I morgen er det en uke siden vi var hos legen og fikk de knusende nyhetene. De første to dagene følte jeg at jeg håndterte det greit, men i løpet av helgen og da det hele var mer eller mindre over, ble jeg enormt trøtt og mistet matlysten igjen. Jeg har ikke hatt matlyst siden jeg ble gravid, men da jeg trodde jeg var gravid, følte jeg at jeg måtte jo få i meg noe, så jeg gikk og knasket knekkebrød med rekeost. Nå brekker jeg meg bare ved tanken. Jeg føler meg trist og sint og likegyldig om hverandre og har bare lyst å sove. Samtidig finner jeg ikke roen til å sove når det legges til rette for det, og føler meg helt utslitt. Har vært sykemeldt til nå, skal liksom på jobb igjen i morgen, men jeg har ikke det minste lyst. Men jeg har heller ikke lyst å være hjemme. Jeg har lyst å bli gravid igjen NUH, samtidig som jeg er livredd og tenker å vente til etter første mens. Logikk kjemper med følelser inni meg. Jeg føler meg helt 100% gal i hodet. Er dette normalt eller har jeg havnet inni en depresjonsvirvel igjen? Jeg pleier ikke å merke depresjon før jeg sitter midt i det….
Jeg har sett noen videoer på nett og fått litt tips om hva jeg kan gjøre for å «få det bedre» etter dette her. Jeg klarer til en viss grad å følge det.
I går bestilte vi sushi, noe jeg vanligvis elsker, og denne gangen kunne vi bestille helt uten restriksjoner. Men det smakte ikke godt… spiste noen få biter og så sovnet jeg på sofaen. Alt jeg ser for meg vil føles bra, føles bare dritt og gjør alt verre.
Sorry langt innlegg, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg for tiden…