Ja, det tror jeg heller ikke er lett... nesten verre vil jeg tro, eller jeg vet ikke. Pest eller kolera ja! Felleskapet her inne er helt unikt

uff, det høres vondt ut å gjenoppleve... forståelig og da at det dukker opp igjen... Håper det blir bedre etterhvert med det, til neste gang det blir ultralyd med baby inni der. Da skal det gå bra!

Godt å høre det går greit til vanlig.
Ahaa, sånn sett ja, ja da er det nok en stund til den er tilbake, men da kanskje du får el snart da? Hvis den er tynn så er det jo egentlig start av ny syklus blir det vel?
Ja de vet vel hva de driver med hehe, forhåpentligvis! Skjønner ikke det med hvilken dag det må tas på jeg heller. Synes det er forskjellig praksis rundtomkring også, her har de ikke snakket om å utrede mannen på noe vis enda, bare meg... Liiiitt vanskelig å fikse genene ja

men heldigvis blir det ikke samme mixen av gener i alle babyene så om det skulle være noe så er det jo ikke gitt at det arves videre.

nei, forhåpentligvis går det fint med oss begge to, og så sitter vi snart her igjen med positiv test!!