakke om det og at han heller støtter deg og roer deg ned :Heartpink
Jaa, han er god. Avogtil irriterende rolig og tålmodig og :angelic: Men som oftest er det egentlig bare godt å ha en som roer meg ned. Og jeg vet jo at om jeg får behov for å ta en sjekk så vil han støtte meg i det.

Jaa, han er god. Avogtil irriterende rolig og tålmodig og :angelic: Men som oftest er det egentlig bare godt å ha en som roer meg ned. Og jeg vet jo at om jeg får behov for å ta en sjekk så vil han støtte meg i det.
Sånn er min og, men jeg trives best med det enn at vi begge skulle løpt rundt som hodeløse høns :smiley-ashamed004
Godt at vi har så fine mannfolk:Heartpink

Ikke noe nytt å melde her i gården. Koser meg med at tempen i dag var relativt nær den i går. Men vet den fort kan hoppe igjen uten at det betyr noe. Håper en av de nye termometerene mine dukker opp snart da, men spørs om jeg tør å bytte termometer nå midtveis i syklusen uansett. Kaaanskje hvis det kommer i dag :angelic:
Screenshot_20231017_055619_FF App.jpg

Gikk inn for å sjekke sporingen nå, siden jeg syns det var overraskende tregt til å være billige tester, og joda, den er levert i postkassa for en uke siden :smiley-ashamed004 Fikk bare ikke melding om det. Får nesten aldri post i postkassa, så den sjekkes så sjeldent, og pleier å få melding når pakker blir levert der. Uansett, da gleder jeg meg til litt unboxing i kveld! :hello2

Jeg har også den! Fornøyd selvom jeg synes den er litt treg ☺️ bruker et annet "vanlig" i tillegg hehe
Så bra, håper den vil funke fint for meg mens jeg venter på det nye bluetoothtermometeret. Godt vi er flere som har og bruker flere termometere :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed008

Så bra, håper den vil funke fint for meg mens jeg venter på det nye bluetoothtermometeret. Godt vi er flere som har og bruker flere termometere :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed008
Haha det er vi definitivt :hilarious: :joyful: nå ble jeg veldig nysgjerrig på det bluetoothtermometeret, hvilket er det? Kanskje jeg også må ha det? :laughing002 håper det kommer fort!

Haha det er vi definitivt :hilarious: :joyful: nå ble jeg veldig nysgjerrig på det bluetoothtermometeret, hvilket er det? Kanskje jeg også må ha det? :laughing002 håper det kommer fort!
Det kommer så uendelig tregt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :rolleyes: Det er easy@home sitt digitale, og amazon sier de har det på lager, men etter jeg hadde bestilt var ny beskjed at jeg får mail når de får det inn og sender det. Så aner ikke hva greia er jeg. Men blir kjekt når jeg omsider for det. Det skal snakke rett med premom som jeg uansett bruker, så da slipper jeg ny app og slikt.

Det kommer så uendelig tregt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :rolleyes: Det er easy@home sitt digitale, og amazon sier de har det på lager, men etter jeg hadde bestilt var ny beskjed at jeg får mail når de får det inn og sender det. Så aner ikke hva greia er jeg. Men blir kjekt når jeg omsider for det. Det skal snakke rett med premom som jeg uansett bruker, så da slipper jeg ny app og slikt.
Amazon kan være utrolig tregt noen ganger ja... Det er faktisk det jeg har, fra easy@home, men siden det ser helt likt ut så trodde jeg det var det andre :hilarious: stemmer at det synker rett med appen ja, og har lys, så er veldig kjekt tidlig på morgenen i mørket :p men ja, bruker mye lenger tid på å måle enn mitt vanlige termometer fra apoteket, men tar det som et godt tegn kanskje? På at det måler enda mer nøyaktig? Blir spennende å se hva du synes om det i forhold til det fra babyplan da. Og håper amazon får fart på seg!!

Amazon kan være utrolig tregt noen ganger ja... Det er faktisk det jeg har, fra easy@home, men siden det ser helt likt ut så trodde jeg det var det andre :hilarious: stemmer at det synker rett med appen ja, og har lys, så er veldig kjekt tidlig på morgenen i mørket :p men ja, bruker mye lenger tid på å måle enn mitt vanlige termometer fra apoteket, men tar det som et godt tegn kanskje? På at det måler enda mer nøyaktig? Blir spennende å se hva du synes om det i forhold til det fra babyplan da. Og håper amazon får fart på seg!!
Aah! Heldig som har det allerede, slippe venting. Ja, jeg liker at det måler lengre, har et termometer fra make sure, som måler like lenge som babyplan sitt i 1,5min, men det fortsetter å måle etter det 1,5min har gått om man ikke skrur det av i tilfelle man ønsker lengre måletid. Og jeg hadde en periode hvor jeg da satte på timer og lot den måle i 3min slik som bluetoothtermometeret mitt gjør, og den vil typisk da endre seg litt fra måling ved 1,5min og er nok mer riktig. Men jeg føler ikke det har så mye å si for meg egentlig, så nå målet jeg bare i de 1,5min og er fornøyd med det.
Redigering: vet ikke om dette ga så mye mening x)

Back
Topp